![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je de muizen binnenhaalt,moet je niet klagen als je graan word opgefret. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik haat de Walen niet !!
Ik haat de Duitstalige niet !! Ik haat de Vlamingen niet !! Ik haat België niet !! Politiek = politick , poliziek , polizeik !!!! Polizeikers zijn uitschot !!!! Het zijn die strontklootzeikeikels die graag de boel opnaaien , en .... daar trappen sommige regelrecht in !!!! Sommige liggen continu te mekkeren / kakken over het minste , zijn jullie nog wel tevreden met jullie zelf ???? Hoe lossen jullie iets op ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fcal : 11 november 2013 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Op school leert iedere Nederlander en Vlaming, AN en spreekt dit naast zijn dialect. Prima als bij het spreken van het AN, een accent van het dialect doorklinkt. Tussentaal is daarom onzin, even als Polder-Nederlands of Verkavelings-Vlaams. Het is van alle tijden dat de elite zich onderscheid met de taal Het Aardappel-Nederlands van Wassenaar, klinkt even lelijk als het plat Rotterdams. Toch zal niemand daar iets over zeggen, omdat de koninklijke familie zo spreekt. Maar dat gebeurt ook met Straattaal, Digisnobs en Amstelfielen enz Pauline Cornelissen lust er pap van. Laatst gewijzigd door cato : 12 november 2013 om 08:44. |
|
![]() |
![]() |