![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het filmpje waar hij naar verwijst, treedt een zekere Johan Oldenkamp op, en wat die presteert, is echt uniek: die kerel kan broebelen terwijl hij niet eens onder water zit.
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat valt wel mee. De meeste van je teksten sla ik over.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Grappen die niemand doen lachen. Platvloerse " humor ". Verbale stront . D�*t is een samenvatting van de inhoud van jouw reactie's. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom kom ik hier wat inspiratie opdoen. In het filmpje van Johan Oldenkamp vond ik al een humoristische klapper: "Er gaan heftige dingen gebeuren! Het zijn allemaal gekloonde aliëns door de illuminati!" Onbetaalbaar, en leerrijk voor elke humorist in spe. Daar leg je elke BBQ mee plat. Daarmee steel je de show op elk huwelijksfeest. Ik lanceerde deze fijnzinnige humor deze avond in mijn stamkroeg en kreeg direct een lift naar huis aangeboden. 't Leven is mooi!
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We kennen de cafés waar de mensen van uw stam zich verzamelen om zich stomdronken te zuipen. Geen slechte mensen, maar niet heel subtiel, geef toe. ![]() Laatst gewijzigd door meneer : 13 juli 2013 om 08:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer. Wanneer je op mijn berichtjes reageert, hou je je immers bezig met dingen die wèl echt bestaan.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zijn mening (een fabrikaat van verzinsels, verdraaiingen en maffe toekomstvoorspellingen die constant niet lijken te willen uitkomen) is minderwaardig omdat de fundering ervan omgekeerd evenredig is met de omvang die ze hebben. (galactisch, universeel, ...) Als je dan vrij specifieke voorspellingen doet zoals hij deed in dat filmpje (2011 zou HET kanteljaar worden, ergens in de maand mei) dan ga je onvermijdelijk en definitief op je bek natuurlijk. Tja, een wetenschaper die een fractie van dergelijke flater maakt, kan voorgoed inpakken natuurlijk, zo niet kabouter Oldenkamp, die zelfs niet het minieme verstand heeft om te leren uit zijn fouten. Het zijn er vermoedelijk teveel. ![]() Dus wat zien we : zijn 'mening' (eigenlijk is fantasie-verhaaltje een beter woord) is minderwaardig omdat ik mijn mening wel kan funderen en deze niet afhangt van het gevoel in mijn buikje of oude maya-verhaaltjes die je naar believen kan interpreteren. Geef mij eens 1 reden waarom de 'mening' van Oldenkamp beter zou zijn dan de 'mening' van een zwaar psychotische psychiatrisch patient? Laatst gewijzigd door parcifal : 13 juli 2013 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar geef mij eens 1 reden waarom uw mening beter zou zijn dan de mening van iemand die wel in het boven- of buitennatuurlijke gelooft?
![]() |
![]() |
#313 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reken maar.
Toen ik Oldenkamp citeerde en imiteerde ging iedereen door het dak. Citaat:
In feite was het een beetje zielig dat ik Oldenkamps show zomaar stal. Ik heb echter mijn fout rechtgezet, en Oldenkamp alle krediet gegeven. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u een zware ziekte hebt kan je naar een sjamaan of homeopaat gaan (het verschil is klein) waarvan je gelooft dat hij je kan genezen op een of andere bovennatuurlijke wijze, maar de kans is klein dat hun acties of drankjes je zullen genezen. Er is zoiets als 'evidence based medicine' : geneeskunde als wetenschap, gebaseerd op bewijs. Waarom is de diagnose en therapie van een dokter in deze geneeskunde doorgaans beter dan die van eerstgenoemde sjamaan of homeopaat? Leidt wetenschappelijk onderzoek volgens jou tot een 'mening' die niet meerderwaardig is aan de opinie van mensen die in X of Y geloven zonder dat ze er in feite ook maar iets vanaf weten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In vergelijking met hem is Harrie een toonbeeld van logica en realiteitszin....
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ben je misschien een " believer " die niet uit de kast durft komen ? Ik zou het bijna beginnen denken, gezien de heftigheid waarmee je mensen aanvalt die zelfs maar zeggen dat " het wel eens zou kunnen " ! Maar soit, dat zijn tenslotte mijn zaken niet, dat is uw privacy ! ![]() Nu uw vraag : waarom zou die Oldenkamp zijn mening meer waard zijn dan die van een psychotische mentaal gestoorde ? Ik zou het niet weten eigenlijk. Soms zit er een grond van waarheid in hetgeen zogezegde " zotten " verklaren, wist je dat niet ? En dus zitten er ook in jouw beweringen een aantal waarheden. Jouw mening en die van Oldenkamp, en die van een knettergekke zothuis-patiënt zijn in mijn ogen even veel waard. ![]() Laatst gewijzigd door meneer : 13 juli 2013 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voor de wichelroede-beoefenaar heb je echter ongelijk : die mensen hebben hun eer, die komen in zo een vettige kroegen niet binnen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die blijft water zoeken. Hieronder een prentje van alweer een succesverhaal. Deze man heeft water ontdekt, terwijl hij zijn kunst beoefende in een bootje op zee. ![]()
![]() |
![]() |