Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 18 september 2004, 22:22   #301
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N.J.S.V. Antwerpen
Hahaha, dat is grappig. Als we in dat jargon beginnen spreken, mij goed. Varianten op beperkte vrije meningsuiting zijn:
  • rechthoekige cirkels
  • vloeibaar ijs
  • een verlucht vacuüm
  • ...
Je moet het zo ver niet zoeken:

Neonazi sunshine tekent met meine Ehre heisst Treue de eed van de SS van Himmler en roept op om 9 november : a holy day een nationale feestdag te maken, dat was Reichskristallnacht in nazi-Duitsland en de feestdag van de -mislukte- militaire staatsgreep van Adolf Hitler op 9.11.1923. Als jij het opneemt voor die rat, zegt dat meer over jou dan sunshine.
Oud 18 september 2004, 22:26   #303
N.J.S.V. Antwerpen
Burgemeester

N.J.S.V. Antwerpen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano

Neonazi sunshine tekent met meine Ehre heisst Treue de eed van de SS van Himmler en roept op om 9 november : a holy day een nationale feestdag te maken, dat was Reichskristallnacht in nazi-Duitsland en de feestdag van de -mislukte- militaire staatsgreep van Adolf Hitler op 9.11.1923. Als jij het opneemt voor die rat, zegt dat meer over jou dan sunshine.
Nu zou ik ook mijn vorige post kunnen herhalen, maar dat doe ik niet. Zoiets haalt de discussie toch wel naar beneden...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
8) En Piano, bedoelt zeker niet "Beerschot-supporter" met "rat" 8)
Je bedoelt Germinal-Beerschot? Maar dat is toch het laatste dat ik erover zeg hoor... 8)

N.J.S.V. Antwerpen is offline  
Oud 18 september 2004, 22:33   #304
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Wat heb ik gewonnen?

[size=1]Een ton wijnazijn. [/size]
3 Beha's8)
doornroosje is offline  
Oud 18 september 2004, 22:43   #305
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je valt in herhaling Piano. Je moet blijkbaar je woorden meer dan éénmaal posten om gehoord te worden
Een Duitse zin en een datum is voor jou voldoende om van iemand een rat te maken ? En dan beweren dat het Blok een onverdraagzame partij is ...
Sunshine is offline  
Oud 18 september 2004, 22:46   #306
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Je valt in herhaling Piano. Je moet blijkbaar je woorden meer dan éénmaal posten om gehoord te worden
Een Duitse zin en een datum is voor jou voldoende om van iemand een rat te maken ? En dan beweren dat het Blok een onverdraagzame partij is ...
Om jou te plezieren kunnen we de nieuwe naam van het Vlaams Blok veranderen naar Vlaamse SS of Algemene SS-Vlaanderen. Nu nog de grondbeginselen en het 70-puntenprogramma gelijkschakelen met het 25-puntenprogramma van de DAP/NSDAP en weet iedereen meteen waar het Blok echt voor staat.
Oud 19 september 2004, 03:05   #307
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N.J.S.V. Antwerpen
Ik zal verduidelijken: De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Concreet: "Vrijheid van meningsuiting manneke. Aanpassen of oprotten." Sunshine is dus niet vrij om zijn mening te uiten?
Ik zal ook verduidelijken:

Serieus gasten, af en toe vraag ik me af hoe zeer ik moet gaan simplifieren... Wat is de gemiddelde leeftijd hier de laatste tijd? Zes? Allee, lees eens terug en tot lezens.

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline  
Oud 19 september 2004, 07:11   #308
brutus
Burger

brutus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
PaRaDe: Partij der Racistische Debielen
Beneden aan uw voeten ligt ne steen gelieve daar terug onder te kruipen,
uw medemensen zullen u eeuwig dankbaar zijn.
brutus is offline  
Oud 19 september 2004, 08:24   #309
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou

Serieus gasten, af en toe vraag ik me af hoe zeer ik moet gaan simplifieren... Wat is de gemiddelde leeftijd hier de laatste tijd? Zes? Allee, lees eens terug en tot lezens.
Volgens Welk is jullie leeftijdscategorie? is 52% van de 258 deelnemende stemmer -25 jaar.

Minder dan 15% was niet eens volwassen toen het Vlaams Blok werd opgericht.

Dat verklaart natuurlijk veel waarom er zo weinig mensen zijn die iets weten over het ontstaan van het Blok, wie erachter zat en hoe veel meer racistischer en radicaler ze toen waren.
Oud 19 september 2004, 10:32   #310
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Volgens Welk is jullie leeftijdscategorie? is 52% van de 258 deelnemende stemmer -25 jaar.

Minder dan 15% was niet eens volwassen toen het Vlaams Blok werd opgericht.

Dat verklaart natuurlijk veel waarom er zo weinig mensen zijn die iets weten over het ontstaan van het Blok, wie erachter zat en hoe veel meer racistischer en radicaler ze toen waren.
Ik was ook niet volwassen toen het VB werd opgericht. Geen excuus om dat alles niet te (willen) weten, of nog erger: te doen alsof dat allemaal zo erg niet is, alsof dat voorbij is. Of nog erger: gewoon vinden dat dat zo hoort en het allemaal nog extremer willen...

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline  
Oud 19 september 2004, 11:13   #311
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat de gemiddelde leeftijd op dit forum is heb ik het raden naar. Maar trachten ieder mening dat de jouwe niet is, hetgeen je blijkbaar niet verdragen kan, toe te schrijven alsof het niet anders kan komen dan uit de mond van een 6-jarige is wel een heel domme redenering en opmerking van je.
Ik denk trouwens niet dat een kind zich in politiek interesseert en zich op dergelijke politiekgetinte forums gaat begeven. Voor een kind is politiek, alsook het nieuws over het algemeen "saaie volwassenstuff".
En ik denk dat praktisch ieder Vlaams Blokker wel weet wat z'n voorgeschiedenis was. Ze hebben totaal geen problemen met deze voorgeschiedenis, maar blijkbaar heb jij en Piano daar wel een groot probleem mee.
Dus trachten jullie dit toe te schrijven dat veel Blokkiezers niets afweten van het verleden, hetgeen niet meer dan loze praat is.
Sunshine is offline  
Oud 19 september 2004, 11:44   #312
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Maar trachten ieder mening dat de jouwe niet is, hetgeen je blijkbaar niet verdragen kan, toe te schrijven alsof het niet anders kan komen dan uit de mond van een 6-jarige is wel een heel domme redenering en opmerking van je.
Maar trachten ieder mening dat de jouwe niet is, hetgeen je blijkbaar niet verdragen kan, toe te schrijven alsof het heel domme redeneringen en opmerkingen zijn, lijkt eerder op het gedrag van een 6-jarige.

nou nou is offline  
Oud 19 september 2004, 13:25   #313
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar trachten ieder mening dat de jouwe niet is, hetgeen je blijkbaar niet verdragen kan, toe te schrijven alsof het heel domme redeneringen en opmerkingen zijn, lijkt eerder op het gedrag van een 6-jarige.

Eerlijk gezegd had ik van iemand als jij geen andere reactie verwacht Je begint voorspelbaar te worden hoor.
Sunshine is offline  
Oud 19 september 2004, 13:28   #314
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Eerlijk gezegd had ik van iemand als jij geen andere reactie verwacht Je begint voorspelbaar te worden hoor.

nou nou is offline  
Oud 19 september 2004, 16:44   #315
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Ook dit als antwoord had ik op voorhand voor 85 �* 90 % verwacht van iemand als jij. Weet nu al wat jouw volgende posting wordt, al hou ik rekening met eventuele onverwachte wendingen. Benieuwd of je me kan verbazen, al denk ik dat dit niet het geval zal zijn
Sunshine is offline  
Oud 19 september 2004, 20:18   #316
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ook dit als antwoord had ik op voorhand voor 85 �* 90 % verwacht van iemand als jij. Weet nu al wat jouw volgende posting wordt, al hou ik rekening met eventuele onverwachte wendingen. Benieuwd of je me kan verbazen, al denk ik dat dit niet het geval zal zijn
85 a 90%. Punt voor mij dan, ik wist dat voor 100%, en ik weet altijd 1 post meer dan jij

nou nou is offline  
Oud 20 september 2004, 21:19   #317
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juden zijn onze vrienden niet. Doe dat lasterlijk "I love Israël" maar vlug weg.
Uw vrienden mss niet nee. De mijne daarintegen. Wat is er N.J.S.V, heb je wéér een nieuwe nick aangemaakt om je getalsterkte wat indrukwekkender te doen lijken. In ieder geval als jij 1 van die mannen op de foto bent die op jullie website pronken zou ik dat polootje van Ralph Lauren maar meteen in de vuilnisbak kieperen. Uw favoriete mode-ontwerper is nml "Joods-Amerikaans", trouwens waar is jullie Lonsdale en fred perry??? Heb je die aan de wilgen gehangen ???? 8)
Sinistra is offline  
Oud 20 september 2004, 21:58   #318
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Uw vrienden mss niet nee. De mijne daarintegen. Wat is er N.J.S.V, heb je wéér een nieuwe nick aangemaakt om je getalsterkte wat indrukwekkender te doen lijken. In ieder geval als jij 1 van die mannen op de foto bent die op jullie website pronken zou ik dat polootje van Ralph Lauren maar meteen in de vuilnisbak kieperen. Uw favoriete mode-ontwerper is nml "Joods-Amerikaans", trouwens waar is jullie Lonsdale en fred perry??? Heb je die aan de wilgen gehangen ???? 8)
Ik kan je verzekeren dat ik N.J.S.V. niet ben, al mag hij er best wezen van mij. Een toffe gast integenstelling tot jij.
Je staat hier oog in oog met een naoorlogse SS'er en Ariër die minachtend op je neer kijkt. 8)
Sunshine is offline  
Oud 20 september 2004, 22:25   #319
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je staat hier oog in oog met een naoorlogse SS'er en Ariër
wordt ook wel amoebe genoemd 8)

Laatst gewijzigd door Pietje : 20 september 2004 om 22:27.
Pietje is offline  
Oud 21 september 2004, 10:07   #320
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan je verzekeren dat ik N.J.S.V. niet ben, al mag hij er best wezen van mij. Een toffe gast integenstelling tot jij.
Je staat hier oog in oog met een naoorlogse SS'er en Ariër die minachtend op je neer kijkt. 8)
Ha een goede ariër dus. In het frans vertaald wordt dat "un bon �* rien" en geeft het beste beeld weer dat we hier van jou hebben.
nadine is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be