![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#262 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Goed gezegd! Want ik moet toegeven ik heb een "echte" Belg nog nooit iemand weten vermoorden. Het allereerste Assise proces in België is gestart vanwege een moord begaan door een vreemdeling en sindsdien zijn wij Belgen ook beginnen moorden omdat de vreemdelingen ons het slechte voorbeeld hebben gegeven en ons hebben leren moorden
![]() oorspronkelijk bericht: Moeder laat slachtoffer liggen na steekpartij tussen broers Een Marokkaanse man heeft zaterdagmiddag aan de Kalkkaai in Brussel zijn broer neergestoken, en ging daarna hij op de loop. De moeder van de twee broers, die in de woning aanwezig was, verwittigde de hulpdiensten niet en snelde evenmin het zwaargewonde slachtoffer te hulp. Ze begon het gebruikte mes af te wassen. Zowel de moeder als de dader zijn opgepakt, zo meldt het parket van Brussel. ... http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...=categorieArt6[/quote] Laatst gewijzigd door pekka_123 : 2 oktober 2006 om 23:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Burger
|
![]() Geen woord over het bestaan van een vader in dit artikel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Oei, euh... ik weet het niet goed meer. Ik zie de bomen niet meer door het bos in dit forum geloof ik. Excuses Johan. Ik wilde misschien reageren op het bericht waar de Johan heeft op gereageerd
Maar ik beloof beterschap ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Super... we snakken er al naar.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 3 oktober 2006 om 00:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Die stond nochtans op een SP.a-lijst. Want ik ben het helemaal eens met wat je zegt over huisjesmelkers en mensenhandelaars, maar het VB hoor ik alleen maar oneliners over "het gevaar van de islam" debiteren. Snapt u nu waarom veel mensen, zelfs in grote steden, het Vlaams Belang niet zien zitten? Antwoord: omdat ze net zo min realistisch zijn als Groen! Omdat ze zomaar maar wat roepen. Populisme noemt men dat.
![]() |
![]() |
#267 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nee... ik bedoel niet dat je moet slaafs luisteren naar wat ze zeggen, maar als alternatieve bron van nieuws (soms ook over de EU) is het heel interessant. Je kan daarna checken of wat ze zeggen waar is... en heel vaak is dat ook zo. Je staat soms versteld van belangrijke zaken die zij melden terwijl de mainstream media dat niet doen. Verbluffend soms. Take it as it is.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 3 oktober 2006 om 00:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De term 'extreem' is maar van toepassing als er geweld wordt gebruikt. Zoals bijvoorbeeld het in brand steken van de MC Donnalds, sabotteren van pelskwekerijen, het vermoorden van mensen zoals Theo van Gogh of Pim fortuyn... D�*t is pas extremisme. Het Vlaams Belang gebruikt geen geweld om haar programma kracht bij te zetten. Bijgevolg zijn ze niet extreem, maar radicaal en dat zeggen ze ook zo. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is de meest doorslaggevende factor voor vreemdelingen als ze besluiten naar België te emigreren? Ik weet het ook niet en het kan verschillen van persoon tot persoon uiteraard, maar één ding is zeker: Ze doen dat niet vanuit de overtuiging dat wij het meest onverdraagzame volk zijn. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Wat ben je toch doorzichtig en eenvoudig; de grote onweerlegbare waarheid proberen te weerleggen door u op een detail te focussen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik bedoel dat het door het vreemdelingenbeleid is dat de mensen onverdraagzamer worden. En trouwens de mensen die naar hier komen staan niet stil bij het 'toeristisch' aspect, velen denken aan de sociale zekerheid die ze eventueel kunnen krijgen!
![]() |
![]() |
#272 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Minister
|
![]() Zo simpel lig het niet,in afrika is er heel veel migratie en dat ook binnen afrika,dat is daar een normale zaak,een way of live.Dat europeanen niet of veel minder migreren is eigen aan dat continent en haar bewoners.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En de Roemenen dan? ...
![]() |
![]() |
#275 |
Minister
|
![]() Dat zijn economisch migranten in tegenstelling met afrikanen waar het cultureel ingebakken ligt.
![]() |
#276 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Burgemeester
|
![]() 0110 was een belachelijke flop:
200.000 mensen op Nuit Blanche in Brussel (slechts 1 stad en amper publiciteit) Neem nu eender welk concert van een van die topvedetten in het Sportpaleis en je hebt minsten evenveel volk bij mekaar waar ze nog eens dik moeten betalen ook. 300.000 deelnemers aan de witte mars... 50.000 aanwezigen op Rock Werchter PER DAG, mensen die een duur ticket betalen... 80.000 voor 200 artiesten is 400 per artiest, belachelijk. Wedden dat er veel VB stemmers tussenliepen die nog even een concertje kwamen meepikken? lol Trouwens de grote afwezige: de allochtonen. Nu had ik nét die verwacht als het om verdraagzaamheid ging, toch? Kortom 0110 was een flop.
------------------------------------------------------- Niet geven is geen vorm van geweld, anderen verplichten te geven is dat duidelijk wel. ------------------------------------------------------- Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren. Laatst gewijzigd door Werkslaaf : 3 oktober 2006 om 23:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Oei dan is werchter wel een dikke flop he met het aantal artiesten dat zij afficheren. En wie was er naast de allochtonen ook de grote afwezige? Het VB waarschijnlijk om dezelfde redenen als die allochotnen ![]() En dan nog de pretentie van dewinter om zijn volk weer boven al de anderen te stellen. Zij moesten zonodig een ere gast rol krijgen? Omhoogevallen dikke nekken ja. In plaats van hun op te sluiten in de poepsjieke stadschouwburg hadden ze zich beter onder het gewone volk begeven op de pleinen. Maar ja dan moesten ze bier uit bekerkes drinken en dat willen dat elitair bendeke niet é. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Die mensen van het VB zijn politici zoals de anderen en zullen daarom ook niet zeggen dat ze het extreem rechts goedkeuren. Schijnheilig noemt men dat
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |