Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Bekijk resultaten enquête: Wie aanvaardt de nota-Di Rupo?
PS 47 82,46%
SP.A 48 84,21%
CD&V 11 19,30%
CDH 39 68,42%
GROEN! 46 80,70%
ECOLO 47 82,46%
N-VA 8 14,04%
MR (met FDF) 24 42,11%
MR (zonder FDF) 15 26,32%
OPEN VLD 16 28,07%
FDF 14 24,56%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 3 juli 2011, 17:40   #241
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
2,34 miljoen km² Congo-Kinshasa.
maar dat is nog steeds kleiner dan al de landen samen dat hij opnoemde in oppervlakte.
dus overdreven ist zeker.

het grotendele is ook oerwoud, terwijl het in onze streken meer volgebouwd is.
die rubber werd gehaald uit rubberplantages nabij de steden/dorpen, niet ten midden van de oerwouden.
Shadowke is offline  
Oud 3 juli 2011, 17:52   #242
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Congo 2.344.858 km²

Frankrijk 643.427 km²
Benelux 74.657 km²
Portugal 91.982 km²
---------------------
798.000 km²

= 34% van de oppervlakte van Congo
Idd, en dan zijn de overzeese gebieden van die Europese landen er ook nog bijgeteld (vooral Frankrijk heeft 89.000 km²), anders is het ca. 30 %.
Om het overzichtelijk te maken:
Citaat:
Dat gebied heeft een oppervlakte dat groter is dan de Benelux, Frankrijk, Spanje, Portugal, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Denemarken, Duitsland, Zwitserland en Italië samen zonder verbindingswegen en infrastructuur. Probeer dat maar eens te controleren.
Klopt ongeveer, wie rekent het na ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dus, Leopold is onschuldig.

Laatst gewijzigd door Micele : 3 juli 2011 om 18:05.
Micele is offline  
Oud 3 juli 2011, 19:21   #243
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En hoe dié dacht over het "afhakken der handen", weten we al. Voorts heeft een site zonder bronvermelding niet de minste waarde.
Inderdaad, wat hij vond over de gebruiken van de natives kunnen we daar lezen. Wat hij vond over de gebruiken van leopold lezen we dan weer in mijn berichtje. Dat jij dezelfde bron alleen geloofwaardig acht wanneer het in jouw kraam past, laat ik geheel aan jou over.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 3 juli 2011, 21:46   #244
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat gebied heeft een oppervlakte dat groter is dan de Benelux, Frankrijk, Spanje, Portugal, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Denemarken, Duitsland, Zwitserland en Italië samen zonder verbindingswegen en infrastructuur. Probeer dat maar eens te controleren.
Als het erom ging om het rubber te oogsten en uit te voeren scheen dat wel te lukken... Zuivere uitvlucht dus.
fonne is offline  
Oud 3 juli 2011, 21:50   #245
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over de mythe van de "negerhandjes", zie

G.W. WILLIAMS, "A report upon the Congo-State and country to the President of the Republic of the United States of America", d.d. 14 oktober 1890, pp. 12-13

het gaat om een ooggetuigenverslag van George Washington Williams (1849-1891), nochtans een vurig tegenstander van Leopold II:

"The entire military force of the Freestate of Congo is less than three-thousand (3,000) men, and hundred of miles of the country is without a single soldier. In this country, destitute of a military police and semblance of constituted authority, the most revolting crimes are committed by the natives. They practice the most barbarous religious and funeral rites; they torture, murder and eat each other. Human hands and feet and limbs, smoked and dried, are offered and exposed for sale in many of the native village markets".
Citaat:
In 1889, Williams was granted an informal audience with King Léopold II of Belgium. At that time, the Congo Free State was the personal possession of the King. In spite of the monarch’s objections, Williams went to Central Africa to see the conditions there for himself, from where he addressed "An Open Letter to His Serene Majesty Léopold II, King of the Belgians and Sovereign of the Independent State of Congo" from Stanley Falls on July 18, 1890. In this letter, he condemned the brutal and inhuman treatment the Congolese were suffering at the hands of the colonizers. He mentioned the role played by Henry M. Stanley, sent to the Congo by the King, in tricking and mistreating the Africans. Williams reminded the King that the crimes committed were all committed in his name, making him as guilty as the actual culprits. He appealed to the international community of the day to “call and create an International Commission to investigate the charges herein preferred in the name of Humanity ...”
fonne is offline  
Oud 3 juli 2011, 23:33   #246
BWarrior

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

Jaja, er wordt zoveel gezegd.

On topic: morgen nota Di Rupo: zijn de N-VA-fans klaar voor de Grote Bocht van CD&V, OPEN VLD en (misschien) van hun partij?
BWarrior is offline  
Oud 3 juli 2011, 23:38   #247
BWarrior

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

MR (met FDF) 38,78%
MR (zonder FDF) 22,45%
FDF 24,49%

Als 38,8% denkt dat MR met FDF erbij de nota afwijst, hoe kan dat slechts 24,5% denkt dat het FDF de nota afwijst? Waar zijn die 14% gebleven?? Daarentegen zou ZONDER het FDF de MR zich blijkbaar harder opstellen?
BWarrior is offline  
Oud 3 juli 2011, 23:46   #248
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

On topic: morgen nota Di Rupo: zijn de N-VA-fans klaar voor de Grote Bocht van CD&V, OPEN VLD en (misschien) van hun partij?
Het zal een mix zijn van vanalles met redelijke toegevingen op sociaal-economisch gebied om zoveel mogelijk de traditio's content te stellen. Elio zal aan rechts wel wat toegeven: hij kan niet anders na de aanbevelingen van de EU, de OESO, het IMF en de ratingbureaus. Daarmee zal hij - naar hij hoopt - geen voeder in de vijver gegooid hebben om Liberale en christen-democratische vissen te vangen. Maar over de institutionele problemen en over het institutionele: de financieringswet, de responsablisering van de gewesten, de homogene beleidsoverdrachten en BHV is er de laatste tijd weinig praat geweest. Mijn vrees bestaat erin dat hij op deze gebieden geen bakzijl wil halen en dat hij daarop niet zal toegeven. Duidelijk met de bedoeling N-VA buiten spel te zetten. Maar ik vrees dat O-VLD en vooral CD&V op dit gebeid nog een eitje met hem en zijn Franstalige partners te pellen hebben.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 3 juli 2011 om 23:47.
Bokkenreyder is offline  
Oud 4 juli 2011, 00:19   #249
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Wilt U dat dit: Omtrent de nederlaag van "Gwylan" ook nog in uw trofeeënkast prijkt?
Off topic, maar gezien in deze draad zowat alles off topic is, zal het op dit ene berichtje niet meer aan komen :

Ik merk dat BWarrior, zoals de paar andere belgicisten, elke discussie graag in termen van « overwinning » of « nederlaag » ziet.

Mede gezien een kinderhand gauw is gevuld, zal ik mijn goed hart laten spreken, en bedoeld forumdeelnemer eens een plezier doen. Geniet er van, BWarrior, want de momenten waarin ik zo meegaand ben komen uiterst zelden voor. Hier gaan we….

Ik beken. Bwarrior heeft het pienter bekeken en goed gezien : ik ben uiteraard geen Frans madammeke, maar een stoere en felbehaarde bink van en te België, het land mijner dromen, het aards paradijs.

Om precies te zijn : mijn ouders zijn Libanezen die voor mijn geboorte naar België zijn uitgeweken waarna ik er ben geboren, dus ik ben nu vanzelfsprekend de perfecte Belg.

In tegenstelling tot sommige mijner lotgenoten die enige fierheid omtrent hun afkomst hebben bewaard, heb ik meteen mijn roots afgezworen, en heb ik van in den beginne braafjes en ondanks het hoongelag van mijn Vlaamse medeleerlingen om mijn wat afwijkende huidskleur de kleuterschool gevolgd, om uiteindelijk aan de universiteit te belanden waar ik een diploma wist te halen (in de enige studierichting waarvoor geen intelligentie doch enkel wat memorie vereist is, maar dat terzijde).

Dat persoonlijk parcours heeft mij zeer getekend, in die mate zelfs dat het bij mij een grondige hekel heeft teweeggebracht voor alles wat Vlaams is, en dus niet puur Belgisch zoals ikzelf.

In dat kader vond ik het een goed idee om aan dit forum deel te nemen, teneinde de Vlamingen er zo veel mogelijk van langs te geven, en hen constant een poepje te laten ruiken.
Evenwel, vermits enkele medestanders hiermede reeds actief waren op de klassieke wijze (men noemt ze belgicisten) dacht ik dat het een goed idee zou zijn om de verdomde Vlamingen zo mogelijk nog wat méér op stang te jagen door een identiteit te faken die voor hen sowieso als een rode lap op een stier werkt : de Franse.

Ik moet toegeven dat ik de praktische aspecten van dat alles zwaar heb onderschat. Immers, gezien de forumbeheerders middels het IP-adres meteen kunnen merken van waaruit een forumdeelnemer berichten plaatst, ben ik verplicht elke dag mijn fietsje te nemen om vanuit Leuven zowat duizend kilometer in zuidelijke richting te snellen, en na het plaatsen van mijn berichtje meteen weer terug te fietsen om tegen het ochtendgluren weer thuis te kunnen zijn, alsof er niets gebeurd is.

Nu BWarrior mij heeft ontmaskerd kan ik het openlijk zeggen : ik ben dat over-en-weer gefiets méér dan beu. U kunt zich wel inbeelden dat ik weliswaar inmiddels kuiten heb als kanonballen, maar ik zou wel gek zijn om dergelijk gezwoeg zonder enige sponsoring of vergoeding verder te zetten.

Eerst dacht ik er aan om mij een Mobylette van het zwaarste kaliber aan te schaffen, hetgeen mijn taak en roeping zeer zou verlichten. De laatste tijd overwoog ik evenwel om mogelijks coureur cycliste professionnel te worden in een raszuivere Belgische wielerploeg (zonder Vlamingen, natuurlijk) om alzo volgend jaar deel te kunnen nemen aan de Tour de France en een serieus pak geld op te strijken. In gedachten zag ik mij reeds op het podium staan om in rechtstreekse TV-uitzending en in mijn beste Frans de wereld kond te doen : “Bah wie, zeswie eureu poer ke zé hanjé della étap dula zoer. Zé krevé zur della Kol della Hôbiesk, ma mon zwanjeur maddonné un tartien é kèllekesoos ke ze ne konnépa et hâprè zéroellé kom un fuzee zuska della hârrevée. Zeswie un belz, noessom la pluffor parske noe roellon poer notre péjie époer la rwa della belzie. Vieve la rwa et son fam, vieve la belzie”.

Nu ik volkomen door de mand ben gevallen en in een staat van schaamte ben beland is dat alles echter een verloren droom : voortaan zal ik het fietsen staken, en op dit forum doorgaan voor wat ik werkelijk ben : een Libanees met de Belgische nationaliteit.

Wil mij mijn miststap vergeven : u hebt gewonnen, BWarrior. Ik heb een nederlaag geleden. Ik herhaal het voor alle zekerheid : ik heb een nederlaag geleden, en u hebt gewonnen, Gelieve dit voor eeuwig te noteren.

Gwylan
(nou ja, in werkelijkheid Nabil Zainoun, Belg, mannelijk geslacht (dus gegarandeerd zonder tetten of zo), 1,83 m groot, 94 kg, tamelijk gespierd, voornamelijk in de onderbenen, bruine ogen en donkerharig, of wat had u wel gedacht)

----------------

Voil�*, gekker kan ik het niet maken, maar ik heb toch weer een goed werk gedaan vandaag. Ik hoop dat BWarrior deze nacht rustig zal slapen, in de overtuiging dat hij de sterkste en de slimste is.

Intussen gaat het echte leven verder….
Gwylan is offline  
Oud 4 juli 2011, 00:40   #250
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Het zal een mix zijn van vanalles met redelijke toegevingen op sociaal-economisch gebied om zoveel mogelijk de traditio's content te stellen. Elio zal aan rechts wel wat toegeven: hij kan niet anders na de aanbevelingen van de EU, de OESO, het IMF en de ratingbureaus. Daarmee zal hij - naar hij hoopt - geen voeder in de vijver gegooid hebben om Liberale en christen-democratische vissen te vangen. Maar over de institutionele problemen en over het institutionele: de financieringswet, de responsablisering van de gewesten, de homogene beleidsoverdrachten en BHV is er de laatste tijd weinig praat geweest. Mijn vrees bestaat erin dat hij op deze gebieden geen bakzijl wil halen en dat hij daarop niet zal toegeven. Duidelijk met de bedoeling N-VA buiten spel te zetten. Maar ik vrees dat O-VLD en vooral CD&V op dit gebeid nog een eitje met hem en zijn Franstalige partners te pellen hebben.
Het ware niets minder dan een mirakel als Di Ripo voor de dag zou komen met een voorsteltekst die voor de Vlaamse partijen (in het algemeen) aanvaardbaar is. Niet voor niets geeft hij zichzelf slechts 5% tot 10% kans op slagen : hij weet dat zijn woordenbrij niet veel soeps is.

Anderzijds zou het mij echt verbazen mochten de Vlaamse partijen meteen duidelijk stelling nemen : zij hebben daar in wezen geen enkel belang bij. Ik vermoed derhalve dat de reactie iets in de zin zal zijn van “Een aantal elementen kunnen verder worden besproken, en wij zijn daar toe bereid, maar wij zullen daarbij ook andere onderwerpen van gesprek op tafel leggen”.

Kortom, men stond en staat nog nergens, en daarin zal Di Rupo's nota nauwelijks of geen verandering brengen.
Gwylan is offline  
Oud 4 juli 2011, 07:38   #251
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Het ware niets minder dan een mirakel als Di Ripo voor de dag zou komen met een voorsteltekst die voor de Vlaamse partijen (in het algemeen) aanvaardbaar is. Niet voor niets geeft hij zichzelf slechts 5% tot 10% kans op slagen : hij weet dat zijn woordenbrij niet veel soeps is.

Anderzijds zou het mij echt verbazen mochten de Vlaamse partijen meteen duidelijk stelling nemen : zij hebben daar in wezen geen enkel belang bij. Ik vermoed derhalve dat de reactie iets in de zin zal zijn van “Een aantal elementen kunnen verder worden besproken, en wij zijn daar toe bereid, maar wij zullen daarbij ook andere onderwerpen van gesprek op tafel leggen”.

Kortom, men stond en staat nog nergens, en daarin zal Di Rupo's nota nauwelijks of geen verandering brengen.
Het zal er wellicht enigzins aan toegaan zoals jij beschrijft. Ze zullen hun bete tjeventruken (niet allee CD&V) bovenhalen en de kat uit de boom kijken. Dadelijk zuivere koffie chenken zie ik hen inderdaad niet doen tenzij het institutionele echt 'ondrinkbaar' is. Daar zal de hond gebonden liggen: ze willen allemaal kort en goed afrekenen met die verduivelde BDW.
Elk om een andere reden. Daarom acht ik het meer mogelijk dt er onder het mom van 'verantwoordelijkheid nemen' en 'zie eens wat we bereikt hebben een heel diffuen typich Belgisch vergelijjk uit de bus zal komen waarbij nog meer chaos het resultaat zal zijn.

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 4 juli 2011, 07:41   #252
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Vanwaar haal jij de info over de te maken bocht?
Oud 4 juli 2011, 07:48   #253
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Off topic, maar gezien in deze draad zowat alles off topic is, zal het op dit ene berichtje niet meer aan komen :

Ik merk dat BWarrior, zoals de paar andere belgicisten, elke discussie graag in termen van « overwinning » of « nederlaag » ziet.

Mede gezien een kinderhand gauw is gevuld, zal ik mijn goed hart laten spreken, en bedoeld forumdeelnemer eens een plezier doen. Geniet er van, BWarrior, want de momenten waarin ik zo meegaand ben komen uiterst zelden voor. Hier gaan we….

Ik beken. Bwarrior heeft het pienter bekeken en goed gezien : ik ben uiteraard geen Frans madammeke, maar een stoere en felbehaarde bink van en te België, het land mijner dromen, het aards paradijs.

Om precies te zijn : mijn ouders zijn Libanezen die voor mijn geboorte naar België zijn uitgeweken waarna ik er ben geboren, dus ik ben nu vanzelfsprekend de perfecte Belg.

In tegenstelling tot sommige mijner lotgenoten die enige fierheid omtrent hun afkomst hebben bewaard, heb ik meteen mijn roots afgezworen, en heb ik van in den beginne braafjes en ondanks het hoongelag van mijn Vlaamse medeleerlingen om mijn wat afwijkende huidskleur de kleuterschool gevolgd, om uiteindelijk aan de universiteit te belanden waar ik een diploma wist te halen (in de enige studierichting waarvoor geen intelligentie doch enkel wat memorie vereist is, maar dat terzijde).

Dat persoonlijk parcours heeft mij zeer getekend, in die mate zelfs dat het bij mij een grondige hekel heeft teweeggebracht voor alles wat Vlaams is, en dus niet puur Belgisch zoals ikzelf.

In dat kader vond ik het een goed idee om aan dit forum deel te nemen, teneinde de Vlamingen er zo veel mogelijk van langs te geven, en hen constant een poepje te laten ruiken.
Evenwel, vermits enkele medestanders hiermede reeds actief waren op de klassieke wijze (men noemt ze belgicisten) dacht ik dat het een goed idee zou zijn om de verdomde Vlamingen zo mogelijk nog wat méér op stang te jagen door een identiteit te faken die voor hen sowieso als een rode lap op een stier werkt : de Franse.

Ik moet toegeven dat ik de praktische aspecten van dat alles zwaar heb onderschat. Immers, gezien de forumbeheerders middels het IP-adres meteen kunnen merken van waaruit een forumdeelnemer berichten plaatst, ben ik verplicht elke dag mijn fietsje te nemen om vanuit Leuven zowat duizend kilometer in zuidelijke richting te snellen, en na het plaatsen van mijn berichtje meteen weer terug te fietsen om tegen het ochtendgluren weer thuis te kunnen zijn, alsof er niets gebeurd is.

Nu BWarrior mij heeft ontmaskerd kan ik het openlijk zeggen : ik ben dat over-en-weer gefiets méér dan beu. U kunt zich wel inbeelden dat ik weliswaar inmiddels kuiten heb als kanonballen, maar ik zou wel gek zijn om dergelijk gezwoeg zonder enige sponsoring of vergoeding verder te zetten.

Eerst dacht ik er aan om mij een Mobylette van het zwaarste kaliber aan te schaffen, hetgeen mijn taak en roeping zeer zou verlichten. De laatste tijd overwoog ik evenwel om mogelijks coureur cycliste professionnel te worden in een raszuivere Belgische wielerploeg (zonder Vlamingen, natuurlijk) om alzo volgend jaar deel te kunnen nemen aan de Tour de France en een serieus pak geld op te strijken. In gedachten zag ik mij reeds op het podium staan om in rechtstreekse TV-uitzending en in mijn beste Frans de wereld kond te doen : “Bah wie, zeswie eureu poer ke zé hanjé della étap dula zoer. Zé krevé zur della Kol della Hôbiesk, ma mon zwanjeur maddonné un tartien é kèllekesoos ke ze ne konnépa et hâprè zéroellé kom un fuzee zuska della hârrevée. Zeswie un belz, noessom la pluffor parske noe roellon poer notre péjie époer la rwa della belzie. Vieve la rwa et son fam, vieve la belzie”.

Nu ik volkomen door de mand ben gevallen en in een staat van schaamte ben beland is dat alles echter een verloren droom : voortaan zal ik het fietsen staken, en op dit forum doorgaan voor wat ik werkelijk ben : een Libanees met de Belgische nationaliteit.

Wil mij mijn miststap vergeven : u hebt gewonnen, BWarrior. Ik heb een nederlaag geleden. Ik herhaal het voor alle zekerheid : ik heb een nederlaag geleden, en u hebt gewonnen, Gelieve dit voor eeuwig te noteren.

Gwylan
(nou ja, in werkelijkheid Nabil Zainoun, Belg, mannelijk geslacht (dus gegarandeerd zonder tetten of zo), 1,83 m groot, 94 kg, tamelijk gespierd, voornamelijk in de onderbenen, bruine ogen en donkerharig, of wat had u wel gedacht)

----------------

Voil�*, gekker kan ik het niet maken, maar ik heb toch weer een goed werk gedaan vandaag. Ik hoop dat BWarrior deze nacht rustig zal slapen, in de overtuiging dat hij de sterkste en de slimste is.

Ach den Bstrijder is bezig België te redden en hoopt nog samen met zijn 'vrienden' daar ooit voor een medaille in de Leopoldsorde te krijgen voor 'voor bewezen diensten ter redding van het Vaderland in de nieuwe media'. Dat men daarbij - in de dreng naar het ereteken - af en toe het noorden verliest, moet je erbij nemen en als een stuk folklore van het forum beschouwen.

Citaat:
Bokkenreyder is offline  
Oud 4 juli 2011, 08:20   #254
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard Wie aanvaardt de nota-Di Rupo?

Ik kan niet stemmen. het enige correcte antwoord staat hier niet vermeld," niemand".

De nota zou in het beste geval alleen nog maar de aanzet moeten zijn tot onderhandelingen. Hoe kun je dan vragen zie ze aanvaard?

Laatst gewijzigd door Garry : 4 juli 2011 om 08:23.
Garry is offline  
Oud 4 juli 2011, 08:46   #255
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

het zou me verbazen als vandaag een partij al een verklaring aflegd hoor. Allez, in de zin van de nota goed- of afkeuren
vrijevlaming is offline  
Oud 4 juli 2011, 09:31   #256
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
het zou me verbazen als vandaag een partij al een verklaring aflegd hoor. Allez, in de zin van de nota goed- of afkeuren
Blijkbaar volgt EDR niet de werkwijze van BDW om eerst zijn nota en een samenvatting hiervan naar de pers door te geven.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 4 juli 2011, 09:33   #257
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
Ja want de andere partijen kunnen niet zo snel lezen als die van de PS.
Oud 4 juli 2011, 09:36   #258
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Blijkbaar volgt EDR niet de werkwijze van BDW om eerst zijn nota en een samenvatting hiervan naar de pers door te geven.
Blijkbaar speelt Elio het spelletje dan niet zo transparant als hij wil doen uitschijnen. Het volk heeft minstens evenveel recht op transparantie dan gelijk wie dan ook!

Citaat:
Bokkenreyder is offline  
Oud 4 juli 2011, 09:37   #259
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Als ze hem bij de pers sneller hadden dan bij de partijen, is het toch wel raar dat ik niet eens de tijd had gehad om de nota helemaal door te lezen vanaf het moment dat hij gelekt was, of EDR was al een persconferentie aan het geven om hem af te schieten.

Nochtans lees ik niet zo traag.
vrijevlaming is offline  
Oud 4 juli 2011, 09:46   #260
Cyrano
Minister

Cyrano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Gwylan

----------------

Meeuwtje,

Ik herhaal het elke keer : Laat je niet op stang jagen door deze Belgische kruisvaarder. Het verbaast mij weer dat juist jij die elke keer logische argumenten aanvoert, je laat vangen aan provocaties op je persoon.

Doe wel en zie niet om.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be