Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: De oorzaak van wangedrag door allochtonen is te zoeken in :
slechte onverantwoorde opvoeding door de allochtoonouders 28 44,44%
van nature in de allochtoon meegegeven in z'n gedragspatroon 28 44,44%
weet het niet 9 14,29%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 29 september 2004, 09:59   #241
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

odinkontakt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Proude_to_be_Kosovaar
Odinkontakt je ben echt zielig jongen ik durf wedden dat jij totaal niets van politiek ken en zeker de politiek hier in belgie dus laat het beter aan de groote mensen over en ga verder spelen met je blokjes.Awel ik had gehoopt dat jij ook zo een dag zou meemaken dan had je zeker anders gezongen en ik durf ok wedden dat je nu hier nou niet zou zitten kakken over alles en nog wa waar jij totaal niet weet over wat het gaat.en ik woon hier al lang genoeg om te weten dat we hier in belgie een Cut Systeem hebben en dat ik als Geintegreerde belg en zowel de belgen die hier gebogen en getogen zijn.Waarom denk jij dat er zoveel belgen en ook vreemdelingen met de belgische nationaliteit werken in het zwart omdat die cut belasringen zo hoog zijn,en de staat altijd maar klagen dat ze geen geld hebben .die gebouwen in Brussel,Antwerpen enz...met welk geld bouwen ze die denk je??met die van ons Het Belgische volk a ja want ik ben tenslotte ook een belg
En voor u is het Meneer Kosovaar ok and have a nice playing time little boy
PROFICIAT !! nu weet elke bewuste vlaming in dit forum HOE EEN VREEMDELING DENKT ! een beter bewijs hadden wij echt niet nodig DANKU MENEER DE KOSOVAAR !!
odinkontakt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2004, 10:01   #242
Proude_to_be_Kosovaar
Vreemdeling

Standaard

Circe ok heb mijn fout gevonden maar ik denk dat je het toch begrepen hebt wat ik ermee bedoelde.
Proude_to_be_Kosovaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2004, 10:05   #243
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Odinkontakt je ben echt zielig jongen ik durf wedden dat jij totaal niets van politiek ken en zeker de politiek hier in belgie dus laat het beter aan de groote mensen over en ga verder spelen met je blokjes.Awel ik had gehoopt dat jij ook zo een dag zou meemaken dan had je zeker anders gezongen en ik durf ok wedden dat je nu hier nou niet zou zitten kakken over alles en nog wa waar jij totaal niet weet over wat het gaat.en ik woon hier al lang genoeg om te weten dat we hier in belgie een Cut Systeem hebben en dat ik als Geintegreerde belg en zowel de belgen die hier gebogen en getogen zijn.Waarom denk jij dat er zoveel belgen en ook vreemdelingen met de belgische nationaliteit werken in het zwart omdat die cut belasringen zo hoog zijn,en de staat altijd maar klagen dat ze geen geld hebben .die gebouwen in Brussel,Antwerpen enz...met welk geld bouwen ze die denk je??met die van ons Het Belgische volk a ja want ik ben tenslotte ook een belg
...MENEER DE KOSOVAAR nogmaals zeer hartelijk dank voor uw zeer duidelijk antwoord .het kan niet genoeg vermeld worden. uw nederige vlaamse medeburger wenst u nog een zeer aangename rustdag toe ....
Oud 29 september 2004, 10:09   #244
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
-- kunnen wij als nederige vlaamse medeburgers nog iets doen voor MENEER DE KOSOVAAR ? wij staan volledig tot uw dienst.
Oud 29 september 2004, 10:10   #245
Proude_to_be_Kosovaar
Vreemdeling

Standaard

komaan jongen vergeet al dat zever alsjeblieft en gaan we hier nog iets bespreken of niet want eerlijk gezegd begint het hier saai te worden dus give us your best shot
Oud 29 september 2004, 10:12   #246
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Circe ok heb mijn fout gevonden maar ik denk dat je het toch begrepen hebt wat ik ermee bedoelde.
ik begrijp u niet goed ? wilt u het even uitleggen ? dank
Oud 29 september 2004, 10:14   #247
Proude_to_be_Kosovaar
Vreemdeling

