Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 7 augustus 2024, 07:00   #28641
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Groot-Brittanië is van 2010 tot 2024 bestuurd door de conservatieven hé.
En dat veranderd de zaak in het VK?
Oud 7 augustus 2024, 07:38   #28642
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Alleen allochtoontjes mogen dat al jaren zo goed als ongestraft. Die worden in bescherming genomen door de linkse politiek. Maar als de moe getergde blanke reageert op het dagelijkse allochtoons geweld, is men verontwaardigd.

Naar de grieven van de autochtonen luistert men niet, de linkerzijde is één van de grote oorzaak van deze problemen. Wat verwachten de linkse volksverraders, dat de mensen dat maar moeten blijven pikken? Welk alternatief hebben autochtonen dan als men alles maar op zijn beloop laat en enig commentaar aanziet als racisme.

De meesten zien wel degelijk dat de maatschappij aan de rand van de afgrond balanceert. De kruik gaat zolang te water, tot ze barst. Veel Engelsen en Ieren leven tegen de armoedegrens en hebben niets te verliezen. Zij zien ook hoe allochtonen ondertussen in de watten worden gelegd. Men verzwijgt uiteraard de criminaliteitscijfers van de nieuwe Engelsen, want dan gaat men bepaalde bevolkingsgroepen stigmatiseren. En dat mag in dit geval niet natuurlijk. Dan moet het toch erg zijn ...
En dus is winkels plunderen, brand stichten, brandweerlui bekogelen en blijkbaar zelfs grafstenen vernielen,... allemaal verantwoord?

Als men het niet eens is met wat de overheid uitspookt is het vanzelfsprekend dat de eigen medemens wordt aangevallen.
Is dat wat je wil zeggen?
Oud 7 augustus 2024, 07:47   #28643
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alleen allochtoontjes mogen dat al jaren zo goed als ongestraft. Die worden in bescherming genomen door de linkse politiek. Maar als de moe getergde blanke reageert op het dagelijkse allochtoons geweld, is men verontwaardigd.

Naar de grieven van de autochtonen luistert men niet, de linkerzijde is één van de grote oorzaak van deze problemen. Wat verwachten de linkse volksverraders, dat de mensen dat maar moeten blijven pikken? Welk alternatief hebben autochtonen dan als men alles maar op zijn beloop laat en enig commentaar aanziet als racisme.

De meesten zien wel degelijk dat de maatschappij aan de rand van de afgrond balanceert. De kruik gaat zolang te water, tot ze barst. Veel Engelsen en Ieren leven tegen de armoedegrens en hebben niets te verliezen. Zij zien ook hoe allochtonen ondertussen in de watten worden gelegd. Men verzwijgt uiteraard de criminaliteitscijfers van de nieuwe Engelsen, want dan gaat men bepaalde bevolkingsgroepen stigmatiseren. En dat mag in dit geval niet natuurlijk. Dan moet het toch erg zijn ...
Domme linkse volksverraders zijn de schuldigen....
https://forum.politics.be/attachment...1&d=1723013066
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg IMG_0742.jpeg‎ (182,5 KB, 57x gelezen)
Oud 7 augustus 2024, 08:00   #28644
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
En dus is winkels plunderen, brand stichten, brandweerlui bekogelen en blijkbaar zelfs grafstenen vernielen,... allemaal verantwoord?
Nope, die bavianen die dat doen mogen een ferme stamp onder hun kloten krijgen.
Probleem is dat we verschillende soorten van bavianen hebben.
En 1 soort is nogal gemakkelijk in't vinden van een excuus om te kunnen rellen en plunderen. Dat is al bijna een jaarlijks terugkerend fenomeen...wat schrijf ik, het is zo "normaal" geworden dat de media de oudejaarsnachtviering met ene paar 100 in brand gestoken wagens of een paar dozijn aanrandingen als een fait divers wegzet.
En dan komen de apologeten -meestal van linkse strekking- hier de boel wat vergoeilijken...

Citaat:
Als men het niet eens is met wat de overheid uitspookt is het vanzelfsprekend dat de eigen medemens wordt aangevallen.
Uiteindelijk loopt die publieksemmer vol politieke drek wel eens over.
En aangezien het "goeie voorbeeld" al een paar keer is gegeven....

Laatst gewijzigd door maddox : 7 augustus 2024 om 08:00.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2024, 08:21   #28645
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Nope, die bavianen die dat doen mogen een ferme stamp onder hun kloten krijgen.
Probleem is dat we verschillende soorten van bavianen hebben.
En 1 soort is nogal gemakkelijk in't vinden van een excuus om te kunnen rellen en plunderen. Dat is al bijna een jaarlijks terugkerend fenomeen...wat schrijf ik, het is zo "normaal" geworden dat de media de oudejaarsnachtviering met ene paar 100 in brand gestoken wagens of een paar dozijn aanrandingen als een fait divers wegzet.
En dan komen de apologeten -meestal van linkse strekking- hier de boel wat vergoeilijken...

Uiteindelijk loopt die publieksemmer vol politieke drek wel eens over.
En aangezien het "goeie voorbeeld" al een paar keer is gegeven....
Tja, aan dat bruin en zwart gespuis durven ze niet te raken maar een witte? Die draaien ze de doos in en pluimen ze financieel.
En neen, vernielingen zijn nooit ok maar twee maten en zeven gewichten zijn dat ook niet.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 7 augustus 2024 om 08:22.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2024, 12:55   #28646
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Dat zeg ik niet en keur dat ook af. Maar wat rest de mensen nog als toch niet naar hen wordt geluisterd. Het anti-blank racisme druipt er af in onze Westerse maatschappij, maar daar moet over gezwegen worden. Het allochtoon geweld neemt met de dag toe. Dagelijks worden autochtonen bedreigd, afgeranseld, neergestoken of de keel overgesneden. Autochtonen die dit aanklagen worden weggezet als racisten, islamofoben, haatzaaiers en extreemrechts. Met andere woorden: 'bek toe'. Termen als ongelovigenfobie of christofobie zouden veel toepasselijker zijn. Maar niets van dat. Wij moeten zwijgen en zelfs dat tuig nog onderhouden.

De criminaliteit is evenredig toegenomen met de immigratie. Hoe zou dat komen? In de jaren 60, voor de grote immigratiegolven, waren er minder gevangenissen en was er plaats zat. Nu is het dweilen met de kraan open. Hoe komt dat, denkt u? Hoeveel zou het werkelijke aantal autochtonen bedragen bij de gevangenispopulatie? Daar zal men geen cijfers over vrijgeven. U weet best ook waarom. Maar dat zal u waarschijnlijk worst wezen.

De autochtone bevolking kreunt onder het crimineel gedrag van veel van deze 'vluchtelingen', mr BigF. Wat stelt u voor als oplossing? Wegkijken, minimaliseren en de schuld bij de autochtoon leggen?

Laatst gewijzigd door Lukkas : 7 augustus 2024 om 13:06.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2024, 21:11   #28647
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Groot-Brittanië is van 2010 tot 2024 bestuurd door de conservatieven hé.
Politici hebben niets te zeggen. Zelfs na de Brexit ligt het VK nog in de tang van het Europees Hof voor de Rechten van de Mens waardoor het haar grenzen niet met geweld mag verdedigen tegen kolonisten. Stemmen helpt niet. En dus krijg je geweld. Zelfs de overvloed van brood en spelen helpt niet meer. Het wordt te duidelijk wat de toekomst voor ons in petto heeft.

Laatst gewijzigd door Vlad : 7 augustus 2024 om 21:13.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2024, 05:37   #28648
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Alle concerten van Taylor Swift in Wenen afgelast na terroristische dreiging.

Britse toestanden door fans van Islamitische Staat vermeden.

Laatst gewijzigd door Vlad : 8 augustus 2024 om 05:38.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2024, 05:49   #28649
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Er zijn dit jaar al meer illegalen geregulariseerd dan uitgezet ...
Oud 8 augustus 2024, 07:04   #28650
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

België, Nederland, Duitsland, ... overal hetzelfde liedje: Dieses Hotel wird Unterkunft für 1200 Flüchtlinge
Oud 8 augustus 2024, 09:11   #28651
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zeg ik niet en keur dat ook af. Maar wat rest de mensen nog als toch niet naar hen wordt geluisterd. Het anti-blank racisme druipt er af in onze Westerse maatschappij, maar daar moet over gezwegen worden. Het allochtoon geweld neemt met de dag toe. Dagelijks worden autochtonen bedreigd, afgeranseld, neergestoken of de keel overgesneden. Autochtonen die dit aanklagen worden weggezet als racisten, islamofoben, haatzaaiers en extreemrechts. Met andere woorden: 'bek toe'. Termen als ongelovigenfobie of christofobie zouden veel toepasselijker zijn. Maar niets van dat. Wij moeten zwijgen en zelfs dat tuig nog onderhouden.
Heb ik dat allemaal ergens ontkend?
Ik zeg alleen: "Brandstichting, winkels plunderen,..." zijn a) geen oplossing en b) richten zich tegen de verkeerde.

Nogmaals: als de Engelsen niet akkoord zijn met wat hun regering doet denk ik dat ze in Londen moeten zijn. Want daar zit hun regering. Ga daar boos zijn.
Je gaat niet bij de bakker van je oren maken omdat de slager je een vervallen biefstuk heeft meegegeven.

Dus voor alle duidelijkheid: ik heb alle begrip voor de frustratie. Maar geen greintje begrip voor de plunderingen en de brandstichtingen.

Citaat:
De criminaliteit is evenredig toegenomen met de immigratie. Hoe zou dat komen? In de jaren 60, voor de grote immigratiegolven, waren er minder gevangenissen en was er plaats zat. Nu is het dweilen met de kraan open. Hoe komt dat, denkt u? Hoeveel zou het werkelijke aantal autochtonen bedragen bij de gevangenispopulatie? Daar zal men geen cijfers over vrijgeven. U weet best ook waarom. Maar dat zal u waarschijnlijk worst wezen.
Waarom denk jij dat je dat allemaal tegen mij uit moet leggen? Heb ik ergens het tegendeel beweerd? Ik heb het hier enkel over de reaktie die je nu op straat ziet.
Het is niet omdat ik die reaktie niet gepast vind dat ik het onderliggende probleem niet begrijp of erken.

Citaat:
De autochtone bevolking kreunt onder het crimineel gedrag van veel van deze 'vluchtelingen', mr BigF. Wat stelt u voor als oplossing? Wegkijken, minimaliseren en de schuld bij de autochtoon leggen?
Ik ben geen politieker. Ik kom niet in deze draad omdat ik oplossingen aan wil brengen. Dat is volgens mij ook niet verplicht.

En nogmaals: ik heb nog met geen woord gerept over de achterliggende oorzaken van deze 'rellen'. Ik deed niet meer dan mij vragen stellen bij de brandstichtingen en plunderingen.
Of moet ik daar maar mee akkoord gaan omdat ik de relschoppers hun grieven begrijp? Sorry hoor, maar dan mogen ze nog zo veel gelijk hebben als je wil; brandstichtingen en plunderingen zijn volgens mij niet de juiste reaktie.
Oud 8 augustus 2024, 10:04   #28652
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Wenen: Syrische familie krijgt elke maand € 4.600,- aan sociale bijstand

Site kan ik niet doorgeven wegens trackers blocked.

Draai dat eens om in de zin van, stel dat wij ons eigen land moeten ontvluchten gaan wijn dan ook zo goed opgevangen worden, ik denk het niet.

In de EU geeft men geld en woningen...

Slim gespeeld van die immigranten???

4600€ vliegtuigticket en case closed???

Laatst gewijzigd door Universalia : 8 augustus 2024 om 10:08.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2024, 11:04   #28653
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Heb ik dat allemaal ergens ontkend?
Ik zeg alleen: "Brandstichting, winkels plunderen,..." zijn a) geen oplossing en b) richten zich tegen de verkeerde.

Nogmaals: als de Engelsen niet akkoord zijn met wat hun regering doet denk ik dat ze in Londen moeten zijn. Want daar zit hun regering. Ga daar boos zijn.
Je gaat niet bij de bakker van je oren maken omdat de slager je een vervallen biefstuk heeft meegegeven.

Dus voor alle duidelijkheid: ik heb alle begrip voor de frustratie. Maar geen greintje begrip voor de plunderingen en de brandstichtingen.

Waarom denk jij dat je dat allemaal tegen mij uit moet leggen? Heb ik ergens het tegendeel beweerd? Ik heb het hier enkel over de reaktie die je nu op straat ziet.
Het is niet omdat ik die reaktie niet gepast vind dat ik het onderliggende probleem niet begrijp of erken.

Ik ben geen politieker. Ik kom niet in deze draad omdat ik oplossingen aan wil brengen. Dat is volgens mij ook niet verplicht.

En nogmaals: ik heb nog met geen woord gerept over de achterliggende oorzaken van deze 'rellen'. Ik deed niet meer dan mij vragen stellen bij de brandstichtingen en plunderingen.
Of moet ik daar maar mee akkoord gaan omdat ik de relschoppers hun grieven begrijp? Sorry hoor, maar dan mogen ze nog zo veel gelijk hebben als je wil; brandstichtingen en plunderingen zijn volgens mij niet de juiste reaktie.
Ach, brandstichtingen en plunderingen zijn wel degelijk 'hulpmiddelen'. Dat is juist het handelsmerk/werkwijze van (islamitische) immigranten: intimideren. En het werkt blijkbaar: de (linkse) politiek heeft schrik om hen tegen de haren in te wrijven, uit vrees voor geweld. In feite zijn linkse politiekers de ware islamofoben. Misdaden door immigranten moeten worden verzwegen. En bij deze politiekers moeten de Engelsen braafjes hun grieven gaan voorleggen? Er zal veel geluisterd worden. Of een paar neerleggen, zoals met Pim Fortuyn en Theo Van Gogh gebeurde, hopelijk dat er dan geluisterd wordt. Maar owee, weeral geweld ....

Derek Chauvin, bijvoorbeeld, kon nooit worden vrijgesproken of een lichte straf krijgen, uit vrees voor .... geweld. Dus het werkt, Maar dit wordt alleen getolereerd van bepaalde bevolkingsgroepen. De rest moet zwijgen, braaf zijn, kaarsjes branden en kumbaya zingen.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 8 augustus 2024 om 11:20.
Oud 8 augustus 2024, 11:23   #28654
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Als zij minstens vijf vrouwen hebben verkracht of gemolesteerd, mogen zij blijven ...
Oud 8 augustus 2024, 11:32   #28655
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach, brandstichtingen en plunderingen zijn wel degelijk 'hulpmiddelen'.
Misschien voor u en voor mijn part voor de rest van de wereld maar niet voor mij.

Mij krijg je met geen stokken uitgelegd waarom eigendom van een onschuldige medeburger in brand steken een goede manier is om uw ongenoegen te uiten.

Laten we het doortrekken: wat als de demonstranten geen brand meer gaan stichten, geen plunderingen meer gaan uitvoeren maar kindjes gaan verkrachten?

Is dat dan ook nog een 'hulpmiddel'?
Oud 8 augustus 2024, 15:15   #28656
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Misschien voor u en voor mijn part voor de rest van de wereld maar niet voor mij.

Mij krijg je met geen stokken uitgelegd waarom eigendom van een onschuldige medeburger in brand steken een goede manier is om uw ongenoegen te uiten.

Laten we het doortrekken: wat als de demonstranten geen brand meer gaan stichten, geen plunderingen meer gaan uitvoeren maar kindjes gaan verkrachten?

Gebeurt in Engeland ook hoor, maar dan meestal door islamitische bendes. In Telford waren dat hoofdzakelijk Pakistaanse moslims die kleine blanke meisjes ontvoerden en verkrachtten. Dat moest uiteraard verzwegen worden anders ging een bepaalde groep gestigmatiseerd worden.

Citaat:
In de Engelse stad Telford zijn drie decennia lang meer dan duizend meisjes seksueel misbruikt door bendes met mannen van Aziatische komaf. Uit angst om van racisme te worden beticht, hebben de autoriteiten jarenlang niet willen ingrijpen. Dat staat in een dinsdag verschenen onderzoeksrapport.
Citaat:
De politie hield zich jarenlang afzijdig vanwege de etnische component. Er bestond een vrees dat optreden schadelijk kon zijn voor de verstandhouding tussen verschillende gemeenschappen. In sommige gevallen kregen de meisjes de schuld: ze werden bijvoorbeeld van prostitutie beticht. Ook de gemeente wilde lange tijd niet ingrijpen. Een voornemen om de licenties van verdachte taxichauffeurs af te pakken werd in 2006 teruggedraaid. In 2013 zijn zeven mannen berecht, vermoedelijk een fractie van het werkelijke aantal daders.
Citaat:
Onlangs kwam naar aanleiding van een ander onderzoeksrapport een verhaal in het nieuws over de lotgevallen van een twaalfjarig meisje uit Oldham, Sophie genoemd. Nadat ze was aangerand op een kerkhof in Oldham ging het schoolmeisje naar het politiebureau. Daar kreeg ze van agenten te horen dat ze maar eens terug moest komen als ze niet had gedronken. Ze stond nog niet op straat of ze werd opgepikt door enkele mannen, die haar naar een huis reden waar ze door vijf verschillende mannen seksueel zou worden misbruikt. Dit alles speelde zich in 2006 af.

Hoe politiek gevoelig het ‘grooming scandal’ ligt, bleek vijf jaar geleden. De Labour-afgevaardigde voor Rotherham, Sarah Champion, schreef toen in een opiniestuk dat er een probleem bestaat met Britse mannen van Pakistaanse komaf die witte meisjes exploiteren. Het artikel leidde ertoe dat ze haar portefeuille in het schaduwkabinet kwijtraakte. Ze maakte excuses voor haar woordkeuze. Bij het misbruikschandaal in haar stad bleek het niet alleen te gaan om mannen van Pakistaanse, maar ook van Iraakse, Bengaalse en Indiase komaf.

https://www.demorgen.be/snelnieuws/d...ww.google.com/

Frappant in het artikel is dat nergens staat vermeld dat de daders hoofdzakelijk islamieten zijn. Durft men dit niet te vermelden?

Stel dat dit ook in uw buurt gebeurt (misschien ook met uw kinderen of kleinkinderen), al tientallen jaren lang, en de autoriteiten doen al die tijd niets. Ben benieuwd of u uw kalmte zult bewaren. Tenzij u Jezus Christus bent natuurlijk.

Waarom quote u mijn bericht niet volledig? Ik verduidelijk juist dat bepaalde immigrantengroepen succesrijk geweld en intimidatie hanteren. De overheid heeft duidelijk angst om op te treden. Een 'handig hulpmiddel', het werkt perfect. In ieder geval zeker voor bepaalde immigranten.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 8 augustus 2024 om 15:19.
Oud 8 augustus 2024, 15:21   #28657
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat u en ik willen, kan weinig anderen een reet schelen.

Citaat:
Die methodiek is zelfs prima beschreven in de verzen van "An Anfaal".
Maar "anderen" gebruikten zelfimmolatie als protestmethode.
In tegenstelling tot zelfontploffen.
Citaat:

Ja, vraag dat maar aan de Telfort slachtoffers.
Oud 8 augustus 2024, 15:42   #28658
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Politie arresteert man met machete in Anderlecht

Oud 8 augustus 2024, 15:51   #28659
Onzijdig
Eur. Commissievoorzitter

Onzijdig's schermafbeelding

Standaard

Twee geradicaliseerden die een hele toer van Taylor kunnen platleggen in Wenen.
Londen staat ook op haar lijst van optredens.

Islamietjes, zijt ge er klaar voor?
De UK is nog softer dan Nederland qua rechtspraak, zodoende kunt ge bijna straffeloos uw gang gaan.
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2024, 16:32   #28660
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Waarschijnlijk weer zo'n sukkelaar die op de vlucht is voor het geweld in zijn thuisland en op zoek is naar een beter leven.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be