![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als zij niet zo zouden denken,redeneren en/of handelen zie ik eerlijk gezegd het probleem niet goed in... in tegendeel. Tenzij je natuurlijk uitgaat dat ze morgen bij een oproep allemaal op zouden springen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de rest laat ik liggen, ik ga naar bed en is niet eens relevant, want je blijftjezelf ook steeds herhalen, daar schiet niemand mee op. Nogmaals; net als in m'n vorige anwoord aan ej; ik heb niks met religies en moet er niet van weten, ik wil gevrijwaard zijn van religies, dat recht heb ik, en niet onder geen enkel religieus juk leven en al zeker niet onder 't meest wrede dat ik ken! Dientengevolge zal ik er alles aan doen om dit te voorkomen en 't bestrijden op dezelfde manier als 't katholicisme destijds bestreden werd, en dat was niet met gepamper en steeds meer toegevingen doen.! Slaapwel.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Niet echt, neen Geldt hetzelfde dan als ik een zaak gerelateerd aan een christelijk geloof zou aanhalen ? Of gaat het dan plots over weirdo's, fanatiekelingen, etc ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kijk ! We zijn het weer met elkaar eens Citaat:
En die met 'alle mogelijke middelen' wanneer is dat gebeurd ? En hoe doen we het nu ? Citaat:
maar je blijft evenwel schuldig welke toegevingen, uitzonderingsmaatregelen en op welke eisen men ingaat..anders dan voor die andere godsdienst. Als je dat schuldig blijft en anderzijds wil je als preventie wel allerhande extra maatregelen en restricties opleggen ( en die zijn hier voldoende gedocumenteerd ) dan ben jij het die net de uitzonderingsmaatregelen wilt opleggen. de slechtste methode om een godsdienst in het gareel te gaan houden is de leden als een soort tweederangsburgers ( met mindere rechten dan iemand met een andere godsdienst of zelfs iemand zonder godsdienst ) te gaan behandelen. Citaat:
![]() Alvast slaapwel, SDX |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge een topic hebt over landverraders in het licht van een nakende onvermijdelijke burgeroorlog dan zal je dat eerst moeten staven. Waarom zou ik blindelings die premisse volgen ? Citaat:
Zoniet ... vrees ik dat je toch wat meer zorg zal moeten dragen in het formuleren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook niet echt
![]() Ik refereerde enkel naar een vorige post daar waar je ook al eens de goede raad gaf het een willekeurige mohammedaan te bevragen. Citaat:
Als jij niks kan staven en maar blijft mantra's herhalen dan kan ik alleen maar blijven herhalen dat jij niks kan staven. Inderdaad schiet niemand daar wat met op.... dus ófwel zal je over een ander boeg moeten gooien ófwel geef je grif toe dat je dat niet kunt staven maar laat ik je voor de rest uiteraard de perfecte vrijheid van overtuiging. ( 't begint hier echt op het themafora internationaa topic Aliens! l te lijken ) Citaat:
Ik heb je dat al zoveel gezegd.... maar zal het nog maar eens herhalen : Het middelen toen zijn niet nodig... er is GEEN juk. De middelen van vandaag die we ook toepassen voor het christendom volstaan ruimschoots. Maar dan moeten ze wel toegepast worden even strikt. Dus geen gepamper maar ook geen speciale restricties. Citaat:
Nogmaals... slaapwel SDX |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat er om dat ook andere politici beweren wat volgens jou alleen maar rechtse populistische praat is. Als zelfs een ex premier al zegt dat de islam in wezen een intolerante en totalitaire ideologie is sterkt dat alleen maar onze overtuiging. Laatst gewijzigd door daiwa : 12 september 2011 om 00:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In afwachting van bewijzen zijn zij mensen met een andere mening. Citaat:
Ik kan het niet helpen dat jij niet goed ziet. Citaat:
Citaat:
Degene die je net terroristen noemde, zijn toch de landverraders. Citaat:
Dat heeft geen zin aangezien je zelfs de bedreiging in de geciteerde tekst niet herkent. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#310 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Als jij daar problemen mee hebt, dan kun je ofwel aan de topicopener vragen dat te staven, ofwel vanuit die premisse meediscussiëren, ofwel gewoon uit het topic wegblijven. Citaat:
Met mijn formuleringen is niets aan de hand overigens, met jouw taalvaardigheid daarentegen wel.
![]() |
![]() |
#311 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat dat laatste betreft, ik heb daar eigenlijk ook geen problemen mee, het is alleen opvallend dat die nieuwe termen opeens "trendy" worden - dat geldt overigens voor vele zaken in onze maatschappij die van de éne dag op de andere met een modewoord worden aangeduid.
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Christus zegt zelf dat de oude wetgeving STRIKT moet gerespecteerd worden.... "Christus zegt ook "Geef aan de keizer wat de keizer toehoort en geef aan God wat God toehoort". Kent u die zin? Het betekent dat men moet leven volgens de wetten van het land waartoe men behoort en belastingen betalen aan de overheid. Zo simpel is dat! "Naar alle waarschijnlijkheid was dien Jezus toch niet zo een vreedzame "Behalve die keer toen Jezus de Farizeeërs de tempel uitjoeg omdat ze van dit heilige huis een soort goedkope markt maakten, kan ik me niet één feit herinneren waarin Jezus gewelddadig is.
![]() |
![]() |
#313 |
Vreemdeling
|
![]() Heb zowat 2 uur gespendeerd, op 'n andere pc om jullie commentaren te lezen. Soms goed, meestal gezever. Een utopische gedachte, geen aanzet tot misdaad: bombardeer vaticaanstad, het hele, midden-oosten, saoudi arabIë , indonesië én de super-christelijke VS. De kans dat de wereld vredevoller wordt, vertienvoudigd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | ||||||||
Minister
|
![]() Dat is dan heel fijn voor je.
Citaat:
Een website als "Blokwatch" doet dat immers ook volkomen legaal, net zoals de website "Kafka" en talloze andere websites en initiatieven. Denk verder aan onderzoeksjournalisten etc. Dat mag allemaal, dus dit ook. Alleen jammer dat het lezen van wat jij citeert bij jou niet automatisch gaat. Ik hoef jou dat niet uit te leggen. Ik begrijp het, jij niet, en dan is dat jouw probleem verder. Ik ga mijn tijd niet verdoen met eindeloos aan jou uitleggen omdat jij weer eens iets niet wilt of kunt begrijpen. Citaat:
Een voorbeeld daarvan is het topic Shariah4Belgium opent islamitische rechtbank voor huwelijks- en erfeniskwesties, waar sprake is van dat diversiteitsschepen Monica De Coninck (SP.A) het op zich goed vindt dat religieuze instanties bemiddelen in hun gemeenschappen. Welnu, deze Monica De Coninck (SP.A) is iemand die wat mij betreft haar plaats op zo'n lijst verdiend heeft, en die t.z.t. verantwoording mag gaan afleggen, net zoals degenen die haar beleid verdedigen en er aan meewerken. Dat is namelijk als niets anders te beschouwen als bewust meewerken aan de ondermijning van het rechtwezen en de overdracht van een stukje soevereiniteit aan een vreemde entiteit. M.i. genoeg om voor een tribunaal te mogen verschijnen. En zo zijn er nog talloze voorbeelden van politici, rechters, openbaar aanklagers, asieladvocaten, mensen bij de media die bewust foute informatie verspreiden, vzw's allerhande, enz. enz. enz. die allemaal tegen de belangen van het land en volk handelen. En dan zijn er nog de mensen die bovengenoemde groepen in woord en daad steunen. Die horen volgens mij allemaal terecht op zo'n lijst thuis om nader onderzocht te worden en om eventueel voor een tribunaal te verschijnen om daar een eerlijk en rechtvaardig, volgens de spelregels van de democratie met hoor en wederhoor, proces te krijgen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus linkjes naar die uitspraken graag, artisjok. Boter bij de vis. Zo niet, beschouw ik dat als leugens jouwerzijds. Citaat:
Citaat:
Ik twijfel daar niet aan. Zo'n toekomstig tribunaal kan mooi de wetten die er nu al zijn, waaronder een aantal fijne wetten die er onder linkse druk zijn gekomen, aanwenden om land- en volksverraders na bewezen feiten tot strenge doch rechtvaardige straffen te veroordelen. Noemt dat voor mijn part het "boemerang-effect".
![]() |
![]() |
#315 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#316 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
kind badwater |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk, daar heb je een punt.
Streken bombarderen vind ik ook niet kunnen, daarbij zouden veel onschuldige slachtoffers vallen. Maar het is ook waar dat religie voor immens veel ellende zorgt, vaak niets meer is dan de macht van een elite tegenover wie arm en dom gehouden wordt dus mag je van mij de macht van religie serieus terugschroeven! |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Religie zorgt ook voor veel vrede. De christelijke notie van naastenliefde bijvoorbeeld, een ethisch superieur concept. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens lijkt het me dat als deze groepen uitgemoord worden, de enkele overlevenden van hen net heel fanatiek zouden worden. Zo'n acties hebben dikwijls net een tegenovergesteld effect. Kijk maar naar de gevolgen van 09/11!
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Religie zorgt nergens voor vrede, wel voor onderdrukking van vooral zwakkeren door machthebbers, dus afschaffen die handel! En wat dacht je van arme drommels die zichzelf opblazen voor Allah omdat dan hun familie tenminste onderhouden wordt? En van een Bush die religie en politiek ookal lastig gescheiden kan houden? Nee hoor, weg met die onzin voor onwetenden.. Laatst gewijzigd door alice : 12 september 2011 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |