![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat was de doodsoorzaak? De man boenkte met z'n hoofd tegen de muur, welke gevolgen had dit? De politie moest de man met meerdere personen in bedwang houden. Tot daar het hardhandige optreden van de politie. Dat er nadien of tegelijkertijd een dansje gepleegd werd en de Hitlergroet, dat zijn feiten die de minister onmogelijk kon weten. Deze hele zaak werd op een cruciaal moment in de media gebracht, een media die het, ook weer in dit geval, nalaat om objectief verslag uit te brengen. Laatst gewijzigd door reservespeler : 28 augustus 2020 om 06:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door reservespeler : 28 augustus 2020 om 06:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Opmerkelijk(haha) hoe hier om de hete brij van Jambon wordt gedanst, hoe hier het licht(leugen) van de zon(Jambon) ontkend wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200827_97125429 Citaat:
![]() |
![]() |
#226 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij verneemt als politiek verantwoordelijke de feiten en weigert om te handelen.
Ofwel is hij een domkop, ofwel is hij mede verantwoordelijk voor het wegmoffelen van wat er zich heeft afgespeeld. Deze feiten storen me enorm, mijn gezin, familie en vriendenkring zijn van dit soort politiek al meer den 10 jaar het slachtoffer. Neen, niet Jan Jambon, er zijn er genoeg die in hetzelfde bedje ziek zijn. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 28 augustus 2020 om 09:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
4 Dagen NA de feiten verklaren de dokters Chovanec HERSENDOOD. Het stoort mij enorm dat men in de media de feiten VERDRAAIT. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vraag me af wat precies de rol is van Joy Donné, op het moment van de feiten kabinetschef van Jambon. Ex-VLD'er kwam hij in 2014 plotseling bij N-VA. Sommigen zullen zich misschien zijn eerste optreden bij de N-VA nog herinneren, toen hij met een Porsche met valse nummerplaten een parkeerboete achteloos wegwierp. In de tijd van Verhofstadt was hij één van de mensen achter de beruchte sale-and-leaseback operaties. Ik heb nooit begrepen wat de N-VA top in die man zag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat waren die daar op het kabinet van Jambon aan het doen? Zuipen?
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat nu, ben je plots tegen? Dewael zit daar heel de dag met een van alcohol doortrokken gezicht en alles is ok, Janbon zou drinken en dan is het plots fout.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 28 augustus 2020 om 09:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik lees nergens, behalve op dit forum, dat Jambon op één of andere manier verantwoordelijk zou zijn voor de dood van die man. Wel dat hij ofwel liegt, ofwel extreem vergeetachtig is - terwijl in officiële verslagen staat dat hij zelf met de ambassadeur over die dood heeft gepraat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De topman van de politie kreeg een melding van een dode in de politiecel. 1. Een dode in een politiecel, zonder meer uitleg over het hoe en waarom ... 2. Volgens wat ik elders gelezen heb, is de man in het ziekenhuis overleden. 3. Wat was de doodsoorzaak
Dat het alvast geen katje om zonder handschoen aan te pakken was, blijkt uit het feit dat de luchtvaartpolitie de man niet meester kon. Wat kon de politie doen om de man in bedwang te houden, zodat hij niet opnieuw met z'n hoofd tegen de muur zou boenken? Volgens mij is niemand anders dan het slachtoffer schuldig aan z'n eigen dood. De media zou beter die kant van het verhaal uitlichten i.p.v. populistisch gezeik de wereld in te sturen. Hetzelfde wat Jan ook maar gedaan had, de man zou even dood zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat met de minister van Buitenlandse zaken? De minister die nu hoog en droog in Europa het mooie weer maakt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ambassadeur, die ondertussen op pensioen is, herinnert het zich zelf niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier over de afhandeling en opvolging ervan en het eventueel liegen en incompetentie. Dat er niks aan de hand was klopt niet. In een van de mails stond letterlijk: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200827_97125429 Citaat:
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het Waalse politiekorps iets wilde verbloemen wordt hier wel heel duidelijk. Zelfs de topman van de politie kreeg die beelden niet te zien. Ik zou eens willen weten wat er juist in dat verslag stond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|