Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 september 2007, 13:40   #221
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Ik herinner me wel degelijk pesterijen en regelrecht geweld tegen een kind omdat het als enige van de klas zijn eerste communie niet deed. Ben je klaar om daar 10 pagina's lang hysterisch en apocalyptisch over te doen? Of gaat het christenkindjes-bashen je minder goed af dan het molesteren van kleine moslims?
hoe oud bent u dan wel? In mijn klas deed zeker driekwart hun communie, en ik niet. Ben daar nooit "gepest" over geweest.NOOIT over zoiets gehoord.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2007, 13:51   #222
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Ja ok maar als ze 3 en 5 zijn is de ander ook 'ouder'
als één van vijf jaar al zo fanatiek is dat hij zijn kameraadjes aftoekt wegens het niet naleven van de ramadan! Wat binnen 15 jaar?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2007, 15:30   #223
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
hoe oud bent u dan wel? In mijn klas deed zeker driekwart hun communie, en ik niet. Ben daar nooit "gepest" over geweest.NOOIT over zoiets gehoord.
Ik was bij ons in de dorpsschool de enige die geen comunnie deed omdat mijn ouders Jehova's Get. waren, ze hebben mij naar een andere school moeten doen in de stad omdat de situatie onhoudbaar was. In die 'grote' school was er plots geen probleem meer.
Ik heb kinderen die zedenleer volgden ook nooit gepest weten worden, in het middelbaar zat er één die JG was en die kreeg het dan wel heel hard te verduren. Ik was blij dat ik niet (meer) in haar plaats was.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2007, 15:31   #224
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
als één van vijf jaar al zo fanatiek is dat hij zijn kameraadjes aftoekt wegens het niet naleven van de ramadan! Wat binnen 15 jaar?
Dat gaat niet over fanatiek zijn. Ik heb hier zo een voorbeeld gegeven maar ga dat verhaal niet nog eens doen.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2007, 00:18   #225
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Whatever reason, mocht een van mijn kids zoiets overkomen, dan zou ik met de ouders van die kerel gaan praten, indien gekend uiteraard.
Ik zou hen vragen of ze akkoord zouden gaan, dat hun zoon zijn verontschuldigingen aan mijn kind zou willen aanbieden en gelijk beloven het 'nooit' meer te doen.
Zo ja, shake hands en dan is het probleem voor mij van de baan.
Indien echter het zoontje of de ouders dit liever weigeren op basis van hun religie en bij hun standpunt blijven, dan zou ik naar de politie stappen voor een klachtneerlegging.
Mss eerst nog eens praten met de plaatselijke imam...

Als ze me daar dan ook met een kluitje in het riet wegsturen, dan vrees ik dat het principe oog om oog, tand om tand, voorrang zal krijgen op onze falende wetgeving en/of de uitvoering ervan.
Indien de 'autoriteiten' van dit landje de eigen burgers niet kan of wil beschermen, dan zullen de dhimmies in spe het zelf maar doen.
I'm not a sitting duck.

Als islamitische principes hier stilaan voorrang gaan krijgen op de bestaande westerse gewoonten en de democratische wetgeving, dan neem ik alvast die van de wraakneming over, kwestie van goed mee op te gaan in de 'multikulle verrijking' die ons hier te lande en elders in Europa, nogal ferm door de vruchteloos protesterende strot word gezjost.
En wees gerust, voor mijn part zal de klap van de teruggeven oorvijg tot in Mekka te horen zijn, of toch zeker tot in het Inquisitiecentrum von Joseph der Weisse.
Ben eens benieuwd of de natuurlijke beschermingsdrang en de stringente ouderliefde voor mijn onschuldige chipsetende kind (het eventuele slachtoffer) hier zal worden veroordeeld.

Enfin, hoewel door sommigen hier de openingspost als een 'fait divers nr. -tig' wordt beschouwd, zal ooit de spreekwoordelijke islamdruppel vallen die de kruik van het maatschappelijk incasseringsvermogen zal doen barsten.
Het leed en de chaos die dan ontstaan, zullen we met z'n allen te danken hebben aan het decennia-oude immigratie-nonbeleid van die arrogante poco-sujetten in de Wetstraat, die nog steeds het vervloekte lef hebben om met hun hypocriete smoelen en dito kromtaal alle dagen in de media te komen, terwijl ze eigenlijk in de diepste krochten zouden moeten wegteren van wroeging en oprechte schaamte.
Maar die schaamtegrens is al lang overschreden vermoed ik, veel te lang...

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 25 september 2007 om 00:20.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2007, 23:08   #226
sn00py
Banneling

Standaard

Hey, 't was ramadan en die kleine was aan 't eten. Simpel toch: die moslim is al aan het studeren voor als hij binnen 10 jaar aan de slag kan bij de religieuze politie!!! Van ijver gesproken!
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be