![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#24721 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag werden de mazoutbranders gereinigd (jaarlijks onderhoud). 135 euro's armer. 'k Zal vanavond maar in m'n kot blijven.
7 verdiepingen aan 135 euro per brander. Die chauffagisten verdienen niet slecht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24722 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24723 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24724 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24725 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24726 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heb eens een jaar lang m'n tankbeurten bijgehouden. Was eventjes wakker worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24727 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik probeer altijd 'vooruitziend' te zijn. Ik weet perfect welke extra uitgaven er in welke maand moeten betaald worden. In de maand mei ontvangt Albeir zijn vakantiegeld van de pensioendienst. Ik ontvang mijn 'inlooppremie' van de mutualiteit. + We ontvangen Albeir zijn normaal pensioen en ik mijn normale ziekte/invaliditeits-uitkering. Ik zet onmiddellijk Albeir zijn vakantiegeld + mijn volledige 'inlooppremie' op een aparte spaarrekening. Niet op de gewone spaarrekening dus. Daarvan betaal ik dan het jaarlijks onderhoud van onze auto, de autobelasting, onvoorziene kosten zoals nieuwe banden voor onze auto, enz. Ook probeer ik zoveel mogelijk maandelijks te betalen ipv jaarlijks. - onze brandverzekering - autoverzekering - overlijdensverzekering - hospitalisatieverzekering. Zo kom ik (bijna) nooit voor onverwacht hoge betalingen te staan. Het enige waar ik bang voor ben is de afrekening van gas en electriciteit aangezien de nooit geziene prijzen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24728 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mijn jongste kind moet nu 80 euro per week tanken, enkel en alleen om te gaan werken. Dat is meer dan 320 euro/ maand! Schandalig. Dat is bijna 1/4 van haar loon! Ze werkt dus 1 week per maand, alleen om haar benzine te kunnen betalen....ERG. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24729 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24730 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik maak gebruik van de toepassing MS-Outlook van MS Office. Daar zitten alle terugkerende betalingen in, zowel maandelijks als jaarlijks. Ik zie perfect welke factuur de komende maand of maanden op mij afkomt. Zeer praktisch. Laatst gewijzigd door Rudy : 23 oktober 2022 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24731 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hier worden alle vaste lasten direct betaald na het ontvangen van pensioen/ invaliditeit. Doe ik dus, Albeir bemoeit zich daar niet mee. Daarna stort ik een vast maandelijks bedrag op onze spaarrekening + een klein bedragje voor elk van onze kleinkinderen. Van wat er overblijft moeten dan natuurlijk de boodschappen gedaan worden, een terraske doen, eens uiteten gaan, op tijd nieuwe kledij gekocht, cadeautjes voor de verjaardagen van kinderen en kleinkinderen enz. Oh ja, ook nog onze medicatie! Kost toch ook zo'n 60 euro/ maand. Meestal blijft er daarna niet veel meer over ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24732 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24733 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Werd deze ochtend wakker en er staken 2 brieven van de belasting in de brievenbus.
Tweemaal dezelfde. Denken die nu echt dat ik ook tweemaal ga betalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24734 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24735 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eentje paffen op het balkon, en dan bedtijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24736 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mijn favoriete bar heeft er iemand de vissen uit de aquarium opgegeten.
Zie https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/11...goudvissen-op/ Das toch nie meer normaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24737 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lekker saunaweer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24738 | |