![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() In weglopen zijn die van de NVA duidelijk goed, uit de regering, uit de UNESCO, zal wel aan de kapotte genen liggen
Laatst gewijzigd door dpg : 3 december 2019 om 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die ziet er maar wittekes uit
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Walen, Vreemdelingen, Vlamingen-Verraders, UN, Europa,.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Versta me niet verkeerd, ik heb de grootste walging voor echte joden haters en ontkenners zoals er hier een paar op het forum zitten en één in het bijzonder wiens naam me ontsnapt omdat ik vermijd zijn hatelijke proza te lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag het hier, in Vlaanderen, altijd afbollen hoor, we gaan u niet tegenhouden.
Laatst gewijzigd door Skobelev : 3 december 2019 om 18:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Banneling
|
![]() Ik zie de NVa niet weglopen... Alleen de verraders van de Vlaamse eisen hebben het over hen als weglopers terwijl het zijzelf zijn die welopgen van hun verantwoordelijkheid tov hun kiezers...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik woon in de streek waar ik geboren ben, en waar mijn voorouders vandaan komen, en die heel zeker geen Vlamingen waren. Een pennetrek in Brussel maakt van mij geen Vlaming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zodra iemand je een racist noemt, hang je. Dan mag je nog de zinnigste zaken op tafel gooien: je bent verbrand. Zo debiel is het tegenwoordig. Aalst heeft groot gelijk om eens goed "fuck you" te zeggen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() met zo'n zelfhaat opgescheept te zitten moet toch erg zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben een trotse Limburger, en daarna, Belg. En mag ik u een geheimpje vertellen: iedereen in mijn omgeving ziet zich eerst Limburger, en dan iets anders.... Geldt trouwens voor veel West-Vlamingen ook volgens onderzoek. Vlaanderen is een artificiele constructie, uit de Belgische koker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets bereikt? Haar borsten laten zien in een overgehypte reeks die alleen maar draait om het afslachten van de hoofdpersonages? De boeken zijn, vermoed ik, al even erg. Ik heb "A Game of Thrones" na dertig pagina's al terug weggelegd wegens weinig geïnspireerd en zeurderig.
![]() |
![]() |