Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 december 2010, 12:10   #221
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
On topic:

Intussen is er een facebookpagina ShariahforHolland opgericht geweest (die inmiddels al weer weg is, nadat diverse blogs er melding van hadden gemaakt) met daarop een paar bekende namen.

Wat dacht u van PvdA-politica Samira Bouchibti die vorige kabinetsperiode in de Tweede Kamer zetelde?

Ene Hakim Traïdia, voor mensen met kinderen wellicht bekend als de Hakim uit Seasamstraat, figureert daar ook al.

Voorts schijnt ook bekeerlinge Elsa van de Loo, omstreden vertegenwoordigster van Nederland bij de kinder-VN, bij dit gezellige clubje gesignaleerd te zijn.

Zoals ik reeds vermeldde er zijn GEEN gematigde moslims.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2010, 12:11   #222
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropke Bekijk bericht
Taqija... of denk ge dat we achterlijk zijn?
Ge weet donders goed dat ge hier zit te liegen dat ge barst.
Zodra de islam 50+ is in een land ist met die vrijheid gedaan en is er wel degelijk dwang. Als ge de islam in wil is er geen dwang, tot ge ontdekt dat ge belazerd bent en er uit wil. Dan is er dwang genoeg.
Ik spreek uit ervaring met een collega van mij. Gelukkig is ze nog kunnen scheiden uit een schijnhuwelijk. Dus hou je leugenachtig propaganda maar voor je.
Hoog tijd dat de grenzen voor jullie hier dicht gaan en alle islamfanaten het land uitgekiepert worden.
Wie de vriheid van anderen bedreigt verliest zijn recht op vrijheid.

Nederlanden zonder Islam !!
blijf het zeggen

Laat de linkse landverraders u nooit de mond snoeren !

Laatst gewijzigd door grimbergen : 23 december 2010 om 12:22.
Oud 23 december 2010, 12:15   #223
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Laat de linkse landverrarders u nooit de mond snoeren !
Zegt de "rechtse" landverra(r)der.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2010, 12:22   #224
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Zegt de "rechtse" landverra(r)der.
Ik verraad mijn land niet. Ik zeg neen aan de islam. Moet je weer persoonlijk worden. Je geliefde islam aanvallen dat doet je hart pijn.

zoooooooooooooooooo voorspelbaar
Oud 23 december 2010, 12:46   #225
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Hou toch op.. ge staat niet voor een koranschool he, belachelijk te beweren dat er binnen islam geen dwang zou zijn,terwijl je niet eens vrij bent om die religie te verlaten.
Mevrouw Alice, ben je deze onzin zelf nog niet beu geworden? Ongelooflijk, hé.
Ik vertel u de waarheid: er is geen dwang in de islam (= dit is Koran) en ook islam = Arabisch voor vredig vrijwillig zich onderwerpen aan de wil van de God de Enige. Snap jij het nog niet?

De niet-moslims hebben niet alleen het recht om hun eigen overtuigingen te behouden, maar ze hebben het recht om hun eigen gemeenschappen met hun eigen waarde, normen en systemen te regeren. Snap jij het nog niet?

Wat de moslims betreft, is dit hun eigen probleem, waar maak jij druk om? Mag een moslim in moslimstaat die fundamenteel op deze islam is gebaseerd dit fundament van deze staat in het openbaar afzweren? Ja of nee, hoe, wanneer in welke context enz... Is allemaal een probleem van moslims, niet van niet-moslims. Ze hebben hun eigen systeem waarmee ze het bepalen, op basis van evolutie in de maatschappij en andere factoren.

Dat de afvallige moslim de doodstraf zouden moeten krijgen, is afhankelijk van de opinie van het gerechtssysteem, niet van een gewone doorsnee moslim, hoor. Is deze afvalligheid privé of niet privé? Openbaart hij dit om twijfels te zaaien en onrust te doen ontstaan of iets anders? Er zijn verschillende mening van verschillende geleerden hierover en de islamitische geschiedenis heeft altijd diversiteit gekend want diversiteit volgt de verandering in de maatschappij, diversiteit in cultuur, context, politieke omstandigheden enz enz.

Je hebt geleerden die overlevering contextueel begrijpen, dus doodstraf staat op hoogverraad, niet op het veranderen van het geloof.

Je hebt geleerden die de overleving hieromtrent niet authentiek beoordelen; bijvoorbeeld: Taha Jabir Alalwani.

Je hebt geleerden die afzwering van het geloof in een staat die op dit geloof is gebaseerd, met gevangenisstraf en niet met doodstraf veroordelen.

En zo kan ik nog meer en verder gaan, gelieve niet te babbelen over zaken die je niet snapt. Iedere staat vandaag in deze wereld verdedigt met met hand en tand de basis principes waarop het gesteund is. Er is verschil natuurlijk met een moslimstaat want islam heeft invloed op het leven hier en hiernamaals (er is in hiernamaals hel en paradijs), terwijl het afzweren van een bepaalde principe van in een seculiere staat helemaal geen effect heeft omdat men ervan uitgaat dat deze aarde hier nu leven nu alles is.

Stel nu sharia4uk (het is trouwens verboden nu in uk) verkondigt iets tegen de grondwet van uk (vrijheid eerst) terwijl sharia4uk 'rechtvaardigheid eerst' verkondigt; LEES GOED want je denkt vaak niet na .... en er is in deze wereld een staat die een ideologische grondpijler voor deze sharia4uk vormt. Denk je dat de uk, wanneer ze daar in staat voor zijn, dat land niet gaan aanvallen? Droom maar lekker verder!! .. Jawel, ze doen het = doodstraf want bekeren mag niet.

Wij spreken hier over niet-moslims en die hebben hun vrijheid. Een moslim, indien hij in een land woont waar ze de strengste vorm van sharia invoeren, en hij wilt bekeren, dan kan hij dat in zijn privé leven doen, of anders verhuizen. Jawel, de wereld is groot en er zullen altijd moslims en niet-moslims zijn (quran). Een franse jonge madame begint een zoektocht naar de waarheid en vindt deze in de islam, en ze gaat verder en ze vindt dat hoofddoek islamitisch is, maar ze mag het niet op school en daar en hier dragen, ze gaat verder en ze vindt dat niqaab islamitisch is, maar ze mag het niet dragen. Wat dan? Dan verhuist ze gewoon, of anders haar niqaab in privé leven aandoen. Zo simpel is het, er is niets complex in het verhaal.

Citaat:
Wanneer die vrijheid voor niet moslims werkelijk zou bestaan waren er bijvoorbeeld geen twee veroveringstochten op Marokko georganiseerd na de dood van uw profeet,uw religie is er één van verovering en onderwerping, pas dan komt er vrede!
Waar heb jij deze onzin gelezen? Weet je echt wie de oorlog tegen de moslims vanuit het noord van Arabische schiereiland begon? Weet je hoe de byzantijnen en dergelijke hun onderdanen behandelden? Weet je niet dat ze massaal bevrijd wouden worden? Of denk je dat die oorlogen imperialistisch waren en helemaal bedoeld om politieke dominantie? Lees wat geschiedenis en leer de feiten, hou op met boekeskes en site-artikeljes van extremisten, egoïsten en haat-zaaiers.

Citaat:
Uw broeders baseren zich op uw koran, fijn dat u wat minder de letter toepast maar kom niet af met je religieuze onzin!
Kan jij normaal praten zonder onzin te blijven herhalen roepen? Of ben je niet in staat voor een inhoudelijke discussie? Of wil je niet dat de mensen lezen wat de moslims denken?

Wie zijn die 'broeders' en vanwaar ken ik ze of vanwaar kennen ze mij? Met hoeveel zijn? Welke moskee vertegenwoordigen ze? Zijn ze in staat om de koran buiten geloof en spiritualiteit te begrijpen? Hebben ze hier de voldoende kennis voor? Vanwaar hebben ze het gehaald? Ook 50 �* 100 pagina-boekeskes of wat eigenlijk? Hoeveel moslims vertegenwoordigen ze? Welke rechtschool? Waar hebben ze geleerd dat er dwang in sharia is?

Ik ken ze niet eens en ik heb grote vermoedens dat dit allemaal de werk van extreem-rechts is om hun visie van de islam te rechtvaardigen, meer denk ik niet.

Laatst gewijzigd door porpo : 23 december 2010 om 12:48.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2010, 12:47   #226
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Ik verraad mijn land niet. Ik zeg neen aan de islam. Moet je weer persoonlijk worden. Je geliefde islam aanvallen dat doet je hart pijn.

zoooooooooooooooooo voorspelbaar
Ben je Flamingant of Belgicist?

En mijn geliefde Islam? Ik ben Katholiek, verdorie...
Oud 23 december 2010, 15:22   #227
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
En mijn geliefde Islam? Ik ben Katholiek, verdorie...
U bent katteliek ja. Van de oude stempel ook nog eens, heb ik de indruk. Net zoals ik intussen de stellige indruk heb dat u het eigenlijk best fijn vindt dat de islam doet wat het katholicisme niet meer durft: in de openbare ruimte en de politiek plaats opeisen voor uw imaginaire vriendje, en daarmee de samenleving weer onder de knoet van religieuze waanzin proberen te brengen.
Ik heb dus de indruk gekregen dat u daarmee de islam als objectieve bondgenoot tegen de vrije, seculiere samenleving ziet, en dat u tevens denkt dat het goed toeven voor u en uw mede-kattelieken zal zijn in een sharia-staat, in een authoritaire theocratie.

Ik raad u aan de sharia eens beter te bestuderen, en dan vooral de rol die christenen, u dus, is toebedacht: extra 'christen'-belasting betalen bovenop uw gewone belasting, niet mogen bekeren, uw godshuizen niet mogen onderhouden, geen zichtbare tekenen van uw geloof tonen, altijd en eeuwig onderhorig zijn aan de islamiet, etc etc.
Zoek anders even naar hoe christenen het in Pakistan hebben, of Saoedi-Arabië (oh nee, christendom is verboten in S-A), in Irak, Egypte, Libanon en ga zo maar door.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2010, 15:29   #228
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
U bent katteliek ja. Van de oude stempel ook nog eens, heb ik de indruk. Net zoals ik intussen de stellige indruk heb dat u het eigenlijk best fijn vindt dat de islam doet wat het katholicisme niet meer durft: in de openbare ruimte en de politiek plaats opeisen voor uw imaginaire vriendje, en daarmee de samenleving weer onder de knoet van religieuze waanzin proberen te brengen.
Ik heb dus de indruk gekregen dat u daarmee de islam als objectieve bondgenoot tegen de vrije, seculiere samenleving ziet, en dat u tevens denkt dat het goed toeven voor u en uw mede-kattelieken zal zijn in een sharia-staat, in een authoritaire theocratie.

Ik raad u aan de sharia eens beter te bestuderen, en dan vooral de rol die christenen, u dus, is toebedacht: extra 'christen'-belasting betalen bovenop uw gewone belasting, niet mogen bekeren, uw godshuizen niet mogen onderhouden, geen zichtbare tekenen van uw geloof tonen, altijd en eeuwig onderhorig zijn aan de islamiet, etc etc.
Zoek anders even naar hoe christenen het in Pakistan hebben, of Saoedi-Arabië (oh nee, christendom is verboten in S-A), in Irak, Egypte, Libanon en ga zo maar door.
Ik ben Katholiek, niet "katteliek". En ik ben niet van de oude stempel, maar een Katholiek zoals het zal moeten. Consequent dus, niet de Traditie negerend.

Politiek gezien zou een bondgenootschap met de Islam interessant kunnen zijn. Het zou voor bepaalde gemeenschappelijk waarden niet meer dan normaal zijn. Ik ondersteun die shariah niet, nee. Ik zou hoogsten in een nieuw Ottomaans Rijk willen wonen.

Jouw probleem is dat jij denkt dat iedereen die de Islam objectief benadert ineens een Islam-liefhebber is. Ik heb meer reden om de Islam te haten dan het hele Islamfront hier, maar ik verlaag me niet tot zo'n niveau.

Vergeet niet dat jullie ongelovigen ze hebben binnengehaald. Wij hebben steeds slag geleverd tegen de Islam, tot aan de poorten van Wenen.
Oud 23 december 2010, 15:58   #229
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Politiek gezien zou een bondgenootschap met de Islam interessant kunnen zijn. Het zou voor bepaalde gemeenschappelijk waarden niet meer dan normaal zijn. Ik ondersteun die shariah niet, nee. Ik zou hoogsten in een nieuw Ottomaans Rijk willen wonen.
Juist ja, in een nieuw Ottomaans Rijk. Ik mag toch hopen dat het u bekend is dat het Ottomaanse Rijk op de sharia gestoeld was he?
En dat christelijke jongetjes op jonge leeftijd werden weggehaald bij hun moeders, om in Istanbul en elders in het hart van het O.R. islamitisch opgevoed te worden en tot meedogenloze soldaten voor de islam werden omgetoverd, en ingezet om o.a. de christenen onder de knoet te houden?
Plus de rest van die sharia-gezelligheid voor christenen zoals ik al beschreef.

