Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 22 september 2005, 09:00   #301
TheBrains
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PetSel
Wrom zouden wij nu moeten weten dat moslims niet geloven dat de mens uit een Australopithecus voortgevloeit is? Zeg mij dat eens?
Omdat de christenen geloven dat Adam & Eva letterlijk de ouders van het mensdom zijn(zie Genesis), netzoals de Joden en Moslims daarin geloven.

TheBrains.
TheBrains is offline  
Oud 22 september 2005, 09:02   #302
TheBrains
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Daarnet op canvas nog een reportage gezien over het materiaal dat hooggeschoolde allochtonen gebruiken, en dat tikt ook door.... totdat het tijd is om de bom te laten afgaan.
Spijtig genoeg, heb je geen gevoel voor humor.

TheBrains.
TheBrains is offline  
Oud 22 september 2005, 09:15   #303
TheBrains
Burger

Standaard

Citaat:
geplaats door
Citaat:
Cabeza de wikingo.
Dank U wel, mijnheer de narcist! - Misschien wil jij je onmacht op deze manier bewijzen

Nee hoor, ik scheld niet. Het schelden laat juist blijken dat je ONmachtig bent.
Maar ik begrijp je positie wel. Je kunt het niet meer aan, omdat ik teveel druk op je zet? Je kunt het niet meer aan, omdat er te veel moslims om je heen zijn?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cabeza de wikingo
Gaat het nog een beetje, Mr. Brains?
Met mij is alles goed. maar wat jou betreft.. daar heb ik echt mijn twijfels over.

Citaat:
Wat las ik een 1 jaar geleden in de krant "De Morgen" - toch niet bepaald een rechtse krant. Amper 5 % van de allochtonen vatten hogere studies aan.
Vraag gewoon aan een student in Leuven of Gent hoeveel Turken en Marokkanen er in zijn jaar zitten? Neem de proef op de som...
Ten eerst las je dat 1 jaar geleden in de krant. De aantal zal dus sowieso gegroeid zijn na een 1 hele jaar.
Ten tweede beweer je dat 5 % van de allochtonen hogere studies aanvatten.. Is dat de 5% in - een hoge school, - een stad, - het hele regio, - het hele land of heel europa?
Ten derde, een allochtoon is niet alleen een Marokkaan of Turk. Er zijn der nog duizenden andere nationaliteit.

TheBrains.
TheBrains is offline  
Oud 22 september 2005, 10:30   #304
Mithras
Vreemdeling

Mithras's schermafbeelding

Standaard

Omdat men er toch niet in slaagt zich te gedragen als volwassen mensen gaat het slot er hier op. Provocaties horen niet thuis op het forum, gelieve frustraties en dergelijke te uiten via PB of andere kanalen.
Mithras is offline  
Discussie gesloten

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be