![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom hebben uw ouders of grootouders Hitler niet tegengehouden?
Die wusten het toch ook?
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén van de behandelingsmethodes bestond erin de patienten niet te laten wegglijden in apathie. Degenen (zoals Hitler) die erdoor geraakten werden als "super" geprezen etc.... de rest kennen we: Hitler meende dat voor hem een speciale taak was weggelegd vermits hij het gehaald had. Ik bezocht verleden jaar het kerkje waar men hem de eerste zorgen had toegediend in de kelderruimte. Ik stelde me dan toch wel de vraag hoe het zou uitgedraaid zijn als men hem daar had laten liggen.... De oikofobie die nu heerst in Europa is namelijk ook nog eens een gevolg van Dolfje zijn daden, net alsof "wij" daar iets mee te maken hebben gehad. Maar "wij" mogen nu wel de gevolgen dragen en moeten lijdzaam toezien hoe de Europese beschaving ten onder gaat. http://www.imdb.com/title/tt1941897/
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 maart 2015 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik ook wel, wou gewoon even de onzin aankaarten van blind tegen de VS te zijn maar terzelfdertijd wel staan masturberen op alles wat Poetin doet.
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die waren nog bevriend met Léon Degrelle.
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Om even duidelijk te zijn ik heb het ook niet zo op de VS, (met hun oorlogen en vervolging ven activisten als Edward Snowden enz). Maar even eerlijk he, vergeleken met Hitler is de VS belange zo erg nog niet! Hitler was een vuile psychopatische racist en massamoordenaar. Hij heeft de dood van 6 miljoen mensen op zijn geweten, waaronder onschuldige kinderen en baby's. Ik walg met de grootste miselijkheid van die smeerlap die Hitler noemt! Max in naam van zijn 6 miljoen slachtoffers en uit respect voor hen, verzoek ik u vriendelijk om u exuses aan te bieden? ps Ik zou niet graag in de VS willen leven. Maar als ik moest kiezen tussen het Nazi-Duitsland van Hitler of De VS dan zou ik direct naar de VS gaan. Ik vind Donald Trump een smeerlap, maar geloof mij Donald Trump is een heilige vergeleken met Adolf Hitler. Aldus mijn eigen persoonlijke mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke?
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Vreemdeling
|
![]() Bv, De bombardementen op Dresden, hun doel was toen echt
om zo veel mogelijk Duitse burgerslachtoffers te maken, De bombardementen op Hiroshima en Nagasaki, De oorlog in Vietnam, Het afzeten van democratisch gekozen linkse regeringen in Latijns Amerika, de steun aan de oorlogsmidaden van Israel tegen de Palestijnen en natuurlijk een volledig destabilisatie van het midden Oosten. Maar verder ik blijf er bij, voor mij is de VS duizend keer beter dan die smeerlap van Hitler (dat vertelt iets over Hitler he). En ik ben natuurlijk de VS heel dankbaar dat ze Hitler heben verslagen! Vriendelijke groet Bloem123. |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorlog tegen Japan was begonnen door Japan, kan je de VS moeilijk kwalijk nemen omdat ze hem gewonnen hebben. De oorlog in Vietnam is begonnen toen communistisch Noord Vietnam een aanvalsoorlog begon tegen Zuid Vietnam, De VS kwamen daar de slachtoffers helpen, ook dat kan je hen moeilijk kwalijk nemen, tenzij je nog in het verleden leeft als communist.
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
en dat is oke. Maar ik hoop dat over het feit dat Hitler een smeerlap is we het wel eens zijn? En nog even meedelen, ik heb niet geantwoord op deze topic om een anti-amerikaans statement te maken (daar zijn andere topics voor), maar omdat ik het in de eerste plaats ongepast vindt dat Max zo openlijk optimistisch is over een racistische gek die 6 miljoen onschuldige mensen heeft vermoort! Laatst gewijzigd door Bloem123 : 18 april 2016 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We staan dus niet echt goed geplaatst om kritiek te geven op Hitler. Ik bedoel maar, bijvoorbeeld de kampen Sachsenhausen en Buchenwald zijn nog lang na de oorlog open gebleven, er zijn nog honderdduizenden mensen in vermoord door onze bondgenoten, dat vonden we helemaal niet zo erg als toen onder Hitler.
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De eersten hebben 'm zelfs nog financieel gesteund tijdens z'n verkiezingscampagne, vraag maar aan de bankiers Warburg en Kuhn Loeb, die weten er ongetwijfeld meer over. Later zelfs, toen Hitler Polen binnenviel en het goud daar uit de nationale bank liet halen, mocht 'm dat in de Zwitserse kluizen van diezelfde VS-bankiers komen stockeren. Vreemd toch dat de reguliere geschiedenisboekjes daar niets over vermelden, niet ?
![]() |
![]() |
#253 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En maar goed ook dat ze dit deden met deze psychopatische massamoordenaars! Weg met Hitler en August Borms!!! Laatst gewijzigd door Bloem123 : 19 april 2016 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Hoomer : 19 april 2016 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
|
![]() Citaat:
Bezetting Duitsland en denazificatie http://www.historien.nl/bezetting-du...denazificatie/
![]() |
![]() |
#257 |
|
![]() De nazi-documentaire van vanavond is vervangen door een docu over... Poetin.
Max kan opgelucht ademhalen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
|
![]() Zelfde film, andere acteurs.
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U moet die dag niet goed geweest zijn dat u durft zeggen dat hij een fout heeft gemaakt.
|
![]() |
![]() |