![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2841 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Wat Hertog van Gelre ook al zei: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zal het nog eens duidelijk proberen te maken dan. Pericles zei: "Arabieren zijn precies ook stukken minder verstandig volgens die kaart." Misschien begrijp je het nu wel. ---- Maar je beklaagde je over het feit dat die uitspraak zomaar mocht blijven staan. Daaruit concludeer ik ten eerste dat jij die uitspraak bij de forumleiding gemeld hebt, en ten tweede zegt het feit dat de forumleiding dit laat staan, me dat de forumleiding de uitspraak aan allerhande wetten en regels heeft getoetst en er niets strafbaars in heeft gevonden. Tot spijt van wie het benijdt. In dit geval ben jij dat, zo te zien. Tot slot nog een opmerking aan jou artisjok: Het feit dat jij nu weer zeer selectief aan het citeren bent, en daarbij het leeuwendeel van mijn post aan jou compleet negeert, zegt mij dat jij hier zeer kwaadwillig bezig bent. Het móét en zál voor jou "racisme" zijn. Dat heb je eerder in dit topic ook al meerdere keren bewezen. Het lijkt wel alsof jij aan racismofobie o.i.d. lijdt en dat je daardoor overal racistische spoken meent te ontwaren.
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 26 augustus 2011 om 11:22. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2842 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=336 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2502 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2843 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2844 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2845 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik niet lees, kopieer ik uiteraard niet. Ik weet dan immers niet of het niet in strijd is met het forumreglement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2846 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Besef jij eigenlijk wel hoe belachelijk jij je hiermee maakt?
![]() |
![]() |
#2847 |
Banneling
|
![]() Discussiëren met jou? Die illusie heb ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2848 |
Minister
|
![]() Natuurlijk heb jij die illusie niet, want je weet niet eens wat een echte discussie is, laat staan hoe je een echte discussie voert.
En maar "racisme" blijven roepen zonder die stellingen ook maar ooit op een fatsoenlijke manier te onderbouwen...
![]() |
#2849 |
Europees Commissaris
|
![]() 280+ blz hier
![]()
![]() |
#2850 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() zijn ze er al uit wat 'aanzetten tot' en 'oproepen tot' wil zeggen?
![]() |
#2851 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2852 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2853 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien had hij het gewoon bij het rechte eind, net zoals diegenen die beweren dat de doorsnee Keniaan fysiek beter geschikt is om lange afstanden te lopen dan de doorsnee blanke . Laatst gewijzigd door Pericles : 26 augustus 2011 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2854 | |
|
![]() Citaat:
Moest een jungle bewoner een IQ test opstellen, we zouden hoogst waarschijnlijk ook minder als 50 scoren.
![]() |
![]() |
#2855 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2856 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan, mag en zal reageer op delen van een post omdat ik me met die delen kan akkoord verklaren. Indien er zaken gezegd worden in delen die me niet interesseren of waar ik me niet voel aangesproken voel heb ik niet de neiging om daarop te reageren. Relectief reageren doe ik niet.
![]() |
![]() |
#2857 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2858 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het ontgaat u misschien , maar IQ testen zijn dusdanig opgesteld dat alle "parate" kennis in principe betekenisloos is. ![]() Psychologen hebben er circa 100 jaar over gedaan om de testen in die zin te optimaliseren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2859 | |
|
![]() Citaat:
Mensen die sterk praktisch denken zullen daar problemen mee hebben. Er zijn mensen die geen kaart kunnen lezen, maar toch hun weg vinden in de jungle, terwijl de mensen met hoog IQ én kaart hopeloos verloren lopen. http://en.wikipedia.org/wiki/Intelli...cism_and_views
![]() |
![]() |
#2860 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |