![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 |
|
Minister-President
|
tja, van vibrators zul jij wel alles weten zker ?
je kan immers geen vent houden , en anders krijg je telkens motten he Oorspronkelijk bericht door bruut geweld dju, nu is het in de qoute toch wel verloren gegaan zker ! wacht even fixen, islamofoobjes mag je niet teleurstellen Controverse: un participant au débat agressé alors qu'il quittait RTL Un des participants au débat de Controverse (RTL) a été agressé dimanche �* sa sortie des bâtiments de RTL, avenue Ariane �* Woluwe-Saint-Lambert. Claude Moniquet, directeur du Centre européen pour le renseignement stratégique et la sécurité, a reçu des coups de poing et des coups de pied. L'agresseur, un joueur de football de Division 1, a été interpellé par la police. Interrogé par RTL, Claude Moniquet a précisé que son agresseur l'attendait vraisemblablement �* la sortie du siège bruxellois de RTL. Il a souligné que l'homme l'a agressé verbalement, lui disant qu'il était un anti-musulman. Claude Moniquet a ajouté qu'il n'a pas voulu s'engager dans une polémique et que l'homme lui a alors porté des coups de poing et des coups de pied une fois qu'il était �* terre. L'agresseur a été interpellé par la police. Il s'agit d'un joueur de football de première division, a indiqué RTL. Cinq ou six livres islamistes ont été retrouvés dans la voiture du joueur, a précisé RTL dans son journal télévisé. |
|
|
|
|
|
#302 |
|
Parlementslid
|
Zelfs Shakespeare kon zo geen monoloog schrijven. Hij kende bruut geweld nog niet. Doe maar verder met je monoloog en opletten voor de kortsluitingen.
|
|
|
|
|
|
#303 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
#304 |
|
Minister-President
|
kortsluitingen....
dat is een favoriet woordje van je he...mag best hoor. heeft je ventje je zo hard bijgebonkt ? arm schaapke....en ge zijt nog zo lief ! |
|
|
|
|
|
#305 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
- Als we op de rail staan, dan moeten we enorm opletten, want dan is het evenwicht zeer fragiel. Een constante beweging van voldoende lange duur in 1 richting (globale opwarming) is catastrofaal en onomkeerbaar. - Als we in de kamer met rail in een put zitten links/rechts dan zal ons klimaat altijd terug evolueren naar de huidige toestand, gelijk wat we ook doen. Dat wil niet zeggen dat we veilig zijn. Te grote of te frequente schommelingen rond het stabiel punt zorgen ook voor veel miserie. Maar het valt eenvoudig recht te zetten door gewoon een tijd... een dieet te volgen. - De kamer met vlakke grond - vergelijking is een zeldzaam iets in de natuur, want het veronderstelt orde, een stabiele toestand met een laag energieniveau, en is meer voor de volledigheid vermeld. Mijn vermoeden is dat we op een rail zitten. Ziet eruit als een trapezium met lichtjes bollend bovenvlak. De breedte van de rail is onze marge. Gaan we er voorbij dan kan dat leiden tot een onprettige situatie, dit zijn de naburige planeten: Citaat:
Citaat:
Nog een interessant aspect: de koolstofdioxide op beide planeten. Mars is niet relevant wegens atmosfeer te ijl, maar Venus is 95.3% koolstofdioxide, en raad eens wat de activiteiten van de mens het meest produceren: koolstofdioxide (CO2). En wat is er op Venus: een enorm broeikaseffect. Temperatuur oppervlak 490° en heter dan Mercurius, dat op de helft van de afstand van de zon staat. Degenen die zeggen dat het broeikaseffect flauwekul is...
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 13 september 2004 om 01:00. |
|||
|
|
|
|
|
#306 |
|
Minister-President
|
[size=4]allemaal goed en wel ERW, MAAR WAAROM VERVALS JIJ STEEDS POSTS ????
hehe.... [/size] |
|
|
|
|
|
#307 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Persoonlijke vetes kunt ge per pb uitvechter zonder er anderen mee te vervelen. |
|
|
|
|
|
|
#308 |
|
Minister-President
|
wie kaatst , moet nadien mee willen spelen...
|
|
|
|
|
|
#309 | |
|
Minister-President
|
jaja, GM ,dit is erw ...
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#310 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
![]() is dat ook al een valletje ik reageer morgen wat langer, bedtime nu
|
|
|
|
#311 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Intussen heeft Nadine een link gegeven naar het CERN, waar nog eens eenduidig het harde feit staat vermeld als resultaat van formules die ik een beetje begrijp, het zijn maar enkele substituties van de basiswet. Ontopic: fotonen zijn onbruikbaar als aandrijving wegens geen massa om weg te werpen in de andere richting van waar je wilt gaan. Punt uit. Als u op uw oude dag de tv vanzelf ziet achteruitgaan, geef me dan een belletje. Ik zal mijn krukken pakken en de ambulance bellen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
|
#312 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#313 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#314 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
waterstof ipv benzine (veiligheid is hier het grootste probleem) Kernfusie ipv kersplijting voor het verkrijgen van electriciteit (probleem is om de output van fusie rendabel te maken natuurlijk) Wat het stoppen van een asteroide betreft : kernwapens zijn inderdaad kompleet overbodig. Het enige dat je zou kunnen doen is hem uit de weg duwen, maar ja, waarmee?
|
|
|
|
#315 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#316 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
meestal de derde stap (na argumenten en beledigingen) het gaat de goede kant uit
|
|
|
|
#317 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
het is niet omdat jij blijft herhalen dat iets zo is dat het zo is (zeker als het windstil blijft op gebied van argumenten) Citaat:
als jij hieruit wil afleiden dat de massa 0 is, dan is mij dat goed eens een fotonmotor is, kunnen we nog eens nakeuvelen hoe een element met massa 0 toch beweging kon genereren Citaat:
wat tot nog toe ontbrak is een voldoende aantal fotonen ejecteren zodat de acceleratie substantieel wordt op een aanvaardbare tijdsschaal ik wacht trouwens nog altijd vol ongeduld op je reacties inzake de encarta-link die, zoals ik eerder reeds vol schadenfreude zei, totaal brandhout leek te maken van je ongeloof in de haalbaarheid van een fotonmotor bovendien negeer je ook het stukje dat handelde over het wegduwen van asteroiden, iets wat ook al tot het rijk der fantasie behoorde volgens je goede zelf how convenient
|
|
|
|
#318 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
nu ben ik uit mijn lood geslagen dat ik dat nog mag meemaken op mijn oude dag
|
|
|
|
#319 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
|
#320 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uw argument komt neer op: ik weet niet tot op oneindig veel cijfers na de komma hoeveel gram grind er in een emmer zit dus bestaat het grind niet en is de emmer leeg. Een flutargument dus. Ik ga voor de praktijk, want alleen daarmee los je problemen op. "Een element met een massa 0 die beweging genereert". Een element genereert geen beweging. Een element is onderhevig aan krachten. Leer u zich uitdrukken. Ontopic: een foton is niet onderhevig aan krachten, omdat het een verwaarloosbaar kleine massa heeft, die dus als 0 beschouwd mag worden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||||
|
|
|