![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#30061 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, dan gebeurt tenminste nog iets waarmee ik mijn slechte humeur kan verklaren. De rest van de maand ben ik enkel slecht gehumeurd.
ZUUUUCHT...
![]() |
![]() |
![]() |
#30062 | |
|
![]() Niet moeilijk, met al dat gebibber is dat glas leeg voordat het zijn muil bereikt heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#30063 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pitabroodjesvulling met de rest van de Americain van gisteren. Met tomaat en extra veel gesnipperde ui.
Prot ….. excuseer Proost!
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 1 juli 2023 om 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30064 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ben enkele dagen in Duitsland geweest. Gesmuld van goulashsoep, schnitzels, en maultaschen.
Njamie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30065 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Biefstuk met erwtjes en wortelen en een Quintine Ambrée.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30066 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
De "herdersschotel" is van Hongaarse oorsprong (Gulya = herder). Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. Laatst gewijzigd door Koenaard Depuydt : 2 juli 2023 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30067 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laphroig ,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30068 | |
|
![]() GRRRRAAAAAAAAAOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRR
![]() |
![]() |
![]() |
#30069 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() deze avond:
ja kreeg goesting v al die croque-talk ![]() ![]() ![]() -> dat is dan 20euro ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30070 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren een octopus voor €1,40 op de kop kunnen tikken.
Met wat rijst en wokgroenten was dat heel lekker. Wel vies om schoon te maken.
![]() |
#30071 | |
|
![]() Niets. 'k Ben nog misselijk van mijn schranspartij bij volle maan.
Uuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrks...
![]() |
![]() |
![]() |
#30072 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Het ware dus beter om uw eetgewoonten en blijkbaar die van vele anderen bij te stellen. Misselijkheid en overgewicht zijn onwenselijk. Overdaad schaadt. Uw eigen lichaam bewust schaden is verwerpelijk. Veel mensen die verkeerd bezig zijn zoals rokertjes, zatlapjes en vetbogen blijven verkeerd bezig, een wansmakelijke houding. Met sterke groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30073 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30074 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt ge gehaktbrood frituren en zoja, hoe lang?
![]() |
#30075 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een gehakbal frituren OK als ge dat lekker vind maar het is al vettig op zichzelf. Een gans gehaktbrood frituren waarom? Eerst en vooral gaat ge een grote ketel en veel olie nodig hebben en ik schat op zijn minst 20 minuten. Dan hebt ge onetelijke dikke harde verbrande korst waar ge uw tanden kunt op kapot bijten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30076 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan.
En de duur, hangt van het volume van de ketel af, de dikte van het "brood" en nog een paar parameters waar ik nu geen uitspraak over ga doen. Maar als je een gefrituurd korstje wil voor een deftig gehaktbrood, dan zou ik het voorgaren met een meer rustige techniek, zoals low and slow op een roker, tot je een aanvaardbare binnentemperatuur hebt. Dan is het frituren maar een minuut werk.
![]() |
#30077 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() SADIST, ik kreeg gisteren een Hertog jan voor de kiezen.... Uit ellende/dorst heb ik die 2 bakken toch maar leeggezopen tot mijn kasteelbier koel was.
![]() |
#30078 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Das zo combi en hete lucht, alleen kunt ge kiezen tussen 100 tot 800. Ik heb al teveel kapot gebakken om verder te proberen. Voedselverspilling prikkelt mij.... Ik dacht 4 porties te maken, dat op 140 graden te frituren en daarna kort op 180.
![]() |
![]() |
#30079 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed gereedschap is het halve werk. wat me er aan doet denken... even een nieuwe deftige Sous Vide circulator aankopen.
![]() |
![]() |
#30080 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pringels met sour cream and onion. Lekker!
|
![]() |
![]() |