![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
wij vallen niemand persoonlijk aan, wij lachen met een partij. heb ik gezegd dat jullie niet met andere partijen mogen lachen? nee dat heb ik niet gezegd. doe maar op, zolang het grappig is, of grappig bedoeld is. maar val niemand persoonlijk aan. bekijk die reacties van koenraad dingskes en van sam eens, dat zijn geen grapjes, dat zijn persoonlijke aanvallen. dat is niet alleen zielig, het haalt ook het hele niveau van het forum omlaag. jij en tzuvar zitten wel mee grapjes te maken, en daar maakt toch niemand een probleem van? Laatst gewijzigd door ingenious : 13 september 2004 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 13 september 2004 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#244 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Mijn reactie was een reactie op het kinderlijke gedrag, een reactie tegen de haatafdruipende zever van Raf... Als die gast es met een woordspeling op zijn plaats gezet wordt is het direct onder de noemer persoonlijke aanvallen te plaatsen zeker? Gemakkelijk ! Nuja, kenmerkje van links, dat hadden we al langer door! Met Vlaamse groet, Sam, |
|
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#246 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Nee gewoon, realiseer je dat je echt als en maniac begon te severen over jouw afkortingen? |
|
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Pas op! Hier komt er weer één: D.R.O.L.: Dwaze Racistische Ouwe Lulhannesen
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 13 september 2004 om 22:57. |
|
![]() |
![]() |
#248 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#250 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het je geneert dat een overtuiging belachelijk gemaakt wordt, en je hebt geen weerwoord, dan wil dat zeggen dat die overtuiging waarschijnlijk ook volkomen belachelijk is. Dat hoeft je echter niet langer persoonlijk te raken: verander van overtuiging en laat die troep vallen. Als jij je blijft met 'de boodschap' vereenzelvigen, dan is dat jouw probleem. Daar hoeft de 'boodschapper' geen schuld in te dragen. Als wij zeggen dat stront stinkt, dan is het aan jou om te beslissen of je het blijft als zeep gebruiken.......
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begot Raf, je leeft hier in Belgique en niet in Egypte. Richt je giftige pijlen eens op een land waar ze jouw geaarden WETTELIJK de doodstraf geven inplaats van de mogelijkheid om te trouwen.
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 september 2004 om 07:36. |
|
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Knuppel]
Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was niet persoonlijk bedoeld Raf, maar eerder als een onschuldig plagerijtje.
![]()
#258 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
#259 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Yossarian : 14 september 2004 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
#260 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Liga voor Mensenrechten http://www.ligavoormensenrechten.be/ ![]() [size=5]Prijs voor de democratie.[/size] ![]() De Prijs voor de Democratie, een jaarlijkse prijs die tijdens de Gentse feesten wordt uitgereikt aan een persoon of organisatie die zich inzet voor de democratie, werd op woensdag 21 juli ’04 overhandigd aan het Centrum voor gelijkheid van kansen en voor racismebestrijding en de Liga voor Mensenrechten.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 14 september 2004 om 11:53. |
|
![]() |