![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er zijn bepaalde karaktereigenschappen nodig om prostituee of bakker te kunnen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je kan aannemen Ja en of nee . Als je gelukkig bent met je partner , en je hebt het leuk samen, dan sta je niet stil bij een kadootje of een kleedje min of meer , of een ander extra uitgave . In tegendeel , het royaal zijn maakt dan deel uit van ... In de zin van Ga mijn schatje nog eens goed verwennen , ze verdient het . Wanneer het opvalt dat die liefde enkel maar opduikt na een kadootje , of dat het extraatje eerder met de regelmaat wordt aangegeven als hint , of een erotische hint steeds vervolgt wordt met een verlanglijstje , dan is dat eerder ongezond zou ik zeggen . Nu als je als man , goed je best doet en je vrouw materieel verwent en later blijkt dat dat onvoldoende is , of dat ze ondanks dat je haar in de watte legt , ze alsnog een zijspoor bewandeld , dan kan dat leiden tot serieuze oprispingen en spanning of frustratie . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het lukt eens en er hangt een fijne compensatie aan vast , en het was nog leuk ook , en eens de eerste stap gezet .... easy money Ik heb het niet over gedwongen situaties natuurlijk . Laatst gewijzigd door Akira : 8 december 2012 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() Even een rekeningetje maken .
als ik telkens 10 cent geef ipv 2 € , spaar ik 1.9 € uit . Na 27 plasbeurten heb ik dus al ruim 50 € gespaard , en daar ( toepasselijk in deze draad ) kan je dan al eens een verwenbeurt mee bekostigen waar het mannenlijk lid meer genot zal aan beleven dan aan een plasbeurt . |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik walg van "echte" prostitutie maar seks op zich is nooit gratis. Mannen zoals jij hebben wel eens de neiging om zichzelf op de borst te kloppen met dergelijke uitspraken. Ofwel heb jij een erg goede vriendin/vrouw/whatever, of je wil iets verbergen. Dat je bvb. nog nooit een relatie hebt gehad. Een kennis van mij heeft op alle vlakken moeten betalen voor zijn potje seks. Complete gehoorzaamheid aan haar, elke week gaan eten, met vrienden en familieleden de zot moeten houden op haar bevel, niet meer mogen uitgaan of feesten, enzovoort. Zij was de dirigent met het stokje en hij betaalde voor zijn eigen uitbuiting. Dat terwijl zij nog altijd haar zin deed op alle vlakken. Die kerel zijn leven is verwoest, op financieel en persoonlijk vlak. Zo een vrouwen zou ik geen hoeren noemen, eerder een woekerende kanker.
Laatst gewijzigd door Demper : 8 december 2012 om 00:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soort zoekt soort. Een man van 150kg moet niet achter een poppetje a la Miss Belgique jagen. Tenzij hij een Porsche heeft.
Laatst gewijzigd door Demper : 8 december 2012 om 01:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kunnen die gehandicapten nu klagen over een gebrek aan seks? Ze zitten de godganse dag op elkanders kop te kijken in zo een instelling. Dan kunnen ze toch op elkaar kruipen? Of zijn ze vies van hun eigen soort? Hoe hypocriet is dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een tegenreactie op het voorstel om prostitutie te verbieden:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20121207_107 |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pak daarna de gedwongen prostitutie keihard aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar even terugkomende op de rest: of je nu dik of mager bent de enige echte turn-on bij vele vrouwen is nog steeds de klootzak/macho look en mentaliteits voor one-night sex of bijslaap-relatie en relatiegewijs is het een combinatie van dat eerste met stabiliteit en vooral geld; altijd geld. De man moet genoeg verdienen om de vrouw te onderhouden en de vrouw gaat werken om haar figuur te onderhouden en nog 'rijker' te worden. Beetje cliche en over een zelfde kam getrokken maar vaak wel gewoon de realiteit. Kijk maar naar het aantal echtscheidingen 2 jaar na huwelijk en vaak de reden waarom.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 8 december 2012 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soort zoekt soort = een bekrompen visie. Dan zouden heel aantrekkelijke mensen enkel met andere heel aantrekkelijke mensen seks hebben.
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jaarlijks ongeveer ga ik gratis zijn kamer gaan schilderen en wat opfleuren en zo. Laatste keer was ik aan het schilderen en ik ging in de gang iets gaan halen. Stond daar wel geen gehandicapte met zijn broek op zijn enkels en zijn t' shirt onder zijn kin aan zijn lat te trekken zeker? T' is een sexkot, dat ben ik nu wel zeker..bij die gehandicapten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja dat we onze btw kunnen recuperen als beroepsonkost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder zijn er nu eenmaal vrouwen die dit beroep aankunnen. Prostitutie vervult trouwens m.i. een niet te onderschatte sociale functie in de samenleving. Ik ben er zeker van dat in lange huwelijken waar een lange modus vivendi bestaat ivm met kinderen en kleinkinderen en familie en de vrouw al lang geen zin meer heeft in seks (mag dat?), deze echtgenote, moeder en grootmoeder doet alsof ze het niet weet dat haar man af en toe naar de hoeren gaat. Liever de hoeren dan een maïtresse die de familie in rep en roer zet. Ik kan me goed inbeelden dat mocht ik in zo'n situatie zitten dat ik liever met andere dingen bezig ben en geen interesse heb in seks (mag dat?), ik gewoon aan mijn partner zeg dat het oké is. Ik hoop dan wel dat de zaken gezond verlopen. En ik zou dat mens zelfs heel graag willen leren kennen: een koffietje mee gaan drinken of zo. Waarom niet? En voor Kerstmis een abonnement geven aan mijn man? En beeld je in dat je een single oudere vrouw bent die tijdelijk geen relatie wenst maar af en toe toch wel eens ... is het dan niet practisch dat je een professioneel iemand kan opbellen. Toch beter dan urenlang in een café aan de toog te hangen op zoek naar. Uiteindelijk kost dat ook veel geld en de kans is groot dat je een kat in een zak koopt.Of als klankbord dient voor de miserie van meneer. |
|
![]() |
![]() |