Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 september 2004, 18:25   #261
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odinkontakt
-----tja over stinken gesproken....de verdedigers van de verloederde wijken --waar hun"" medeburgers van vreemde hygiene""wonen beginnen nu al stinkende gedichtjes te schrijven ---waar gaan we naartoe waar gaan we naartoe????????t begint hier begot overal te stinken !!!!!!!!
Volgens mij is er iets mis met uw toetsenbord. Als je de vuiligheid er eens tussenuit peutert, blijven je toetsen wellicht niet meer plakken. Probeer het eens! Doen!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2004, 19:00   #262
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
-----tja over stinken gesproken....de verdedigers van de verloederde wijken --waar hun"" medeburgers van vreemde hygiene""wonen beginnen nu al stinkende gedichtjes te schrijven ---waar gaan we naartoe waar gaan we naartoe????????t begint hier begot overal te stinken !!!!!!!!
een stinkend gedicht? mss uwe neus eens uitkuisen, want volgens mij zit er iets in te rotten. en ni kwaad worden hé, tis om u te helpen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2004, 19:05   #263
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

odinkontakt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
een stinkend gedicht? mss uwe neus eens uitkuisen, want volgens mij zit er iets in te rotten. en ni kwaad worden hé, tis om u te helpen.
---als je veel rondhangt bij""medeburgers met vreemde hygiene"" zijt ge van al de vuiligheid natuurlijk goed op de hoogte ......
odinkontakt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2004, 19:10   #264
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
---als je veel rondhangt bij""medeburgers met vreemde hygiene"" zijt ge van al de vuiligheid natuurlijk goed op de hoogte ......
Op wie slaat dat eigenlijk, dat "medeburgers met vreemde hygiene"? Het zal alleszins niet over moslims gaan, want die zijn nogal een stukske properder dan de meeste Belgen die ik ken...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 27 september 2004, 19:17   #265
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Op wie slaat dat eigenlijk, dat "medeburgers met vreemde hygiene"? Het zal alleszins niet over moslims gaan, want die zijn nogal een stukske properder dan de meeste Belgen die ik ken...
Woehahahaha !!! Weer een uitspraak op z'n Raf's !
Moslims een stukske properder dan de meeste belgen ?????????????????
Ze lopen godverdomme in de zomer praktisch volledig bedekt rond, hun klederen moeten gewoon stinken naar het zweet wat de moslima's betreft. En wat de mannelijke moslims betreft, iedere keer dat er één me voorbijpasseert riek ik in 7 op de 10 gevallen een niet te luchten stank die enkel door het feit kan komen dat ze praktisch geen bad nemen of wie weet zelfs niet regelmatig van ondergoed veranderen. Soms is er een reukhinder te bespeuren die me maar één gedachte voor ogen houd, zo erg is de reukhinder : "wordt na de grote boodschap wel gebruik gemaakt van toiletpapier ?".
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2004, 19:24   #266
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
----tja uitzonderingen bevestigen de regel ......
Oud 27 september 2004, 19:26   #267
ingenious

Standaard

Citaat:
ik ken daar niks van, de mensen waar ik mee omga wassen zich. maar ik snap dat stinkend gedicht nog altijd niet. leg dat een uit. volgens mij kan je en gedicht zien, en zelfs horen als het wordt voorgelezen. maar stinken?

Citaat:
Oud 27 september 2004, 19:26   #268
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Volgens mij is er helemaal [size=5]NIETS[/size] mis met z'n keyboard.
En het gaat [size=5]ZEKER WEL[/size] over moslims hier !

Zoals Boma zou zeggen : "mijn gedacht !"
Oud 27 september 2004, 19:30   #269
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
ik ken daar niks van, de mensen waar ik mee omga wassen zich. maar ik snap dat stinkend gedicht nog altijd niet. leg dat een uit. volgens mij kan je en gedicht zien, en zelfs horen als het wordt voorgelezen. maar stinken?
Zucht ... we moeten jouw toch ook werkelijk alles uitleggen hé.
Een linkie-winkie heeft erjuist in een andere thread een wel heel stinkend gedicht gepost wegens z'n grote onverdraagzaamheid ten opzichte van het vlaams Blok.
En vraag me nu aub niet in welke thread dat nu weer was, zoek dat zelf maar uit.
Oud 27 september 2004, 19:39   #270
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Zucht ... we moeten jouw toch ook werkelijk alles uitleggen hé.
Een linkie-winkie heeft erjuist in een andere thread een wel heel stinkend gedicht gepost wegens z'n grote onverdraagzaamheid ten opzichte van het vlaams Blok.
En vraag me nu aub niet in welke thread dat nu weer was, zoek dat zelf maar uit.
ik heb dat ook gelezen, maar ik rook niks. mss toch echt julie neus eens uitkuisen hoor.

Citaat:
Oud 27 september 2004, 19:46   #271
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
ik heb dat ook gelezen, maar ik rook niks. mss toch echt julie neus eens uitkuisen hoor.
Daar je niets met je neus ruiken kan, zal het eerder wel bij jouw liggen. Haal de vieze verdroogde snottebelkrotten uit je neus en je zal het wel rieken.
By the way : als de stank je dan doet kotsen, doe het dan wel in je eigen linkiekamp hé.

Laatst gewijzigd door Sunshine : 27 september 2004 om 19:48.
Oud 27 september 2004, 19:53   #272
ingenious

Standaard

Citaat:
Daar je niets met je neus ruiken kan, zal het eerder wel bij jouw liggen. Haal de vieze verdroogde snottebelkrotten uit je neus en je zal het wel rieken.
By the way : als de stank je dan doet kotsen, doe het dan wel in je eigen linkiekamp hé.
mijn neus is proper danku. tja, mss is mijn pc niet up-to-date. ik heb er nog ene die geen geuren afscheidt.

Citaat:
Oud 27 september 2004, 20:07   #273
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
---t is daarom zeker dat vanaf er een paar moslims opduiken in een straat op korte tijd heel de straat vol zit -inclusief verloedering--kunt gij, als konstante verdediger van al wat maar een donkerder kleurtje heeft , mij 1 wijk of buurt opnoemen "" waar zij in de meerderheid zijn"", en die proper is gebleven??????in elke stad waar je komt moet je nooit vragen waar vreemdelingen wonen --dat ziet je gewoon aan de rommel en de vuiligheid van de huizen-- ga naar antwerpen ga naar brussel ge moogt overal gaan kijken --overal dezelfde miserie---en maar blijven verdedigen dat het zo erg niet is.....spring eens bij een vastgoedmakelaar binnen en vraag de prijs van een huis gelegen in zulke vreemdelingenwijken ...ge krijgt het bijna gratis .....en maar zaniken dat de mensen op het blok gaan stemmen ....en dat er overal racisten zitten...seffens zijn wij zeker de schuld dat deze basse classe naar hier is gekomen ,want enkel diegenen die het in hun eigen land niet konden maken of er iets mispeutert hadden zitten hier alles naar de kloten te doen.......DAG RAF

Laatst gewijzigd door odinkontakt : 27 september 2004 om 20:08.
Oud 27 september 2004, 20:11   #274
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oud 27 september 2004, 20:22   #275
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Woehahahaha !!! Weer een uitspraak op z'n Raf's !
Moslims een stukske properder dan de meeste belgen ?????????????????
Ze lopen godverdomme in de zomer praktisch volledig bedekt rond, hun klederen moeten gewoon stinken naar het zweet wat de moslima's betreft. En wat de mannelijke moslims betreft, iedere keer dat er één me voorbijpasseert riek ik in 7 op de 10 gevallen een niet te luchten stank die enkel door het feit kan komen dat ze praktisch geen bad nemen of wie weet zelfs niet regelmatig van ondergoed veranderen. Soms is er een reukhinder te bespeuren die me maar één gedachte voor ogen houd, zo erg is de reukhinder : "wordt na de grote boodschap wel gebruik gemaakt van toiletpapier ?".
Bon. Nu weten we tenminste dat je nog nooit een moslim(a) van kortbij gezien hebt...

Citaat:
Oud 27 september 2004, 20:26   #276
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
---t is daarom zeker dat vanaf er een paar moslims opduiken in een straat op korte tijd heel de straat vol zit -inclusief verloedering--kunt gij, als konstante verdediger van al wat maar een donkerder kleurtje heeft , mij 1 wijk of buurt opnoemen "" waar zij in de meerderheid zijn"", en die proper is gebleven??????in elke stad waar je komt moet je nooit vragen waar vreemdelingen wonen --dat ziet je gewoon aan de rommel en de vuiligheid van de huizen-- ga naar antwerpen ga naar brussel ge moogt overal gaan kijken --overal dezelfde miserie---en maar blijven verdedigen dat het zo erg niet is.....spring eens bij een vastgoedmakelaar binnen en vraag de prijs van een huis gelegen in zulke vreemdelingenwijken ...ge krijgt het bijna gratis .....en maar zaniken dat de mensen op het blok gaan stemmen ....en dat er overal racisten zitten...seffens zijn wij zeker de schuld dat deze basse classe naar hier is gekomen ,want enkel diegenen die het in hun eigen land niet konden maken of er iets mispeutert hadden zitten hier alles naar de kloten te doen.......DAG RAF
---- is """t waar???????? ---- Allé, wat """"gij"""" nu zegt ----- Ik heb daar """"nog niets"""" van............ gemerkt hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Citaat:
Oud 27 september 2004, 20:28   #277
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
---- is """t waar???????? ---- Allé, wat """"gij"""" nu zegt ----- Ik heb daar """"nog niets"""" van............ gemerkt hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wrijf eens de stront uit uw ogen.
Oud 27 september 2004, 20:45   #278
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Wees wat minder actief met je huisdieren 's avonds en dan zul je wel genoeg merken wat er gaande is in de buitenwereld.
Hebben die huisdieren tenminste even rust achteraan.
Oud 27 september 2004, 20:59   #279
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"wordt na de grote boodschap wel gebruik gemaakt van toiletpapier ?".
Ah GIJ zijt dien onnozelaar met zijn 3 paletten schijtpapier aan den inkom van den Delhaize!

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2004, 21:00   #280
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wees wat minder actief met je huisdieren 's avonds en dan zul je wel genoeg merken wat er gaande is in de buitenwereld.
Hebben die huisdieren tenminste even rust achteraan.
Ik heb geen huisdieren...

Citaat:
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be