Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 oktober 2008, 09:56   #261
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nelle Bekijk bericht
Mja...eventjes opzoeken he zo gemakkelijk gaat dat niet!
Gij gebruikt een avatar zonder te weten wie daar op staat? Ferm.

Edit: niks mis mee natuurlijk, wel vreemd.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.

Laatst gewijzigd door Txiki : 7 oktober 2008 om 09:56.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2008, 09:57   #262
Nelle
Eur. Commissievoorzitter

Nelle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Gij gebruikt een avatar zonder te weten wie daar op staat? Ferm.

Edit: niks mis mee natuurlijk, wel vreemd.
Nee, ik weet wel wie dat is maar als jij het wil weten moet je het opzoeken...oké was niet helemaal duidelijk dat geef ik toe.
Nelle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2008, 09:59   #263
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, ik weet wel wie dat is maar als jij het wil weten moet je het opzoeken....
Ja, geef eens een extra hint: Michael, een foto en hoe kan ik dat dan vinden?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 7 oktober 2008, 10:00   #264
Nelle
Eur. Commissievoorzitter

Nelle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ja, geef eens een extra hint: Michael, een foto en hoe kan ik dat dan vinden?
Het is geen Vlaming en ik ben volksnationalist?
Oud 7 oktober 2008, 10:00   #265
Anna List
Banneling

Standaard

trouwens, zo aantrekkelijk is hij ook niet hé ... waarom zouden wij dat willen weten
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2008, 10:01   #266
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
trouwens, zo aantrekkelijk is hij ook niet hé ... waarom zouden wij dat willen weten
Oef, gelukkig maakt ge me wakker. Merci he Anna

Edit: ik heb ondertussen zijne mond herkend...

Laatst gewijzigd door Txiki : 7 oktober 2008 om 10:03.
Oud 7 oktober 2008, 10:04   #267
Nelle
Eur. Commissievoorzitter

Nelle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen idee waarom jullie dat zouden willen weten...maar jullie vragen er wel achter...nog een tip hij is in 1890 geboren.
Oud 7 oktober 2008, 10:04   #268
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Geen idee waarom jullie dat zouden willen weten...maar jullie vragen er wel achter...nog een tip hij is in 1890 geboren.
ik niet hoor.
Oud 7 oktober 2008, 10:05   #269
Anna List
Banneling

Standaard

maar t overtuigt me meer en meer dat je een dubbelnick van Lombas bent
Oud 7 oktober 2008, 10:05   #270
Nelle
Eur. Commissievoorzitter

Nelle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik niet hoor.
Das waar...
Oud 7 oktober 2008, 10:05   #271
Nelle
Eur. Commissievoorzitter

Nelle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
maar t overtuigt me meer en meer dat je een dubbelnick van Lombas bent
Waarom?
Oud 7 oktober 2008, 10:11   #272
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom?
het type avatarfoto (dat vooral, in eerste instantie)

de afstandelijke zakelijke schrijfstijl

en nu de bijzondere interesse voor geschiedenis erbij
Oud 7 oktober 2008, 10:12   #273
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niets tegen Michael he! Het is nog altijd één van de knapste politiekers (oké hij was wel wat meer dan gewoon een politieker) in de geschiedenis!
Niets van. Michael aanvaardde de vrijstaat.

Niets minder dan de hele Republiek, verdorie!!
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2008, 10:39   #274
Nelle
Eur. Commissievoorzitter

Nelle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Niets van. Michael aanvaardde de vrijstaat.

Niets minder dan de hele Republiek, verdorie!!
Daar heb je gelijk in da's een serieus minpunt...maar hij blijft knap en hij heeft iets rebels
Oud 7 oktober 2008, 10:40   #275
Nelle
Eur. Commissievoorzitter

Nelle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het type avatarfoto (dat vooral, in eerste instantie)

de afstandelijke zakelijke schrijfstijl

en nu de bijzondere interesse voor geschiedenis erbij
Ik heb geen bijzondere interesse voor geschiedenis, maar ik vind het wel belangrijk dat je je geschiedenis kent om zo een hedendaagse politieke menig te kunnen vormen...maar ik zou nu niet direct geschiedenis gaan studeren.

En de foto, in die tijd trokken de mensen gewoon zo'n foto's...
Oud 7 oktober 2008, 12:38   #276
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

even een vrolijke noot of twee der tussen..nu ik zie dat dat hier o.a. over vibrators en real dolls gaat :

Geschrokken verstopt de vrouw een vibrator achter haar rug, als haar man plotseling binnenkomt.
"Schat," vraagt zij, "waarom ben je vandaag zo vroeg?"
"Ik heb ontslag gekregen... ze hebben me vervangen door een machine! Zoiets kun je je toch niet voorstellen..."

Naam: 400-pixels-071016-Sexrobot.jpg
Bekeken: 68
Grootte: 62,0 KB
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2008, 14:41   #277
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeker als je in het achterhoofd houdt dat er heel veel mensen een druk leven hebben, single zijn, weing tijd hebben voor het zoeken en kennismaken met een partner, maar nog steeds de behoefte aan seks hebben, en liefst met een ander individu (of bij gebrek daar aan: iets dat er zo goed mogelijk op lijkt )?
de behoefte aan seks.

Ik zou je kunnen vragen: Wat is dat ? Wat moet ik mij daar bij voorstellen. En je dan over pagina's en pagina's van het ene valstrikje in het andere valstrikje te zien lopen en doen lopen. Ik heb daar echter geen 'behoefte' aan.

-1
Behoefte kan je niet zomaar aan eender welk ander woord koppelen zonder een betekenloze zin over te houden. Behoefte aan stelen. Behoefte aan natrappen. Behoefte aan katten gezelen. Behoefte aan bidden. Behoefte aan sex. of nog: Soms heb ik zo'n behoefte om jou een opvoedkundige oorveeg te verkopen.

-2
De zinssnede "behoefte aan sex" stamt uit een sterke mangerichte maatschappppij. En er werd mee bedoelt dat 'de vrouw' maar gewillig moest spreiden als 'de man' tekens van 'behoefte' vertoonde. Het is mij een raadsel hoe jij dat als vrouw, zelfs onder een mom van gelijkheidsbeginsel, dat klakkeloos kan overnemen.

-3
Iets als een behoefte aanduiden is erkennen dat 'de mens' het nodig heeft. Dat de mens er niet zonder kan. En dat er maar aan die behoefte moet worden voldaan. Iets als 'een behoefte' beschrijven houdt tegerlijktijd de erkenning in van het recht tot 'opvullen' van die behoefte. Als je spreekt over behoefte aan sex, dan moet je eens nadenken waar 'sex' allemaal voor staat. En over de vraag of je dat daadwerkelijk als een behoefte erkent.

-4
De uitdrukking 'behoefte' gaat hand in hand met de uitdrukking 'verslaving'. Verslaafd aan sex is ook zo'n zinloze uitdrukking. Men is (meestal) verslaafd aan stoffen die op 't hersenen een invloed hebben. Ja als je sexueel geprikkeld wordt dan maken de hersenen een 'feel good' stof aan. Ja men is verslaafd aan 'de prikkel'. Nee niet aan sex.

-5
Masturberen is voornamelijk het oproepen van die prikkel en de stoffen die 't hersenen daarmee vrijmaken. Dat is geen 'sex'. Je kan het woord 'sex' verruimen tot ook dat. Maar dan moet je 't ook verruimen tot alles waar een mens maar van opgewonden kan geraken. En ik verzeker je. Ook jij ziet dat allemmaal niet als sex.

-6
Robots en speeltjes hebben dus, tenzij zijdelings als hulpmiddel, totaal niks met sex te maken. Wel met een verslaving. De verslaving aan de stimulans van de hersenen die gepaard gaat met het 'opgewonden' zijn.

-7
Sex is overroepen. Het is geen streefdoel. Het is een middel.

-8
"iets dat er zo goed mogelijk op lijkt" zeg je. Er is niks dat er maar in de verste verte op gelijkt. En misschien moet je samengeleefd hebben met een partner om 't verschil te maken tussen 'de prikkel' en 'het simpele liefdevolle samen zijn'.
Het verschil tussen een verslaving die behoefte creeert aan 'de prikkel' en aan de hersentoestand waar die prikkel zich in voordoet, en gewoon sex als middel om nu eens even enkel en alleen met mekaar bezig te zijn.

-9
Ik hoop dat ik hiermee voldoende verklaart heb waarom ik de uitdrukking 'de behoefte aan sex" een betekenloze uitdrukking vind.

-10
Mijn excuses aan de taalpuriteinen.
Oud 7 oktober 2008, 14:53   #278
André de Hollander
Minister

André de Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
de behoefte aan seks.

Ik zou je kunnen vragen: Wat is dat ? Wat moet ik mij daar bij voorstellen. En je dan over pagina's en pagina's van het ene valstrikje in het andere valstrikje te zien lopen en doen lopen. Ik heb daar echter geen 'behoefte' aan.

-1 bla bla bla
-10
Pfft, je denkt wel heel ver door. Behoefte = 'de wens' of 'het verlangen' of 'zin' of 'natuurlijke drift' of .... enz.

Zo zeggen we dat nu eenmaal. Ik heb ook regelmatig behoefte aan sex. Hoe ik dat verlangen / wens / zin / drift bevredig doet er verder niet toe.
André de Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2008, 14:56   #279
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Een wens is een behoefte ?
Een drift is een behoefte ?

Je maakt het je wel echt gemakkelijk en macho.
Oud 7 oktober 2008, 15:49   #280
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
de behoefte aan seks.

-1
Behoefte kan je niet zomaar aan eender welk ander woord koppelen zonder een betekenloze zin over te houden. Behoefte aan stelen. Behoefte aan natrappen. Behoefte aan katten gezelen. Behoefte aan bidden. Behoefte aan sex. of nog: Soms heb ik zo'n behoefte om jou een opvoedkundige oorveeg te verkopen.

-2
De zinssnede "behoefte aan sex" stamt uit een sterke mangerichte maatschappppij. En er werd mee bedoelt dat 'de vrouw' maar gewillig moest spreiden als 'de man' tekens van 'behoefte' vertoonde. Het is mij een raadsel hoe jij dat als vrouw, zelfs onder een mom van gelijkheidsbeginsel, dat klakkeloos kan overnemen.

-3
Iets als een behoefte aanduiden is erkennen dat 'de mens' het nodig heeft. Dat de mens er niet zonder kan. En dat er maar aan die behoefte moet worden voldaan. Iets als 'een behoefte' beschrijven houdt tegerlijktijd de erkenning in van het recht tot 'opvullen' van die behoefte. Als je spreekt over behoefte aan sex, dan moet je eens nadenken waar 'sex' allemaal voor staat. En over de vraag of je dat daadwerkelijk als een behoefte erkent.

-4
De uitdrukking 'behoefte' gaat hand in hand met de uitdrukking 'verslaving'. Verslaafd aan sex is ook zo'n zinloze uitdrukking. Men is (meestal) verslaafd aan stoffen die op 't hersenen een invloed hebben. Ja als je sexueel geprikkeld wordt dan maken de hersenen een 'feel good' stof aan. Ja men is verslaafd aan 'de prikkel'. Nee niet aan sex.

-5
Masturberen is voornamelijk het oproepen van die prikkel en de stoffen die 't hersenen daarmee vrijmaken. Dat is geen 'sex'. Je kan het woord 'sex' verruimen tot ook dat. Maar dan moet je 't ook verruimen tot alles waar een mens maar van opgewonden kan geraken. En ik verzeker je. Ook jij ziet dat allemmaal niet als sex.

-6
Robots en speeltjes hebben dus, tenzij zijdelings als hulpmiddel, totaal niks met sex te maken. Wel met een verslaving. De verslaving aan de stimulans van de hersenen die gepaard gaat met het 'opgewonden' zijn.

-7
Sex is overroepen. Het is geen streefdoel. Het is een middel.

-8
"iets dat er zo goed mogelijk op lijkt" zeg je. Er is niks dat er maar in de verste verte op gelijkt. En misschien moet je samengeleefd hebben met een partner om 't verschil te maken tussen 'de prikkel' en 'het simpele liefdevolle samen zijn'.
Het verschil tussen een verslaving die behoefte creeert aan 'de prikkel' en aan de hersentoestand waar die prikkel zich in voordoet, en gewoon sex als middel om nu eens even enkel en alleen met mekaar bezig te zijn.

-9
Ik hoop dat ik hiermee voldoende verklaart heb waarom ik de uitdrukking 'de behoefte aan sex" een betekenloze uitdrukking vind.

-10
Welk een gezaag...heb jij nooit gewoon zin om eens goed te neuken ? Weet jij niet dat je zaad spuiten goed is om prostaatkanker te voorkomen ? Zin hebben in sex heeft helemaal niks met "verslaving" te maken, behalve in enkele bijzondere, abnormale gevallen. En een huwelijk met een slechte sex-relatie blijft gewoonlijk niet duren, de behoeft aan sex is namelijk, in tegenstelling met wat jij beweert, geen specifiek mannelijke aangelegenheid. Wat natuurlijk ook niet betekent dat een goed huwelijk zich beperkt tot sex.
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be