Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juli 2003, 21:01   #221
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
Ze is wel degelijk aan de orde.

Maar ja, omdat het vrouwen zijn is het niet belangrijk voor meneer.
Liever élke vrouw de mogelijkheid bieden haar maagdenvlies te laten herstellen, Babeth.
Dan hoeven er geen islamofobe rekeningen gemaakt te worden.
Oud 9 juli 2003, 21:04   #222
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Paulus de Boskabouter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Ze is wel degelijk aan de orde.

Maar ja, omdat het vrouwen zijn is het niet belangrijk voor meneer.
Liever élke vrouw de mogelijkheid bieden haar maagdenvlies te laten herstellen, Babeth.
Dan hoeven er geen islamofobe rekeningen gemaakt te worden.

Straks ga je nog zeggen dat het niet waar is ook
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2003, 21:32   #223
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Kan er me iemand uitleggen waarom een man er niet naar mag streven om uiteindelijk voor hem een partner te vinden die nog maagd is ? Dat behoort toch tot de vrijheden van de burger ? In de realiteit zal heel dikwijls blijken, als het al om een man gaat die dat als één van zijn criteria ziet, dat er ook nog andere criteria zijn die zijn keuze uiteindelijk bepalen... Het is misschien crû om te zeggen, maar uiteindelijk kan je de zoektocht naar een vaste relatie bij de mens het best omschrijven als een zoektocht waarbij vooral de wet van de maximale behoeftebevrediging doorweegt... Mensen zullen altijd eindigen bij die partner die het meest aan hun persoonlijke behoeften voldoet. En dat is voor ieder mens anders. Ik ben er zeker van dat er een heleboel kerels zijn die het net als een voordeel zien als hun vrouw al met heel veel kerels verkering heeft gehad, omdat ze dan net veel ervaring hebben... Andere kerels denken daar dan weer anders over en zullen uiteindelijk eindigen bij meer verlegen types... Dat is gewoon een natuurlijk proces als je het mij vraagt, en je kan daarover discussiëren, maar uiteindelijk heeft dat heel weinig zin, omdat toch iedereen zijn weg en zijn zin volgt, en weinig rekening gaat houden met wat iemand anders daarvan vindt...
Wanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2003, 23:27   #224
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kan er me iemand uitleggen waarom een man er niet naar mag streven om uiteindelijk voor hem een partner te vinden die nog maagd is ?

Als hijzelf ook nog 'maagd' is heeft hij het recht om daarnaar te streven.
Anders niet.

Ik wens jou van ganser harte een maagd die haar vliesje niet heeft laten herstellen want jij zult zeker ook even maagdelijk zijn als je trouwt.
Oud 9 juli 2003, 23:33   #225
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Anders niet.
Anders zou het hypocrieter zjin ja, maar de realiteit is dat je het denken van iemand niet gaat veranderen zoals jij dat wil...
Oud 9 juli 2003, 23:34   #226
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

En jullie blijven 1 dingetje onbesproken laten, namelijk de vreselijke sociale druk omwille van dat "vliesje" dat familieleden aanzet tot erge mishandeling, verstoting of vaker nog... moord.

Het blijft dan toch bij de aloude norm... mannen hoeven niet te bewijzen dat ze eervol zijn omdat ze vrouwen ertoe dwingen die verantwoordelijkheid namens hen te dragen.

Eenvoudige conclusie: Mannen zijn dus eerloos.
Oud 9 juli 2003, 23:36   #227
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Eenvoudige conclusie: Mannen zijn dus eerloos.
En Vlaamse vrouwen hoeren.

Een al even eenvoudige conclusie
Oud 9 juli 2003, 23:44   #228
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Nope, meneer Paulus De Boskwabolter.

Ik leef volgens mijn 3 regels. Ik vind mezelf eervol, maar niet noodzakelijk eerlijk, gods of wetsvrezend.

Knuppel , Mieke 79 en Babeth vragen maar 1 ding, gelijke behandeling.

Als een willekeurige vrouw ontmaagd moet worden, dan moet de ontmaagdende man maar hetzelfde kunnen aantonen.

Aangezien dit kenmerk fysiek niet mogelijk is, moet er een andere manier gevonden worden.
Of moet dat soort van kriteria versluisd worden naar de "zeer persoonlijke" levenssfeer.
Oud 9 juli 2003, 23:50   #229
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Nope, meneer Paulus De Boskwabolter.

.
Sterk! Ik heb nochthans ooit een lijstje gepost onder K&K waar je ze maar voor het uitkiezen hebt.

Enfin, laat je maar opjutten!
Dodo!
Oud 9 juli 2003, 23:58   #230
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Kijk maar naar de beeldjes van de babes meneer Paulus De Boskwabolter.Ik apprecieer mijn vrouw "�* naturel",met of zonder vliesje.
Oud 10 juli 2003, 06:50   #231
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wanne
Kan er me iemand uitleggen waarom een man er niet naar mag streven om uiteindelijk voor hem een partner te vinden die nog maagd is ? Dat behoort toch tot de vrijheden van de burger ?
Een man mag daar naar streven.
Hij moet dan wel vrede nemen met de zeldzaamheid van de door hem gewenste exemplaren, en geen maatschappelijke druk uitoefenen om te krijgen wat hij wil. Daar stopt immers zijn vrijheid, want die van de vrouw komt in het gedrang.
Verder maakt hij zich ook ferm belachelijk als hij een 'opgelapt' exemplaar (in feite een leugen) voor lief neemt, om toch maar te kunnen conformeren naar een neiging, die hem in feite dan nog opgedrongen is door zijn omgeving.

Citaat:
In de realiteit zal heel dikwijls blijken, als het al om een man gaat die dat als één van zijn criteria ziet, dat er ook nog andere criteria zijn die zijn keuze uiteindelijk bepalen... Het is misschien crû om te zeggen, maar uiteindelijk kan je de zoektocht naar een vaste relatie bij de mens het best omschrijven als een zoektocht waarbij vooral de wet van de maximale behoeftebevrediging doorweegt... Mensen zullen altijd eindigen bij die partner die het meest aan hun persoonlijke behoeften voldoet.
Ik zoek al heel mijn leven naar een partner die wil copuleren met twee jonge preien in haar oren. Niemand wil echter de kosten bij de groentenboer dekken.
Oud 10 juli 2003, 08:02   #232
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Anders niet.
Anders zou het hypocrieter zjin ja, maar de realiteit is dat je het denken van iemand niet gaat veranderen zoals jij dat wil...
Toch leuk dat jij ten langen leste toch al de hypocrisie hieromtrent toegeeft.

Nu nog deze realiteit mee helpen veranderen.
Dat gaat wel moeilijk als die realiteit voortdurend in het belachelijke wordt getrokken of de aanklagers van die realiteit van islamofobie beschuldigd worden om hen het zwijgen te kunnen opleggen.
Vindt je ook niet?
Oud 10 juli 2003, 08:11   #233
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zoek al heel mijn leven naar een partner die wil copuleren met twee jonge preien in haar oren. Niemand wil echter de kosten bij de groentenboer dekken.
Je zou je beter content stellen met een partner met een hersteld maagdenvlies!
Dan kan je je de moeite besparen om een groentenboer te vinden die de kosten wil dekken, verdoken Islamofoob!
Oud 10 juli 2003, 08:40   #234
Mieke 79
Minister

Mieke 79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Kan er me iemand uitleggen waarom een man er niet naar mag streven om uiteindelijk voor hem een partner te vinden die nog maagd is ? Dat behoort toch tot de vrijheden van de burger ?
Een man mag daar naar streven.
Hij moet dan wel vrede nemen met de zeldzaamheid van de door hem gewenste exemplaren, en geen maatschappelijke druk uitoefenen om te krijgen wat hij wil. Daar stopt immers zijn vrijheid, want die van de vrouw komt in het gedrang.
Verder maakt hij zich ook ferm belachelijk als hij een 'opgelapt' exemplaar (in feite een leugen) voor lief neemt, om toch maar te kunnen conformeren naar een neiging, die hem in feite dan nog opgedrongen is door zijn omgeving.
Natuurlijk mag hij daarnaar streven, maar als je je er door laat leiden, vind ik die persoon toch nogal 'shallow', eerlijk gezegd.
Bovendien hebt ge hedentendage het probleem dat ge bijna bij de 12-jarigen moet zoeken... maar ja, we gaan niet beginnen over de jeugd van tegenwoordig hé.
Oud 10 juli 2003, 09:11   #235
Elle
Provinciaal Statenlid

Elle's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Elle
Standaard

Ik denk dat ne gast die naar een maagd op zoek is schrik heeft dat het meiske vergelijkingsmateriaal heeft..... Stel u voor dat de voorgaande een paar millimeters meer lul had....
Oud 10 juli 2003, 09:12   #236
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Een hersteld maagdenvlies is inderdaad een leugen, en dat 'helpen veranderen' is iets dat vanuit de persoon zelf moet komen... Dat kan je sowieso niet gaan opleggen... Je kan proberen iets sociaal aanvaardbaar te maken. Of je daarin lukt is dan natuurlijk weer de vraag...
Oud 10 juli 2003, 09:32   #237
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Een hersteld maagdenvlies is inderdaad een leugen, en dat 'helpen veranderen' is iets dat vanuit de persoon zelf moet komen... Dat kan je sowieso niet gaan opleggen... Je kan proberen iets sociaal aanvaardbaar te maken. Of je daarin lukt is dan natuurlijk weer de vraag...
inderdaad.
Maar nee! Dat moet NU DIREKT veranderen omdat WIJ dat zo willen!
Oud 10 juli 2003, 10:21   #238
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:
inderdaad.
Ik ken een aantal mannen HIER die zich DIRECT lieten besnijden vooraleer ze MOCHTEN trouwen met een vrouw die MAAGD hoort te zijn tot ze trouwt omdat ZIJ dat nu eenmaal nog ALTIJD zo willen.

Het ene vliesje eraan en het andere weg!
Wat een positieve discriminatie, zeg!
Oud 10 juli 2003, 10:30   #239
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:
inderdaad.
Ik ken een aantal mannen HIER die zich DIRECT lieten besnijden vooraleer ze MOCHTEN trouwen met een vrouw die MAAGD hoort te zijn tot ze trouwt omdat ZIJ dat nu eenmaal nog ALTIJD zo willen.

Het ene vliesje eraan en het andere weg!
Wat een positieve discriminatie, zeg!
Misschien kunnen ze dat stukje voorhuid wel inplanten bij de vrouw, zodanig dat de man werkelijk zijn eigendom eens komt bezoeken en de dame in kwestie een maagdenvlies van jewelste heeft!
Als er afstoting optreedt zijn ze natuurlijk niet voor mekaar gemaakt , moeten ze uiteengaan en voor de rest van hun bestaan celibatair leven.

..

Oud 10 juli 2003, 10:40   #240
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Een nog mooiere traditie zou zijn dat de vrouw het besneden velletje van de man dient op te eten in een of andere pikante saus...
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be