![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Europees Commissaris
|
![]() I raise: Grondwet.
Bam. Democratie bust. Waarmee ik maar bedoel, hoewel ik zelf niets zou rechtvaardigen in naam van de democratie, dat democratie limieten heeft. Vandaar dat wij grondwetten hebben. Als 51% voor slavernij stemt, gaat dat er nog niet doorkomen. Want wij hebben een grondwet. Belangrijker dan dat nog, zijn mensenrechten.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 17 juli 2012 om 18:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals: de mens komt veel beter tot zijn recht in kledij. Smaakvolle kledij. Sommige ---> veruit de meeste mensen komen in hun naaktheid ronduit vulgair over. Dit is gewoon zo.
![]() |
![]() |
#244 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
• Everyone has the right to freedom of opinion and expression. Naakt zijn is een expressie van een overtuiging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waarom hebben magazine's en site's met naakte mensen zoveel succes ? http://www.hippiegoddess.com/ ![]() Het angstvallig bedekken van het lichaam is ons door de ziekelijk preutse katolieken opgedrongen, en is eigen aan alle godsdiensten die uit het midden oosten overgewaaid zijn. Hoog tijd dat wij ons uit dit ideologisch keurslijf wringen. Iedereen bloot , vrij en vrolijk. ![]() Enkel wanstaltige monsters moeten verplicht worden om aangekleed te blijven, mensen zoals Fabiola, Bert Bibber, Mieke Vogels, Elephant Man en dergelijke, dit om de meest gevoeligen onder ons en de kinderen geen angst aan te jagen en/of te traumatiseren.
![]() |
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waarom moet dit verborgen worden en moeten deze mensen gestigmatiseerd worden? Het kan nu eenmaal gebeuren dat men andersvalide is of verminkt wordt/is in het leven. Moet men angst hebben voor deze mensen, neen toch. Het zal eerder aangewezen zijn om gevoelige mensen of kinderen toch met zulke situaties te leren omgaan. Laatst gewijzigd door bartelx : 18 juli 2012 om 06:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
"Artikel 19 : Iedereen heeft het recht van vrije meningsuiting en uitdrukking." Naakt zijn kan de expressie van een overtuiging zijn (vb. de naturistische levensvisie). Laatst gewijzigd door bartelx : 18 juli 2012 om 06:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De Naturisten Federatie Nederland (NFN) zet overigens vraagtekens bij deze uitkomst over het naturisme. Volgens de NFN ligt het percentage naaktrecreanten in Nederland in werkelijkheid veel hoger, aangezien in de Expedia-studie alleen strandvakanties zijn opgenomen en niet de vakanties naar naturistencampings en –resorts. De NFN stelt dat zeker twee miljoen volwassen Nederlanders (8 tot 9% van deze groep) met een zekere regelmaat naakt recreëren, in binnen- en buitenland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je zo voortdoet, moet ik een verse zakdoek halen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn wél domme antwoorden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ziedaar: we zitten met botsende grondrechten. O zo simpel: de scheidsrechter zit in het parlement. Zij stemmen het wettelijk kader. De mannekes in hun hermelijnen versierde toga, toetsen dat wettelijk kader. Schoofie ziet dus geen probleem. Schoofie vindt het huidig systeem zelfs redelijk leuk. Met wat gezond verstand en een klein beetje gevoel voor respect van de medemens, kan je een mooi eindje over de streep gaan, zonder dat je daar teveel hinder van ondervindt. Eens vogelen op een toren of in een bos: je krijgt er zelfs een benaming voor. De tijd dat sommige gefrustreerde gendarmes de beruchte parkeerplaatsen na valavond kwamen inspecteren, is toch wel al een heel tijdje voorbij. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Inderdaad onze maatschappij heeft mogelijkheden om na te gaan waar de consensus kan gevonden worden. Op dit ogenblik is er in de wetgeving geen sprake van dat naakt niet in het openbaar kan. Een wetgeving waarbij naakt toegewezen wordt aan ruimten die daarop voorzien zijn is dan ook niet nodig. Wat wel moet uitgeklaard worden is wanneer men in het openbaar aanstoot geeft of ongepast (naakt) gedrag vertoont. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor mij wel. I don't give a rats ass hoe iemand gekleed is in't openbaar.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals, het maakt niet uit dat iedereen individueel er anders over denkt, bepaalde dingen moeten overwonnen worden. Mensen die tegen naaktheid zijn in het openbaar, zijn bekrompen denkers. Die zijn ook tegen homoseksuele die in het openbaar zoenen. |
|
![]() |
![]() |