![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of te wel "ik haat geen Joden maar ze mogen geen eigen land hebben en moeten zover mogelijk van me vandaan blijven" aldus miauw.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 mei 2014 om 04:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand is ertoe verplicht gebruik te maken van een autostrade. Ook 'eigen schuld, dikke bult' voor de verkeersslachtoffers die daar vallen? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
|
![]() Ja. Dat maakt deel uit van de risico's van zich op een snelweg te begeven. Waarom denk je dat je verplicht bent een verzekering te hebben. Omdat er geen risico's zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() Ik heb alvast wat Inbev-biertjes, type Leffe, in de frigo gelegd. Om er een goeie te kunnen op drinken.
De graaier van Vilvoorde zou dit zeker geapprecieerd hebben. Byebye, JL. Die zien we nooit meer terug! P.S. Hij heeft er tevens schuld aan dat ik mij destijds een breedbeeld TV moest aanschaffen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
|
![]() Citaat:
Niet van mijn politieke kleur ,maar wel een man met grote prestaties ,die respect verdient. Daarom condoleer ik de Belgen met het verlies. Hij ruste in vrede. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
|
![]() Citaat:
De nieuwe generatie zal het over nemen en natuurlijk zal Belgie anders worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van een fait "d'hivers" gesproken ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wilders is dus zowel racist als Islamofoob. Trouwens, als je jouw "enge" definitie van racisme gebruikt, zou antisemitisme ook geen racisme zijn? Want Joden zijn tenslotte "blank"! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Niemand verplichtte de slachtoffers van de treinramp bij Santiago de Compostella om in die trein te zitten, niemand verplichtte die 2 arbeiders die omkwamen bij de explosie bij Total om bij Team Industrial Services te gaan werken, enz. Eigen schuld dikke bult? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het wordt hier elke dag leuker. Ik geniet van het geluid van de slagen op al die holle vaten op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het wordt hier elke dag leuker. Ik geniet van het geluid van de slagen op al die holle vaten op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Als "autochtone" hooligans van 2 concurrerende teams met elkaar op de vuist gaan, zijn dat dan ook racistische rellen? Laatst gewijzigd door Miauw! : 16 mei 2014 om 08:18. |
|
![]() |
![]() |