![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2401 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoiets? Ga jezelf afrukken op dat meisje dat je niet kan krijgen en tel af naar het einde van je examens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2403 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kunt heus beter. Laat de woede jou niet verblinden. Ludieker zijn. Speelser. Net als die kat in je avatar. En als je toch persoonlijke zaken wilt aanhalen, doe het stijlvoller. Met dat meisje had je veel origineler, grappiger en groffer uit de hoek kunnen komen. Het is een beetje als een dure set olieverf aan een mongool geven: hij drinkt ze toch op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2404 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe dan ook, er bestaan inderdaad stijlvollere methoden om de status quo aan te klagen dan door iedereen en alles 'burgerlijk' te noemen. Dat is zooo 1968. Maar dat vereist misschien een iets originelere kijk op de dingen en het besef dat je zelf -hoogstwaarschijnlijk- een zuiver product van de hogere middenklasse bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik jank dan ook niet overal omdat dat leuke meisje uit mijn klas me niet wil verleiden. Maar misschien zijn dat hoogstaande filosofische posts waar iedereen wat aan heeft.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 17 juni 2009 om 01:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2407 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Why change a winning team? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2408 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De plebejer die die voor de overheid werkt en zijn job moet verantwoorden. "racisme meneer! 't is racisme". En nu jij weer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2410 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 17 juni 2009 om 01:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar je hebt maar twee of drie examens meer en als dat leuke meisje je niet opmerkt dan ga je hier weer hysterisch gaan doen. Ik raad je het CGG aan. Is goedkoop en ook op mijn kosten.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 17 juni 2009 om 01:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoek nu eerst een diploma. Dan spreken we nog eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2413 | |
|
![]() Citaat:
Of dat voor jou het geval is weet ik natuurlijk niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2414 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp je hoor. Wanneer jij jezelf blauw moet betalen aan belastingen die dan gaan naar allerlei inwijkelingen die hier komen studeren en daarna vliegensvlug weg zijn zonder iets terug te betalen aan de maatschappij die je grootouders hebben opgebouwd, dan word je een beetje kwaad, he? Geeft niet jongen. Af en toe cheeren voor tetten in K&K, en het leven lijkt bijna mooi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2415 |
Minister-President
|
![]() U vergeet de receptie en proclamatie die Flanel wellicht staan te wachten (gesteld dat dit zijn laatste jaar is)...
![]() |
#2416 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zijn opname.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft dat meisje zich nu al zuchtend bij je neergelegd of ben nog even gefrustreerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2418 |
Minister-President
|
![]() Ik heb gestudeerd. Ik heb een diploma. Ik heb gewerkt. Ik studeer opnieuw. Qua 'levenservaring' (I know, vies woord) is dat niet slecht voor een 25jarige he?
Ik ben natuurlijk altijd bereid eens met u te praten, ongeacht het topic dat u zou willen aansnijden.
![]() |
#2419 |
Banneling
|
![]() Ja. Dan heeft hij status en kan hij zich tegen de borstkas kloppen. Dan is hij GODVERDOMME de man en heeft hij het ware leven gezien en is hij volwassen.
Hoo, wat voel ik mij toch mannelijk als ik eraan denk. Golven van vers borsthaar scheuren mijn huid open. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2420 | |
|
![]() Citaat:
U hebt geen recht om mensen huisje-tuintje-boompje te ontzeggen. U hebt zelfs geen recht om U superieur te voelen aan dergelijke mensen. |
|
![]() |
![]() |