![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Zal jij nu dinsdag(11 juli) een vlagske uithangen | |||
Jawohl! |
![]() ![]() ![]() |
22 | 55,00% |
Natuurlijk niet, wat denkt u wel van mij! |
![]() ![]() ![]() |
18 | 45,00% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hier een link uit reysel: http://lille.indymedia.org/article.php3?id_article=958 ![]() Ik zal het echt toff vinden als je nu de link van die Piano over 'ilfitratie van de verzetbewegingen in Belgie tijdens WWII' als handtekkenig ziet. Om op je PM te aanwoorden. Maar face chachée is nu over.
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." Laatst gewijzigd door restons courtois : 14 juli 2006 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Parlementslid
|
![]() Vraag aan de moderatie.
Waarom word in deze thread 'gewist' zonder *knip*? Is dat normaal? |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu moet je mij toch eens uitleggen om welke reden jij andere mensen gaat zeggen wat zij in hun handtekening moeten zetten.
En waar wordt er gewist? |
![]() |
![]() |