![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Vreemdeling
|
![]() Ach daar is ons mietje van dienst ook weer. Man wat is ie weer strijdbaar.
Geef ons nu maar eens wat bewijzen van die linkse aanvallen op de brave vlaams-nationalisten die met de nazis collaboreerden. Hoe u heeft er geen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() U poneert beschuldigende stelling, en verwacht dat anderen moeten bewijzen dat het niet waar is, wat volkomen in tegenspraak is met ons moderne rechtsysteem. Ik vind dat onrechtvaardig, en dictatoriaal. Ik imiteer u, en poneer stelling dat u gek bent, en verwacht van u dat u moet bewijzen dat het niet waar is, ook volkomen in tegenspraak met onze Westerse opvattingen. U vindt dat dictatoriaal, nochtans is het uw eigen principe toegepast. Capisce? Of heeft God u niet begiftigd met redeneervermogen, enkel arrogantie?
![]() |
![]() |
#243 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
|
![]() Citaat:
Zij beschuldigen, zij moeten dus bewijzen... En niet omgekeerd he!!!
![]() |
![]() |
#245 |
Minister
|
![]() En Fernand, wat vindt U van onderstaand lijstje?
> februari 1979: bij een anti-vreemdelingenbetoging van het VMO in Schilde komt het tot hevige botsingen met de politie > april 1979: VMO-leden bestormen een franstalige school in Mortsel > mei 1979: Drie VMO-leden stichten brand in een Turks café in Antwerpen > mei 1979: de auto van een franstalige Voerenaar wordt in brand gestoken door VMO'ers > juni 1979: de VMO houdt een 'militair' trainingskamp in Houffalize > augustus 1979: VMO-leden nemen deel aan een trainingskamp van de terroristische Hoffman groep in Duitsland. Later wordt een kopstuk van die Hoffman-groep gearresteerd bij Spinnewyn thuis in Brugge > augustus 1979: VMO-leden worden tijdens een auto-controle betrapt op het illegaal transport van verboden vuurwapens > oktober 1979: Bij een huiszoeking bij VMO-leider Robbijns in Temse wordt legermateriaal in beslag genomen. Daaronder een SS-dolk. > februari 1980: Boekhandel 'De Rode Mol' in Mechelen wordt aangevallen, er vallen twee gewonden > februari 1980: VMO-aanslag met een rijkswachtgranaat op een café in Moelingen > april 1980: Aanval op Brugse Halletoren, 16 VMO-leden worden vervolgd > oktober 1980: Leidinggevende VMO'ers worden uit de VS uitgewezen nadat ze er poogden te vergaderen met leiders van de Ku Klux Klan > november 1980: Bij rellen in Kraainem wordt VMO'er Patrick Coreman aangehouden wegens verboden wapendracht > januari 1981: start van het VMO-proces in Antwerpen. 109 neo-nazi's worden vervolgd voor een hele lijst gewelddaden > mei 1981: een groep VMO'ers vernielt in Sint Niklaas een aantal vakbondsvlaggen die buiten hangen ter ere van 1 Mei. Een Marokkaans café wordt aangevallen en er wordt brand gesticht. > januari 1982: ontdekking van een wapenarsenaal in Antwerpen > mei 1983: Het VMO wordt verboden als privé-militie door het Hof van Beroep te Gent. > juli 1983: Drie militairen, leden van de VMO, beschieten een café in Voeren > december 1984: Aanval op een links café in Brugge door NJSV'ers en VMO'ers. Er vallen 3 gewonden
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Vreemdeling
|
![]() Tantist, uw posting staat voor de zoveelste keer vol taal- en schrijffouten. Niet al te best voor een flamingant.
(oh nee, ik verander snel het onderwerp. Zou ik het niet kunnen winnen, wie weet. Een vervolgverhaal misschien) |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#248 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#249 |
Vreemdeling
|
![]() no hard feelings
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#251 |
Vreemdeling
|
![]() no hard feelings
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#253 |
Vreemdeling
|
![]() bewijs maar eens dat je met mij aan het dollen was. Persoonlijk ging ik ervan uit dat het net andersom was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#255 |
Vreemdeling
|
![]() tuttut, je lijkt sterk op die mier van de fabeltjeskrant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Vreemdeling
|
![]() sorry mensen, relevantie is niet mijn sterkste kant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#258 |
Vreemdeling
|
![]() Ik weet het al: bewijs.
En bewijs het nu maar eens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() (Oh, en ik dacht "Tuttut", maar idd, je hebt er meerdere...)
![]() |