Veel succes in uw nieuwe Ottomaanse Rijk en veel succes met uw verhuizing naar de hoogvlakte van Anatolië waar u in alle peis en vree (nu ja, wreed lijkt me een beter woord) van de zegeningen van zo'n nieuw Ottomaans Rijk mag gaan genieten.

Citaat:
Jouw probleem is dat jij denkt dat iedereen die de Islam objectief benadert ineens een Islam-liefhebber is. Ik heb meer reden om de Islam te haten dan het hele Islamfront hier, maar ik verlaag me niet tot zo'n niveau.
U benadert de islam vanuit uw eigen religieus katholiek perspectief. Dat kan men bezwaarlijk objectief noemen.

Citaat:
Vergeet niet dat jullie ongelovigen ze hebben binnengehaald. Wij hebben steeds slag geleverd tegen de Islam, tot aan de poorten van Wenen.
Het was Jan Sobieski die de islam voor de poorten van Wenen wegbeukte. Vooral aan hem hebben we te danken dat Europa toentertijd niet door de islam onder de voet is gelopen.

En 'wij ongelovigen' is nooit iets gevraagd of wij de islam wel zouden willen in onze contreien. Degenen die de islam hebben binnengehaald, zijn de linkse EN de rechtse elites geweest, elk met eigen bedoelingen en achterliggende redenen. Voor de rechtse elite goedkoop werkvolk, voor de linkse elite één van de gereedschappen om de westerse maatschappij te vernietigen.
Oud 23 december 2010, 16:01   #230
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Politiek gezien zou een bondgenootschap met de Islam interessant kunnen zijn. Het zou voor bepaalde gemeenschappelijk waarden niet meer dan normaal zijn.
Dat gebeurde toch al? Ter gelegenheid van de Bevolkingsconferentie van Kaïro en van de Kinderrechtenconferentie.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2010, 16:05   #231
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Juist ja, in een nieuw Ottomaans Rijk. Ik mag toch hopen dat het u bekend is dat het Ottomaanse Rijk op de sharia gestoeld was he?
En dat christelijke jongetjes op jonge leeftijd werden weggehaald bij hun moeders, om in Istanbul en elders in het hart van het O.R. islamitisch opgevoed te worden en tot meedogenloze soldaten voor de islam werden omgetoverd, en ingezet om o.a. de christenen onder de knoet te houden?

Veel succes in uw nieuwe Ottomaanse Rijk en veel succes met uw verhuizing naar de hoogvlakte van Anatolië waar u in alle peis en vree (nu ja, wreed lijkt me een beter woord) van de zegeningen van zo'n nieuw Ottomaans Rijk mag gaan genieten.
Zoals ik al in een andere draad zei, het Ottomaanse Rijk was in de laatste jaren erg lam en sloom. Die janitsaren waren in de 19e eeuw afgeschaft. En ik verheerlijk dat rijk niet, ik wil enkel zeggen dat het het minste kwaad is van alle Islamrijken.

Citaat:
U benadert de islam vanuit uw eigen religieus katholiek perspectief. Dat kan men bezwaarlijk objectief noemen.
Vanuit een Katholiek standpunt zou ik het met passie kunnen haten.

Citaat:
Het was Jan Sobieski die de islam voor de poorten van Wenen wegbeukte. Vooral aan hem hebben we te danken dat Europa toentertijd niet door de islam onder de voet is gelopen.
Niet alleen Jan Sobieski, enneh, Jan Sobieski was ook Katholiek.

Laatst gewijzigd door Albrecht : 23 december 2010 om 16:12.
Oud 23 december 2010, 16:11   #232
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar het siert u dat u ondanks grote verschillen in praktijk en dogmatiek toch streeft naar objectiviteit in uw benadering van andere tradities. Dit wordt voor mij verklaard omdat u vanuit uw katholieke spiritualiteit verplicht bent om waarachtig en rechtvaardig te handelen, ook t.o.v. niet- en andersgelovigen. Het doel heiligt de middelen niet en dat is precies het onderscheid tussen de gevestigde religies als christendom, boeddhisme, islam, ... enerzijds en de sektes anderzijds waarbij al deze checks and balances verdwenen zijn.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 23 december 2010 om 16:12.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2010, 16:24   #233
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoals ik al in een andere draad zei, het Ottomaanse Rijk was in de laatste jaren erg lam en sloom. Die janitsaren waren in de 19e eeuw afgeschaft. En ik verheerlijk dat rijk niet, ik wil enkel zeggen dat het het minste kwaad is van alle Islamrijken.
Ook het 'minste kwaad' is en blijft wat het is: Kwaad.
Anders zou men met net zoveel recht kunnen zeggen dat het Spanje van Franco nog het minste kwaad was van alle fascistische en aanverwante regimes, want het was in de laatste jaren nogal sloom en lam.

