![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En waar dient 'strategisch' materiaal voor? Om 's nacht naar de vleermuizen te kijken of zo? Of om 's nachts kanonnen en raketten met uiterste precisie te kunnen bedienen? |
||
![]() |
![]() |
#242 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#244 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Nee, uiteraard niet... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#245 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Die zogenaamde Vlaamse wapenindustrie, waar zoveel over gemekkerd wordt, exporteert voornamelijk lasers en technologie die net zo goed voor civiele doeleinden gebruikt kunnen worden als militaire. Een Minimi of een P-90 daarentegen hebben slechts één nut: Doden![/i] |
|
![]() |
![]() |
#246 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
tsss.. |
||
![]() |
![]() |
#247 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ons wapentuig is humaan. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() Doet niets af van de kwestie: één onderdeel uit één Vl. bedrijf kan voldoende zijn om de hele wereldbevolking uit te roeien.
|
![]() |
![]() |
#249 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar allez! Zij die gedood worden dankzij Vlaamse apparatuur zullen trots zijn dat het door Vlaamse makelij gebeurde! ![]() Vuile hypocriete flaminganten! Ofwel ben je tegen wapenhandel tout court, ofwel niet! Jullie zijn gewoon anti_waals! Jullie HATEN Wallonië en alles dat Franstalig is! BAH! ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#250 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De Vlaamse technologie kan positief gebruikt worden, een vuurwapen niet. Maar ik ga daar niet op ingaan, jij bent gewoon anti-vlaams, anti flamingant, je haat alles en iedereen die een bedreiging kan zijn voor jouw belgie. Je bent verblind door haat [size=1]en domheid[/size]
![]() |
#251 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#252 | ||
|
![]() Citaat:
Is toch beter dan een mitraillette he
![]() |
#253 |
Minister
|
![]() Dat vind ik ook. Ik had het echter over het "positief" gebruik van vuurwapens. Niet dat het veel belang heeft, ik wilde alleen maar nog eens die grappige draaioogjes gebruiken.
#254 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik kan niet begrijpen hoe sommigen nog die hypocrisie kunnen uitstaan. Toen die kwestie ivm met FN op tafel kwam bleven sommige vlaamse politici maar zeveren over de "ethiek" van heel de kwestie ivm het leveren van wapens. Of het nu aan Nepal of Nederland is kan mij geen kl**** schelen. En achteraf te weten komen dat vlaanderen nog veel meer militair materieel uitvoert, en daar nog kunnnen achterstaan ????
Dit vind ik een toonbeeld van demagogie. ![]() ![]() Hoedanook, hoe vlaamsgeiznd de VRT ook is, het feit dat dat een hoofdpunt was in het journaal, gaf mij enige voldoening. Ze hebben niet de lef gehad te verwijzen naar de heisa met FN, maar toch, het was een poging tot onafhankelijkheid. Ik blijf erbij, het zijn smerige, machtsgeile hypocrieten die separatistische flamingantische politici ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
#255 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vind het goed dat de wapenhandel is gesplitst maar ik vrees dat FN bij deze een vrijgeleide heeft gekregen om naar overal en iedereen te exporteren, dit kan een groot minpunt zijn of op z'n minst worden. |
|||||
![]() |
![]() |
#256 |
Burger
|
![]() Duim zuigen, jij zeker... Pak eens de krant en kijk eens na! Elk land in Oost-europa doet het goed. Das zijn groeilanden. In Tsjechië juist omdat daar een kapitalistische regering aan de macht is en aan de andere kant een deels-communistische. Tss.. en jij weet het beter. Studeer economie voordat je zoiets zegt
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als ik sommige hier hoor, wegen de waalse vuurwapens meer door dan de vlaamse nachtkijkers, radars, etc.
Dat is hetzelfde als zeggen dat een wapenfabriek niet kan, maar een kogelfabriek wel.
#258 | |
|
![]() Citaat:
Vuurwapens niet ! de hypocriet ben jij, alles wat de Walen doen is automatisch goed, en de Vlamingen slecht, of ze doen gelijk, maar anders kan niet volgens uw bekrompen visie
![]() |
#259 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
VN blauwhelmen zijn ook bewapend, en dan nog om de vrede te handhaven! Het hypocriete is dat het ene 'maar nachtkijkertjes' zijn en het andere blijkbaar duivelstuig. wie heeft er een bekrompen visie hier? |
||
![]() |
![]() |
#260 | |
|
![]() Citaat:
Een nachtkijker wordt ook gebruikt om 's nachts te kunnen kijken, een minimi niet ! Maar in Nepal worden er geen radars gebruikt om onschuldige burgers neer te knallen, maar wel minimi's. En hou er rekening mee dat de Vlaamse partijen wel meer "last " hebben van hun geweten als ze weten waar ze hun materiaal exporteren (daarom dat er in de eerste plaats problemen waren!)