![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klassiek antwoord van de lokale bakker: "Tous nos pains sont français."
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 18 oktober 2020 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Staatssecretaris
|
![]() heerlijk , ze maken kaproen hier belachlijk en hj heeft het zelfs niet ens door
![]() hij denkt echt dat iemand meneer kaproen nog voor serieus neemt ![]()
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 18 oktober 2020 om 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 18 oktober 2020 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#246 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() Ach ja, Franse humor he. Doet me denken aan dat Frans madammeke dat ik zag in Oostenrijk en dacht dat ze overal met haar Frans wel terecht zou komen. Die heeft het ook met handen en voeten mogen uitleggen. Uit kompassie heb ik dan maar wat vertaald voor haar. Wat een afgang dat ze moest geholpen worden door een onnozel Vlamingske.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bevolking begint in opstand te komen.
https://www.hln.be/aalst/boze-bakker...evel~a3a2d488/ Boze bakker schildert niet mis te verstane boodschap aan onze politici op zijn gevel Aalst Op de vitrine van bakkerij Lowie in Aalst staan de woorden ‘Bedankt strontpolitiek’. ![]() Nu het horecagedeelte van zijn zaak opnieuw dicht moet, heeft bakker Jan Lowie het helemaal gehad met de overheid. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 18 oktober 2020 om 18:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#254 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die denken allemaal dat "de anderen dom zijn" als ze hun taal niet spreken. Maar arabisch leer ik niet ook als ze me niet verstaan. Met Nederlanders die persé Frans willen spreken in Frankrijk heb ik al dikwijls "heimelijk" moeten lachen, de Fransen ook.
![]() |
![]() |
#255 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Engelstaligen halen vaak gewoon hun schouders op als iemand hun taal niet kan. Die gaan niet uit van domheid. Al zijn het ook vaak monoglotten.
Ik denk ook dat er zwaar overdreven wordt. Mijn vader durft zelfs gewoon Nederlands praten in Wallonië en zijn non-chalance doet de mensen vriendelijk blijven, al verstaan ze hem niet. Hij heeft geen tijd gehad Frans te leren. Het gaat ook om hoe je overkomt en vice versa. Dat maakt ook niet de boerenpummel... En de kakmadam die dat zo ziet mag dat denken. Laatst gewijzigd door Weyland : 18 oktober 2020 om 23:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles hangt af van wat u zoekt. Ik ben al naar Amsterdam geweest : schilderijenmuseum bezocht, "National Maritime Museum" (op de boot) bezocht, "bateau-mouche" genomen, het Museum van Anne Frank bezocht, enz........Het moeite waard, Amsterdam! Laatst gewijzigd door Everytime : 18 oktober 2020 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is tenminste een echte wijk! Ik heb die bezocht maar we moeten ons niet op de kant "hoeren" focussen. De Walletjes zijn meer dan dat.
Laatst gewijzigd door Everytime : 19 oktober 2020 om 00:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |