![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn punt is dat hij leugens vertelt. Citaat:
Citaat:
Zo gaat dat nu eenmaal in het parlement. Daar wordt in naam van de bevolking gesproken, al weet iedereen dat het niet alle afzonderlijke leden van die bevolking betreft.Terwijl het ging over Ik verwijt mijnheer Dewinter dat hij1 een racistische uitspraak doet en die toeschrijft aan de bevolking mij incluis. Citaat:
Er is een hemelsbreed verschil tussen "de bevolking" en "een (klein) deel van de bevolking".. Citaat:
Niet op meningen en stemmingmakerij. Citaat:
Ik verwijt mijnheer Dewinter dat hij : 1 een racistische uitspraak doet en die toeschrijft aan de bevolking mij incluis.Je kent ongetwijfeld de betekenis van het woord "en". Citaat:
Wist mijnheer Dewinter dat niet? Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als Besien zegt dat "men" wil dat er meer aandacht naar de 170 verschillende moedertalen moet gaan, dan spreekt hij ook niet uit mijn naam. Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 30 november 2011 om 12:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zei in reactie op de link die gaf uit De Morgen: Jij repliceerde daarop dat Dewinter zich verstopt achter de bevolking en je vond het niet kunnen dat hij in naam van de bevolking sprak. je vroeg je zelfs openlijk af of je daarvoor geen klacht kon neerleggen.Daar staat overduidelijk wat Dewinter heeft gezegd. Bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=203 De rest van de discussie ging er over of Dewinter mocht in naam van de bevolking spreken of niet. Want jij vond dat ongepast. Bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=224 Vervolgens heb ik je proberen duidelijk te maken dat het zeker wél gepast is dat een parlementair in naam van de bevolking spreekt en gaf je een voorbeeld met bron+ link waar anderen dat ook doen. Nu is dat plots uw punt niet meer ![]() Wel goed, want dan heb je geen poot om op te staan. Citaat:
Citaat:
1 Je zegt zelf juist dat een een parlementariër zijn kiezers vertegenwoordigt in het parlement. Het is dus niet in jouw naam als hij zegt "de bevolking". Net zo min is dat bij andere parlementairen zo. Dat is nu al een paar keer gezegd geweest met gefundeerde bron + link als voorbeeld ter illustratie. Zeg dus niet dat op uw loze uitspraak geen repliek kwam, en blijf niet als een manta herhalen dat hij wel in uw naam zou spreken, want dat is belachelijk. 2 De bevolking verbergt zich achter Dewinter daar hij het is die hen vertegenwoordigd en niet omgekeerd. 3 In naam van de bevolking. precies daarom geniet hij parlementaire onschendbaarheid. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 november 2011 om 12:25. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet wel dat mijnheer Dewinter zich tracht te verstoppen achter "de bevolking".Blijft dit jou strategie, de helft negeren en je fixeren op de andere helft. De discussie gaat niet over "sprak in naam van". Je denkt toch niet dat het CGKR een dossier opent omdat hij "spreekt in naam van". Die openen een dossier omwille van wat hij zei! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Daarom is het mogelijk om de onschendbaarheid op te heffen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu vind ik de manier waarom Dewinter het probleem aankaart over Roma's niet goed onderbouwt, beter had hij zijn studiedienst opdracht gegeven te onderzoeken hoeveel Roma's steun krijgen, wat dit kost en hoe dit in stijgende lijn gaat omdat er uiteraard een aanzuigeffect is wanneer je mensen 10 maal zoveel geeft dan het gemiddeld pensioen in die streken... Onderzoek dan ook uitzettingen, klachten voor het vredegerecht, aantal voorkomend in criminaliteit..gevangenissen,kinderen die niet naar school gaan, overlast en andere problemen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is eerder de bevolking die zich achter haar vertegenwoordigers verstopt, maar niet omgekeerd zoals jij beweert. Citaat:
Citaat:
Maar dat is nooit uw punt geweest, maar wel wat ik er van maak? Ben je weer aan het blowen of zo? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij bent het die rondfietst. Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 november 2011 om 14:17. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 november 2011 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet, bij het lezen van de laatste postings vaststellen, dat bepaalde mensen op het forum gewoon doorgaan met blz en blz welles-nietes spelletjes te spelen waarbij ze klakkeloos het zonlicht blijven ontkennen en dat x-aantal keren herhalen en herhalen en herhalen en nog enkel kunnen focussen op één of ander woordje zoals "alle" enz...
Het staat iedereen vrij daar op zijn/haar manier op te reageren, maar ik laat dat voortaan gewoon voorbij gaan alsof het er niet stond... Het is nog erger dan je tijd verliezen. Laatst gewijzigd door andev : 30 november 2011 om 14:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij heeft niet eens het lef om te zeggen "Roma staat voor..." Citaat:
Ik schreef dat het dossier niet geopend wordt omdat hij "spreekt in naam van". Het dossier wordt geopend omwille van wat hij zei! Citaat:
Het is mijnheer Dewinter die haat zaait en aanzet tot racisme. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wie hen antwoord houdt dit in stand! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet meer van de jongste en in ben altijd vatbaar geweest voor dsicussies. ik hou daarvan. Ik weerleg graag dingen aan de hand van de rede, ondersteund met redelijhke argumentatie, al dan niet geïllustreerd met voorbeelden en zo... Ik heb er ook veel mogen van leren en wordt er door heel wat mensen door gewaardeerd. Maar met jou lukt het niet. Met de beste wil van de wereld. Het zij zo... Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 november 2011 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een grens tussen goed zijn en zot zijn. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar ik vrees, dat als de moderatie de discussies niet volgen, zij dat zullen zien als een aanval ipv als een vaststelling. Daarom noem ik geen namen en slik ik mijn voorstel in. ![]() Laatst gewijzigd door Paulus : 30 november 2011 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe jezelf dit gewoon niet aan...misschien stemt dit wel eens tot nadenken bij sommige forummers...en anders ben jij van de ergernissen tenminste af, ook leuk! ![]() |
|
![]() |
![]() |