![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() waar slaat dit op? Wat bedoel je in hemelsnaam?
![]() |
![]() |
#282 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
één advies ====> AFBLIJVEN KEREL, AFBLIJ-VEN ![]()
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niets met deze topic te maken?
Heeft er alles mee te maken, want alle topics verwijzen ofwel naar een strafsysteem ofwel naar een homo geaardheid of meestal beide ergens. Deze verwijst weeral naar een strafsysteem, verbannen en dergelijke meer van dit of datte. Kijk eens naar de inhoudelijke boodschap van alle topics samen. Het is wat ik zei en ik vraag me af waar de link kan aan toegewezen worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En iedere straf heeft automatisch ergens alweer te maken met dwang-arbeid of eigenlijk veel meer met dwang dan met arbeid.
Dat is zo'n typische sm feeling a la irakse gevangenis voor en na saddam trouwens. Vernedering heeft de boventoon dan, seks de onderliggende boodschap, recht van de sterkste en de wet voert de boventoon en is zaligmakend. Toegeven het zou een apparte topic moeten zijn! |
![]() |
![]() |