Standaard

Wat vinden jullie als belgische mensen van het belgisch systeem??
Oud 29 september 2004, 10:17   #248
Proude_to_be_Kosovaar
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odinkontakt
ik begrijp u niet goed ? wilt u het even uitleggen ? dank
hetzelfde dat jij zei daar net dat gij fier bent om een belg te zijn awel ik ben ook fier om een kosovaar te zijn en eerlijk ik ben geen primitieve mens ik respecteer ander mans meningen en sta open voor eender welk geloof en eender wel nationaliteit .Mij maakt het allemaal niet uit ik ben hier niet gekomen voor te vechten voor een stuk grond ik ben tenslotte gevlucht 16jaar terug uit mijn land omwille van die domme oorlog
Oud 29 september 2004, 10:19   #249
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Wat vinden jullie als belgische mensen van het belgisch systeem??
belgie is een artificieel land net als het land van wijlen tito waar u tegen in opstand kwam. ik ben vlaming en geen belg (ook al heb ik ""nog"" dat grabbelpasje.
Oud 29 september 2004, 10:22   #250
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
hetzelfde dat jij zei daar net dat gij fier bent om een belg te zijn awel ik ben ook fier om een kosovaar te zijn en eerlijk ik ben geen primitieve mens ik respecteer ander mans meningen en sta open voor eender welk geloof en eender wel nationaliteit .Mij maakt het allemaal niet uit ik ben hier niet gekomen voor te vechten voor een stuk grond ik ben tenslotte gevlucht 16jaar terug uit mijn land omwille van die domme oorlog
--1/ ik ben vlaming --2/domme oorlog ??
Oud 29 september 2004, 10:29   #251
Proude_to_be_Kosovaar
Vreemdeling

Standaard

1. nee odinkontakt als tito nog aan de macht was hadden wij geen problemen alles was goed wij leefden samen met die andere mensen(Serviers)en ons geburen waren ook Serviers maar na de dood van Tito kwam Miloseviq aan de macht en al die Serviers hebkwamen in opstand en zelf de mensen die ginder naast ons woonde in ons land kosovo zelf zij begonnen moorden te doen en iedereen wegdrijven uit hun eigen land.Amerika heeft ons geholpen en ge moet niet denken dat ze dat zomaar gedaan hebben maar gewoon omdat Kosovo het Centrum van de Balkan landen is en omdat ze daar een base willen bouwen zodat ze aan eender ander land kunnen om op hun gemak oorlog te voeren.En nog iets Amerika zal geen enkel oorlog voeren als ze hun intresses daar niet in vinden
Oud 29 september 2004, 10:40   #252
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1. nee odinkontakt als tito nog aan de macht was hadden wij geen problemen alles was goed wij leefden samen met die andere mensen(Serviers)en ons geburen waren ook Serviers maar na de dood van Tito kwam Miloseviq aan de macht en al die Serviers hebkwamen in opstand en zelf de mensen die ginder naast ons woonde in ons land kosovo zelf zij begonnen moorden te doen en iedereen wegdrijven uit hun eigen land.Amerika heeft ons geholpen en ge moet niet denken dat ze dat zomaar gedaan hebben maar gewoon omdat Kosovo het Centrum van de Balkan landen is en omdat ze daar een base willen bouwen zodat ze aan eender ander land kunnen om op hun gemak oorlog te voeren.En nog iets Amerika zal geen enkel oorlog voeren als ze hun intresses daar niet in vinden
Moeten we daaruit besluiten dat alleen een dictatuur verschillende volkeren kan doen samenleven?
Dat een multicul een kruitvat is op lange termijn ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2004, 10:41   #253
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
ewel ja...tito was een dictator EN HIELD ALLES ONDER CONTROLE...dat klopt. en de usa doen niets uit liefde dat klopt ook. maar wat ik reeds zegde dat 1/ het land van tito artificieel was en 2/ dat andere landen zich zijn gaan bemoeien met de burgeroorlog (en misschien reeds er voor)(usa?) klopt toch ook
Oud 29 september 2004, 10:42   #254
Proude_to_be_Kosovaar
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Wat Wolf zegt moet wellicht zeer dicht bij de waarheid aanleunen. Ieder cultuur heeft door de eeuwen heen z'n eigen karakterkenmerken ontwikkeld, die opvallend verschillen van cultuur tot cultuur. Na verloop van tijd door de eeuwen heen heeft een bepaald ras dan ook meer aanleg in een bepaald soort karaktertrek die zich heel natuurlijk ontwikkeld met het ouder worden.
Zo is een mak***, sorry ik bedoelde uiteraard marokkaan , opmerkelijk snel op z'n tenen getrapt en gaat hij rap spreken met z'n vuisten in plaats van met z'n mond wanneer iets hem niet aanstaat.
Ja daar heb je gelijk in .ik persoonlijk ben ook tegen de Marokanen maar niet tegen elk marokaan want ge hebt marokanen en marokanen alè ge weet wat ik bedoel het is niet omdat een gedeelte van mensen criminaliteit en vandalisme doen dat iedereen het doet.ik ga zelf een vb geven De Bende van Nijvel dat zijn toch ook gangsters die bendevorming doen en elkaar afschieten in afrekenningen en dat zijn belgen wil dat dan zeggen dat alle belgen zo zijn? Nee!!Het hangt allemaal van de persoonlijkheid van die mensen en mss van de opvoeding van hun ouders.Gelijk Albanese Maffia ook zoiets ik spreek niets goed van hen das een feit maar soms kunnen ze echt niet anders geloof mij hoeveel mensen wonen er hier in belgie die zelf geen papieren hebben en zelf ook geen steun krijgen van de staat.wat wil jij dan dat ze doen ze kunnen niet werken omdat ze de nodige verblijfsvergunninen niet hebben wat zou jij dan doen??
Oud 29 september 2004, 10:46   #255
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

artificiele multiculturele landen zijn één na één aan het verdwijnen--gelukkig niet altijd via bloederige burgeroorlogen ! elk volk moet het recht hebben om zijn eigen toekomst te bepalen . pas dan kan en mag men spreken van vrijheid !
Oud 29 september 2004, 10:51   #256
Proude_to_be_Kosovaar
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odinkontakt
ewel ja...tito was een dictator EN HIELD ALLES ONDER CONTROLE...dat klopt. en de usa doen niets uit liefde dat klopt ook. maar wat ik reeds zegde dat 1/ het land van tito artificieel was en 2/ dat andere landen zich zijn gaan bemoeien met de burgeroorlog (en misschien reeds er voor)(usa?) klopt toch ook
Ik vind gewoon dat alle rassen of alle volken noem het hoe jij dat wilt of betergezegt dat de mensheid wat minder hebzuchtig moet zijn en dat ze elkaar helpen en steunen om in deze moeilijke tijden verder te leven
En ge moet niet denken dat bij een oorlog een land op zijn geheel mee doet het zijn en het zullen altijd die aan de top zijn het minst afzien en met de geld lopen uiteindelijk zijn wij maar een nummer in deze leven het maakt hen niet uit
Oud 29 september 2004, 10:57   #257
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gelijk Albanese Maffia ook zoiets ik spreek niets goed van hen das een feit maar soms kunnen ze echt niet anders geloof mij hoeveel mensen wonen er hier in belgie die zelf geen papieren hebben en zelf ook geen steun krijgen van de staat.wat wil jij dan dat ze doen ze kunnen niet werken omdat ze de nodige verblijfsvergunninen niet hebben wat zou jij dan doen??
Wat stelt ge dan voor, iedereen die hier toekomt meteen een riante uitkering geven ?
Mensen zonder papieren horen hier niet thuis, zo simpel is dat.
Misdaad kan niet getolereerd worden, wat er ook de oorzaak van is.
Oud 29 september 2004, 10:58   #258
Proude_to_be_Kosovaar
Vreemdeling

Standaard

Mensen ben eventjes weg want ik ga eten ik wil jullie alvast bedanken voor al die gesprekken en jullie menningen en Alvast smakkelijk voor jullie ok
Oud 29 september 2004, 11:00   #259
Proude_to_be_Kosovaar
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Wat stelt ge dan voor, iedereen die hier toekomt meteen een riante uitkering geven ?
Mensen zonder papieren horen hier niet thuis, zo simpel is dat.
Misdaad kan niet getolereerd worden, wat er ook de oorzaak van is.
Nee dat zeg ik niet maar dat is ons fout toch niet maar de fout van de staat dat ze dan maar strenger aan de grenzen zijn en dat ze daar meer controlles doen en op gebied van criminaliteit vindt ik persoonlijk dat de staat er ook niet veel aan doet ze zouden veel strenger moeten zijn en die mensen dat dat doen meteen opsluiten
Oud 29 september 2004, 11:13   #260
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee dat zeg ik niet maar dat is ons fout toch niet maar de fout van de staat dat ze dan maar strenger aan de grenzen zijn en dat ze daar meer controlles doen en op gebied van criminaliteit vindt ik persoonlijk dat de staat er ook niet veel aan doet ze zouden veel strenger moeten zijn en die mensen dat dat doen meteen opsluiten
We hebben nu eenmaal open grenzen en dat is maar goed zo.
Dat er strenger moet opgetreden worden tegen criminaliteit is duidelijk.
Van criminelen kunt ge nu eenmaal niet verwachten dat ze zich vrijwillig aan regels houden.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be