![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: niks mis mee natuurlijk, wel vreemd.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 7 oktober 2008 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, geef eens een extra hint: Michael, een foto en hoe kan ik dat dan vinden?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() trouwens, zo aantrekkelijk is hij ook niet hé ... waarom zouden wij dat willen weten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: ik heb ondertussen zijne mond herkend...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 7 oktober 2008 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() maar t overtuigt me meer en meer dat je een dubbelnick van Lombas bent
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets minder dan de hele Republiek, verdorie!! ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En de foto, in die tijd trokken de mensen gewoon zo'n foto's... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() even een vrolijke noot of twee der tussen..nu ik zie dat dat hier o.a. over vibrators en real dolls gaat :
Geschrokken verstopt de vrouw een vibrator achter haar rug, als haar man plotseling binnenkomt. "Schat," vraagt zij, "waarom ben je vandaag zo vroeg?" "Ik heb ontslag gekregen... ze hebben me vervangen door een machine! Zoiets kun je je toch niet voorstellen..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zou je kunnen vragen: Wat is dat ? Wat moet ik mij daar bij voorstellen. En je dan over pagina's en pagina's van het ene valstrikje in het andere valstrikje te zien lopen en doen lopen. Ik heb daar echter geen 'behoefte' aan. -1 Behoefte kan je niet zomaar aan eender welk ander woord koppelen zonder een betekenloze zin over te houden. Behoefte aan stelen. Behoefte aan natrappen. Behoefte aan katten gezelen. Behoefte aan bidden. Behoefte aan sex. of nog: Soms heb ik zo'n behoefte om jou een opvoedkundige oorveeg te verkopen. -2 De zinssnede "behoefte aan sex" stamt uit een sterke mangerichte maatschappppij. En er werd mee bedoelt dat 'de vrouw' maar gewillig moest spreiden als 'de man' tekens van 'behoefte' vertoonde. Het is mij een raadsel hoe jij dat als vrouw, zelfs onder een mom van gelijkheidsbeginsel, dat klakkeloos kan overnemen. -3 Iets als een behoefte aanduiden is erkennen dat 'de mens' het nodig heeft. Dat de mens er niet zonder kan. En dat er maar aan die behoefte moet worden voldaan. Iets als 'een behoefte' beschrijven houdt tegerlijktijd de erkenning in van het recht tot 'opvullen' van die behoefte. Als je spreekt over behoefte aan sex, dan moet je eens nadenken waar 'sex' allemaal voor staat. En over de vraag of je dat daadwerkelijk als een behoefte erkent. -4 De uitdrukking 'behoefte' gaat hand in hand met de uitdrukking 'verslaving'. Verslaafd aan sex is ook zo'n zinloze uitdrukking. Men is (meestal) verslaafd aan stoffen die op 't hersenen een invloed hebben. Ja als je sexueel geprikkeld wordt dan maken de hersenen een 'feel good' stof aan. Ja men is verslaafd aan 'de prikkel'. Nee niet aan sex. -5 Masturberen is voornamelijk het oproepen van die prikkel en de stoffen die 't hersenen daarmee vrijmaken. Dat is geen 'sex'. Je kan het woord 'sex' verruimen tot ook dat. Maar dan moet je 't ook verruimen tot alles waar een mens maar van opgewonden kan geraken. En ik verzeker je. Ook jij ziet dat allemmaal niet als sex. -6 Robots en speeltjes hebben dus, tenzij zijdelings als hulpmiddel, totaal niks met sex te maken. Wel met een verslaving. De verslaving aan de stimulans van de hersenen die gepaard gaat met het 'opgewonden' zijn. -7 Sex is overroepen. Het is geen streefdoel. Het is een middel. -8 "iets dat er zo goed mogelijk op lijkt" zeg je. Er is niks dat er maar in de verste verte op gelijkt. En misschien moet je samengeleefd hebben met een partner om 't verschil te maken tussen 'de prikkel' en 'het simpele liefdevolle samen zijn'. Het verschil tussen een verslaving die behoefte creeert aan 'de prikkel' en aan de hersentoestand waar die prikkel zich in voordoet, en gewoon sex als middel om nu eens even enkel en alleen met mekaar bezig te zijn. -9 Ik hoop dat ik hiermee voldoende verklaart heb waarom ik de uitdrukking 'de behoefte aan sex" een betekenloze uitdrukking vind. -10 Mijn excuses aan de taalpuriteinen.
![]() |
![]() |
#278 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zo zeggen we dat nu eenmaal. Ik heb ook regelmatig behoefte aan sex. Hoe ik dat verlangen / wens / zin / drift bevredig doet er verder niet toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Minister
|
![]() Een wens is een behoefte ?
Een drift is een behoefte ? Je maakt het je wel echt gemakkelijk en macho.
![]() |
#280 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |