![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2861 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2862 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2863 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2864 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2865 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2866 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2867 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2868 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2869 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2870 |
Banneling
|
![]() De armoede is moeilijk oplosbaar.
Laten we daarom beginnen bij de rijkdom - we moeten die oplossen zoals je een klontje suiker in een tas thee oplost. De suiker verdwijnt schijnbaar. maar van de thee is het suikergehalte enorm gestegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2871 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik mijn 10 miljoen euro gelijk verdeel onder 10 miljoen mensen, hebben ze allemaal 1 €, waar ze geen hol mee zijn. Conclusie: hun thee is nog altijd even slap, en ik heb geen thee meer.
![]() |
![]() |
![]() |
#2872 |
Banneling
|
![]() Echt arm zijn is... een muisje zijn in het spel van de FAT CATS
commentaar: Piep piep.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2873 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon gaan werken gelijk iedereen. Zo moeilijk is dat niet.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 24 juni 2012 om 16:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2874 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Of aan de 20 miljoen werkzoekenden in de EU. Ge kunt misschien eens een handleiding schrijven: Hoe vind ik werk en hoe word ik daar een Fat Cat mee" Heel interessant voor de 7% werkenden armen in België en de 15% Belgen onder de armoededrempel. Met een hoofdstuk voor de 67 plussers hoe langer te blijven werken. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 24 juni 2012 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2875 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2876 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sommige jobs worden trager ingevuld omdat de arbeidsvoorwaarden onaantrekkelijk zijn. Het volstaat gewoon die aantrekkelijker te maken, het is tenslotte een markt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2877 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit gezegd zijnde, een en ander heeft ook wel te maken met het te kleine verschil tussen het minimumloon en het dopgeld. Verlaag het dopgeld en dat probleem is opgelost.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 24 juni 2012 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2878 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met die jobs is niets mis, met de werkweigeraars wel. Pak ze hun uitkeringen af en ze zullen rap genoeg afstormen op die jobs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2879 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De knelpuntenberoepen, daar gaat rechts zich altijd ten onrechte op beroepen. Het is een totale schijnproblematiek. Raadpleeg de gegevens van de snelheid van invulling van vacatures. Knelpuntenberoepen stijgen nauwelijks uit boven het gemiddelde. Laatst gewijzigd door eno2 : 24 juni 2012 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2880 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |