|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  17 november 2010, 10:48 | #241 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 23 augustus 2002 
				 |   Citaat: 
 Waar zijn jullie geweest, ... oh iets gaan drinken he, ... Ja ze hebben niet naar de locatie gevraagd of de omstandigheden, ... Oma mag ik de sleutels van t vakantiehuis aan zee,... ik blijf daar voor te weekend met een vriendin... yeah right, ... oma hoeft niet te weten, dat er buiten die vriendin nog 3 gasten waren, ... er een massa alcohol gezopen is, en god weet wat er nog allemaal gebeurd is, dat ik zelf niet weet...  Soms weten ze het ook gewoon en moeten ze er gewoon mee leren leven, ja uw dochter neemt nu eenmaal ooit een voor u wild vreemde kerel mee haar kamer in, en dat is niet om samen naar haar posters van een of andere zanger te kijken...  | |
|   |   | 
|  17 november 2010, 10:52 | #242 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 23 augustus 2002 
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  17 november 2010, 11:43 | #243 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 16 oktober 2006 Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur 
				 |   Nee, hoe vaak moet ik het nou nog zeggen? Kleine zachte keutels bij de stikstofrijke mest, grote harde naar de verbrandingsoven... 
				__________________ Waarschuwing: Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! | 
|   |   |