![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand kent ooit ALLE feiten buiten de personen in kwestie. Wij kunnen enkel verder gaan op wat de media vrijgeeft aan informatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#243 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat je schaars noemt natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hetgeen de pers ons verteld - het enige wat we daarvan weten is dat het slechts één fractie van de waarheid is.
dat geldt trouwens voor al dit soort zaken die in de media komen. een oud indiaans gezegde luidt. oordeelt niet over uw broeder vooraleer ge twee weken in zijn mocassins hebt gelopen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat heeft de pers ons meegedeeld? Een moord Een stalking Een frustratie Of is er nog meer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vrouw werd al zoveel jaar gestalkt en bedreigd , daar twijfelt niemand aan ...
![]() |
![]() |
#249 | |
|
![]() akkoord
Citaat:
of maken we toch tenminste een onderscheidt tss wat we zeker kunnen weten en wat niet of maw waar we de pers in kunnen vertrouwen en waarin niet
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 september 2007 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, we weten niets van deze zaak af, toch niet genoeg om al een deftig beeld te kunnen krijgen over heel die toestand (die niet had mogen gebeuren!). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Europees Commissaris
|
![]() De pers wist blijkbaar alles al een uur na de feiten. OK, laten we de dader meteen ophangen ... zonder proces
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
|
![]() ik wil gewoon iets voorstellen
in plaats van allemaal te oordelen op basis van gebrekkige informatie ( met als gevolg dat er dus alleen maar een fout oordeel geveld kan worden ) zouden we het mss eens over oorzaken kunnen hebben van dit fenomeen tis te zeggen wat willen we he willen we mensen straffen ? of willen we de problemen in onze maatschappij echt oplossen ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 september 2007 om 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door een probleem te ontkennen, of door er blind voor te willen blijven, ga het al niet lukken. Door de vinger op de zere plek te leggen, kom je wsl al een stuk verder. Stalking is echt wel een maatschappelijk probleem geworden. Laatst gewijzigd door Duupje : 12 september 2007 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zelfs de woordvoerde van de politie heeft da allemaal duidelijk gesteld ... Citaat:
![]() |
![]() |
#256 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Schepen
|
![]() Is het hier een dader, of is het mogelijk daders?
RR |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() RR : ge zijt serieus on den baard ont snokken, dude.
Open een eigen topic over uw zaak. ![]() |
![]() |
![]() |