![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Banneling
|
![]() machtsmisbruik , denk dat daar scholen van bestaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een paar gasten een meisje zien, en die zijn ze van plan te verkrachten, dan komt er altijd eerst seksuele intimidatie aan te pas, om diegene te testen (is het een makkelijk slachtoffertje, of moeten we ons best doen enz). Het is niet dat je als meisje live-geneukt wordt in een steegje eh, die hufters gaan eerst irritant doen, seksueel intimideren, je uit testen enz enz. Dat was meer wat ik bedoelde, hopelijk begrijp je mij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Maar mijn beste Ekira, want het is wel degeljk Akira hé Dianneke, volgens het Humoverhaal is het toch inderdaad zo dat vrouwen zich inderdaad laten doen. Niet één vrouw maar tientallen volgens Humo. Hoe benoemt u anders een houding waarover je tientallen jaren zwijgt maar slechts ruchtbaarheid geeft (en dan nog geeneens aan de bevoegde instaties) bij een tabloid op het ogenblik dat de geviseerde persoon in kwestie zich bekeert tot een Vlaams Confederalistische partij? Nu die "frustratie": Uiteraard ben ik gefrustreerd als ik sujetten hysterisch hoor krijten over "rechten" in het algemeen en "vrouwenrechten" in het bijzonder terwijl zij zelf opkomen voor het toelaten van de meest sexistische ideologie op aarde.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 18 april 2012 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() doe je dossier binnen bij Danneels ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
|
![]() En als ik mij goed herinner was dat dan nog geeneens bij haarzelf...dus bij iemand anders...eventueel met iemand waar Pol een intieme relatie mee had maar die dat niet aan de grote klok wilde hangen...ik weet het niet...maar de aanklagende oude doos ook niet....
![]() |
#306 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel, wees consequent en doe het zelf niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met het aantal kilo's boter die je volgens eigen zeggen op je hoofd hebt, ben je natuurlijk slecht geplaatst om advies te geven.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 18 april 2012 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo maar een Nieuw-Vlaamse Apostel aanvallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongelooflijk hoe sommigen hier opkomen voor een opportunist en graaier als PVDD.
Wat is de relevantie van zo een sujet binnen de N-VA? Het begint echt wel met personen als Bracke en die liberale zuipschuit de afvalbak van de politiek te worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 april 2012 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik gun de tjeven en hun linkse opportunistische medestanders gewoon geen geslaagde politieke afrekening... PVDD is toch al onherroepelijk beschadigd...terecht of niet?..dat zal zijn rechtszaak moeten uitwijzen,want de klagers vonden het blijkbaar niet nodig om dit in de rechtbank uit te klaren.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Banneling
|
![]() Ik kon toch moelijk naast die enorme boterberg wijzen...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 april 2012 om 14:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben blij van dit te lezen, eerlijk waar.
Citaat:
Natuurlijk, als ze zo een jongen binnen de partij houden en blijven verdedigen, dan is de N-VA met zelfbeschadiging bezig. Smijt hem met zijn klikken en zijn klakken buiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die op uw hoofd bedoel je?
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh, welke fout?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerdere soortgelijke escapades van Belgische prominenten, ik denk ineens aan Prins L, werden hard weggelachen door politie en justitie. Want we weten allemaal hoe bevoegde instanties in ons land werken nietwaar? |
|
![]() |
![]() |