![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien u zegt 'ja', dan weten we het dus en dan moet u de verdediging van de homo's niet meer op u nemen, want dan stelt u zich ongeloofwaardig op. Indien u zegt 'neen', dan moet ik besluiten dat u het niet eens bent met de ethische principes die in de Thora staan, tenminste niet met sommige. En dan begrijp ik niet waarom men de wet niet strikt observeert wanneer het om bepaalde geboden gaat en dan weer wel wanneer het om andere geboden gaat. En ik begrijp het des te meer niet omdat de passage in Leviticus m.b.t de homo's ondubbelzinnig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Vigilante VL : 21 juli 2012 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwoord me nu eens op mijn vraag: bent u akkoord met de straf in de Thora opgelegd aan homo's wanneer zij met een partner naar bed gaan? Dat is toch een duidelijke vraag.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 juli 2012 om 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zijt ge van de Gestapo ofzo? "Du verdammtes Judenschwein, liest du den Thora oder nicht? Das ist doch eine klare Frage, du schwule Sau?" Heil Mobutu! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk gaat u met uw vraag voorbij aan de zienswijze van de Kerk op deze passage. Vooreerst zijn christenen niet langer gehouden door de joodse strafwetten, net zoals ze ook niet langer de spijswetten en andere rituele wetten moeten onderhouden. Wel blijven de morele principes behouden, waardoor homoseksualiteit door bijbelgetrouwe christenen als fout en zondig wordt omschreven. Welke strafmaat hier dan tegenover staat, hangt af van de kerkelijke discipline.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verschil tussen u, uw moslim-vriendjes en ik is dat jullie homo's doodeenvoudig afranselen en in bepaalde gevallen zelfs ophangen. Ik leg hen geen strobreed in de weg.
![]() |
#270 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het spreekwoord zegt: Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel. Vroeg of laat komt de werkelijkheid toch boven. Ik las dat er dankzij de snel-Belgwet 600 000 nieuwe Belgen bijgekomen zijn. Hoeveel daarvan zijn er moslim? Dat weet ik niet, maar toch... Zoveel mensen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() Aan het aantal rare vogels te tellen die ineens opduiken, raakt u een teer punt aan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Minister-President
|
![]() Ik vind die redenering gevaarlijk. Las dat er dankzij de snel-Belgwet 600 000 nieuwe Belgen zijn bijgekomen. Als daar veel moslims bij zijn, is de vraag of de Islam aanzet tot geweld tegen homo's wél van belang. Nu, ik weet niet hoeveel van die 600 000 nieuwe Belgen moslim zijn. Ik vrees veel, maar het kunnen er ook niet veel zijn. Dat weet ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Achja, junkies.
Keihard straffen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Abnormale mensen zijn loslopend wild in die levensbeschouwing.
![]() |
![]() |
#279 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En daarvan 10 % fanatiek genoeg om homo's te doden = 600 Dan heb je dus 600 potentiële Nieuwe Moordenaars rondlopen in je land... Tof hé ? Plezant voor de Belgen.
![]() |
![]() |
#280 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo kennen we jouw soortje weeral. Snel wat verpakte zever uitrochelen over de moslims om je eigen haat jegens anderen te verdoezelen. Tzal niet pakken.
![]() |
![]() |