![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Hier wordt <-- grammatica weer eens in volle hoofdletters getikt en het moest speciaal in het rood. 5 eurocent bijdrage aan uw post en opvoeding. Onderwerp rakend: Wreker, uw puzzel valt historisch gezien inderdaad goed samen, hoewel er natuurlijk uitzonderingen bestaan. Moslims bestaan er in alle kleuren en volken, en het het gevaar is dat deze hun verschillen beginnen te ontzien door religieuze propaganda. Verdraagzaamheid van de westerse kant is hierbij een zwakte, en dit moet herkend worden. Begrijp me niet verkeerd, ik roep niet op tot onverdraagzaamheid, maar gezien de huidige situatie wordt het tijd dat de moslims die zichzelf verdraagzaam noemen opstaan, en dit publiek veroordelen. Zo kunnen zij het onderscheid maken om respect te verdienen in hun troebele en verborgen wereldje. |
|
![]() |
![]() |
#222 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 13 september 2005 om 08:40. |
|||||
![]() |
![]() |
#223 | ||
Vreemdeling
|
![]() Niets sjnappie, de keuze ligt toch gewoon aan hen. Hoe langer de extremisten zullen dreigen, des te groter de kans dat de we iedereen door de zelfde steeg duwen. De "tolerate" moslim ('t is ver gekomen) moet dit ook zelf maar eens inzien.[edit]
Laatst gewijzigd door Nibelung : 13 september 2005 om 14:59. |
||
![]() |
![]() |
#224 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Met de moord op Theo hebben de radicale moslims een statement gesteld naar alle moslims die Hirsi Ali zouden durven na te lopen. Kijk, was de boodschap, wat er met jullie gebeurt als jullie kritiek op de heilige islam durven geven, dan ondergaan jullie hetzelfde lot als deze vetzak of zullen jullie in het beste geval levenslang moeten schuilen zoals Hirsi Ali. Zelfs de anders zo praatvaardige Nederlanders begonnen plots zichzelf te censureren. Wat wil jij dan in godsnaam verwachten van moslims die nog helemaal gebonden zitten aan vrienden en familie etc... |
|
![]() |
![]() |
#225 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#226 |
Gouverneur
|
![]() [quote=Wreker]Inderdaad niets sjnappie jij.
Met de moord op Theo hebben de radicale moslims een statement gesteld naar alle moslims die Hirsi Ali zouden durven na te lopen. Kijk, was de boodschap, wat er met jullie gebeurt als jullie kritiek op de heilige islam durven geven, dan ondergaan jullie hetzelfde lot als deze vetzak of zullen jullie in het beste geval levenslang moeten schuilen zoals Hirsi Ali.QUOTE] En denk je dan dat dit ooit opgelost zal geraken? |
![]() |
![]() |
#227 | |||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 14 september 2005 om 23:03. |
|||||||
![]() |
![]() |
#228 |
Gouverneur
|
![]() En nu een volwassen antwoord?
|
![]() |
![]() |
#229 |
Vreemdeling
|
![]() Aan The Brains - leer eens brains correct spellen, moslim-idioot
Het is niet omdat ik terecht kritiek heb op de islam dat ik "imperfect" zou zijn. Leg mij eens uit hoe het komt dat ik tijdens mijn opleiding hoger onderwijs (van 1988 tot 1993) welgeteld 2 (TWEE) allochtonen heb gezien. Turken en Marokkanen? Geen enkele! Je beweert dat moslims gediscrimineerd worden zelfs als ze hoogopgeleid zouden zijn? Laat me niet lachen. Turken en Marokkanen zijn ontzettend laaggeschoold in vergelijking met Vlamingen. |
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kijk; ook al heeft een aap een mooi net pak aan, praat hij keurig Nederlands, het blijft een aap en zal altijd een aap blijven.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#231 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() de migranten kwamen naar hier op aandringen van de freddy van gaever's en paul beliën's van vroeger.
|
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#234 | ||
Gouverneur
|
![]() Je hebt nog altijd niet geantwoord op mijn vraag Wreker ? Gaat dit ooit opgelost geraken?[edit]
Laatst gewijzigd door PetSel : 15 september 2005 om 16:06. |
||
![]() |
![]() |
#235 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Goed stukje
ik heb het op mijn forum gezet: http://antijihadnl.proboards3.com/in...ead=1126796888[edit] [size=1]Edit:[/size]
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 Laatst gewijzigd door Morghodius : 15 september 2005 om 16:17. |
||
![]() |
![]() |
#236 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
[size=1][size=1][size=2]"Het witte ras is de kanker van de wereld. Het is dit ras en enkel dit ras dat het bestaan van het leven op aarde bedreigt." [/size][/size] [/size] triest[edit] [size=1]Edit:[/size]
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 Laatst gewijzigd door Morghodius : 15 september 2005 om 16:17. |
|||||
![]() |
![]() |
#237 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#238 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
#239 | |||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
kijk ook maar naar de 3e grootste stad van Sweden, daar zijn buurten waar je als niet kotslim inelkaar geslagen word http://www.muslimsout.org/videos/welcome_to_sweden.mpeg ga zo door moslims, zo krijgen de juiste partijen de macht om jullie eruit te flikkeren ![]() [size=1]Edit:[/size]
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 Laatst gewijzigd door Morghodius : 15 september 2005 om 17:18. |
|||||||
![]() |
![]() |
#240 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |