![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Minister
|
![]() dokters, gestudeerde en verstandige mensen, die zich anders nooit mengen in dergelijk debat, duiden waar het op slaat, een vrij uniek initiatief: het besef dat Israel moreel failliet is, hun waanzin moet stoppen, het historisch krediet is opgebruikt en hun oorlogsmisdaden en misdaden tegen de menselijkheid moeten bestraft worden.
Nu, dat het humanitair aspect van de Gazacaust ramp moet wijken voor een kritiek- en hersenloos meelopen in verzinsels zoals Groot Israel, tja zo'n individuen zijn er altijd, ergste soort krijg je wanneer je zwakzinnigheid of minder begaafdheid koppelt aan religieuze teksten. Neemt niet weg dat mensen met gezond verstand tegen Gazacaust toestanden zullen protesteren. Oh, uw onderschrift lezend, nu begrijk ik je, CBN.com, Pat Robertson ... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door piazzolla : 25 juli 2014 om 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dat had niets te maken met de aanval gisteren op de VN-school in Beit Hanoun, waar minstens 17 doden (waaronder 7 kinderen) en 200 gewonden vielen, inclusief VN-personeel. En waarvan de VN tot 2 x toe de coördinaten had doorgegeven aan het IDF. Het mocht niet baten.... Laatst gewijzigd door Miauw! : 25 juli 2014 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Israel maakt wel onderscheid tussen burgerdoelen en militaire doelen iets wat hamas niet doet en nooit aan heeft gedaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar er is een wenende moeder, dewelke op beide reportages voorkomt. Had me er ook bijna door laten vangen dat ik me vergiste en het over dezelfde school ging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ga je nu echt beweren dat Israël geen slachtoffers maakt? Ben je een mol? Jij geeft meer geloof aan de UNO dan aan Hamas? Laatst gewijzigd door flatliner : 25 juli 2014 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar om nu te beweren dat Hamas TV verkeerd is, waarom? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar Hezbollah gaat Hamas helpen !
Hahah, bye bye IDF.. remember 2006. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Moslimbroederschap, gedecimeerd, is momenteel minimaal in egypte. Steun is nog altijd van Qautar, maar dat is een vlekje op de wereldkaart. Hezbollah, hamas was een leuke peutertuin om mee te spelen, maar nu komen de echte dingen in syria en irak. Rest van de wereld, vergeet het. In leuven, enkel 200 deelnemers, in brussel, enkel 2000. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan me nauwelijks indenken dat Hamas zichzelf in de voet zou schieten door te beweren dat er burgerslachtoffers zijn gevonden in een leegstaande school waar raketten verborgen lagen. Dat zou toch "gefundenes Fressen" zijn voor de Israëlische PR-machine!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Europees Commissaris
|
![]() En natuurlijk beweer ik niét dat Israël geen slachtoffers maakt. Integendeel! Maar ik verkies inderdaad wel "neutrale" bronnen boven Hamas- of Israëlische bronnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Europees Commissaris
|
![]() Israël weigert een staakt-het-vuren, zelfs als ze de tunnels in Gaza zouden mogen vernietigen: Israël wijst voorstel staakt-het-vuren van Kerry af
"Israël zou wel in de Gazastrook mogen blijven om daar de tunnels, die door Hamas voor de smokkel van onder meer wapens worden gebruikt, te vernietigen. Maar Israël heeft dit voorstel dus getorpedeerd." Hoe lang gaat Kerry (en de VS) nog met zijn voeten laten spelen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Palestijnen zijn volledig rechteloos op de bezette gebieden, Tibetanen zijn gewoon Chinese burgers met exact dezelfde rechten als Chinezen. Als je hen wilt vergelijken dan misschien met de Basken of Noord-Ieren. De kolonisatie van de Krim door Rusland gebeurde in de 18de eeuw, lang voor de genocide op de autochtone bevolking in de VS of Australië. Rusland vindt dat het het recht heeft etnische Russen te beschermen. Er woonden bij mijn weten geen etnische Amerikanen in de tientallen landen die al door de VS aangevallen werden. |
|
![]() |
![]() |