Citaat:
Van mij hoeft u niet te haten hoor. Integendeel, haat, is net als angst, een bijzonder slechte raadgever. Dat wil overigens niet zeggen dat u het met liefde moet bekijken, maar het gewoon zien zoals het is: een agressieve, moorddadige totalitaire doctrine met een religieus sausje overgoten, en vervolgens daaruit uw conclusies trekken.
Persoonlijk denk ik dat u als belijdend katholiek vele malen beter af bent in een seculiere samenleving, dan op één of andere manier onder de meedogenloze knoet van de islam.
Oud 23 december 2010, 16:31   #234
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Ook het 'minste kwaad' is en blijft wat het is: Kwaad.
Anders zou men met net zoveel recht kunnen zeggen dat het Spanje van Franco nog het minste kwaad was van alle fascistische en aanverwante regimes, want het was in de laatste jaren nogal sloom en lam.
Hmm, Franco heeft ondanks zijn wandaden ook goede daden gedaan. Hetzelfde valt er te zeggen over vele Islamregimes.
Citaat:
Van mij hoeft u niet te haten hoor. Integendeel, haat, is net als angst, een bijzonder slechte raadgever. Dat wil overigens niet zeggen dat u het met liefde moet bekijken, maar het gewoon zien zoals het is: een agressieve, moorddadige totalitaire doctrine met een religieus sausje overgoten, en vervolgens daaruit uw conclusies trekken.
U haat, Sus. U ziet Salafisten en terroristen als representatief voor de hele Islam.
Citaat:
Persoonlijk denk ik dat u als belijdend katholiek vele malen beter af bent in een seculiere samenleving, dan op één of andere manier onder de meedogenloze knoet van de islam.
Ik weet het niet, en ik hoef het niet te weten. Zolang het nog gaat, blijf ik hier in België.

Uiteindelijk zullen de wetgevingen voor "mensen van het boek" gunstiger zijn dan wat onze huidige leiders in gedachten hebben...
Oud 23 december 2010, 16:32   #235
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
....
Kindjes weghalen? Daar was 't christendom ook sterk in:

Australië
http://www.nytimes.com/2009/11/17/wo...7migrants.html
http://www.hreoc.gov.au/social_justi...h10_part3.html
Canada

http://www.thestar.com/news/canada/a...ology-minister

http://en.wikipedia.org/wiki/Canadia..._school_system

http://www.lemonde.fr/ameriques/port...7036_3222.html

En dacht je dat 't elders niet gebeurde?

Laatst gewijzigd door filosoof : 23 december 2010 om 16:35.
Oud 23 december 2010, 16:36   #236
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
En nu doe jij net hetzelfde als Sus. Dat zijn Anglicanen, niet representatief voor het hele Christendom.

Kinderen wegnemen, heeft niets met religie te maken. Allemaal politiek.
Oud 23 december 2010, 16:41   #237
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En nu doe jij net hetzelfde als Sus. Dat zijn Anglicanen, niet representatief voor het hele Christendom.

Kinderen wegnemen, heeft niets met religie te maken. Allemaal politiek.
Inderdaad. Het belangrijke is dat Mohammed en Jezus (vrede zij met hen) met deze brutale politiek niets te maken hebben.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2010, 16:47   #238
filosoof
Banneling

Standaard

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht
Citaat:
Bevolkingsconferentie:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/381827.stm
Rechtse 'christenen' kunnen het best vinden met de moslims:
http://www.sullivan-county.com/id2/ci_unite.htm

Laatst gewijzigd door filosoof : 23 december 2010 om 16:52.
Oud 23 december 2010, 16:49   #239
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht

Bevolkingsconferentie:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/381827.stm
Goed, het is al een begin.
Oud 23 december 2010, 16:51   #240
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Goed, het is al een begin.
Rechtse 'christenen' kunnen het best vinden met de moslims:
http://www.sullivan-county.com/id2/ci_unite.htm

Laatst gewijzigd door filosoof : 23 december 2010 om 16:51.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be