Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Bekijk resultaten enquête: Heeft 0110 invloed op uw stemgedrag?
Ja, ik stem nu voor het VB 25 20,66%
Ja, het VB heeft mijn stem verloren 7 5,79%
Keuze was al gemaakt voor 0110 werd aangekondigd 89 73,55%
Aantal stemmers: 121. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 4 oktober 2006, 20:19   #301
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
Men heeft niets tegen het concert op zichzelf, maar wel dat het concert met belastinggeld gesponserd wordt, tegen het Vlaams Belang.
Het voor "verdraagzaamheid" was maar een rad voor de ogen, en oren van de goedgelovende mens. Klaar en duidelijk heeft Barman steeds beweerd dat het tegen het Vlaams Belang is. Dus geen probleem ook, maar niet met het geld van de lotto. Anders mag het Vlaams Belang een concert geven VOOr het Vlaams Belang, met evenveel steun van de Lotto.
Hoeveel randdebielen lopen er eigenlijk rond die denken dat de Lotto hopen belastinggeld opslurpt (en dan doorgeeft aan 0110)?

En hoeveel debielen negeren de veelvuldig herhaalde berichten niet waarin klaar en duidelijk werd gesteld dat 0110 niet alleen ging over de eventuele onverdraagzaamheid van het Blok, maar over ALLE onverdraagzaamheid, of het nu van blokkers, moslims, eskimo's of bomma's in bikini's komt?

Laatst gewijzigd door dejohan : 4 oktober 2006 om 20:20.
dejohan is offline  
Oud 4 oktober 2006, 20:55   #302
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan Bekijk bericht
Hoeveel randdebielen lopen er eigenlijk rond die denken dat de Lotto hopen belastinggeld opslurpt (en dan doorgeeft aan 0110)?

En hoeveel debielen negeren de veelvuldig herhaalde berichten niet waarin klaar en duidelijk werd gesteld dat 0110 niet alleen ging over de eventuele onverdraagzaamheid van het Blok, maar over ALLE onverdraagzaamheid, of het nu van blokkers, moslims, eskimo's of bomma's in bikini's komt?
Hoeveel niet-debielen hebben al eens een zinnig betoog gehouden over wat die (on)verdraagzaamheid betekent? Ik stel voor om volgend jaar een concert te houden voor meer liefde.

Allez, eigenlijk is het een concert om mijn liefde voor de SP.A te vieren, maar da's maar mijn mening hé, ik ben maar degene die het spel in gang steekt, wie eraan meedoet mag ook vinden dat het gaat over liefde voor iedereen en alles.
Oud 4 oktober 2006, 21:09   #303
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
niets ontsnapt aan uw loddrrig oog.
Niets ontsnapt aan uw haat. Zelf Christus niet. Proficiat!
ericferemans is offline  
Oud 4 oktober 2006, 21:33   #304
fuke
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Men heeft niets tegen het concert op zichzelf, maar wel dat het concert met belastinggeld gesponserd wordt, tegen het Vlaams Belang.
Het voor "verdraagzaamheid" was maar een rad voor de ogen, en oren van de goedgelovende mens. Klaar en duidelijk heeft Barman steeds beweerd dat het tegen het Vlaams Belang is. Dus geen probleem ook, maar niet met het geld van de lotto. Anders mag het Vlaams Belang een concert geven VOOr het Vlaams Belang, met evenveel steun van de Lotto.
Klopt niet helemaal je stelling maar heb er denk ik wel begrip voor.Denk dat de Lotto hier marketing geld gebruit om likebilety te verwerven bij de jongeren.Denk dat in de sponsering overeenkomst staat een concert voor verdraagzaamheid.Denk ook dat als het Vlaams belang een concert houd voor meer verdraagzaamheid dat ze daar sponsors voor gaat vinden,zelfs bij de Lotto.
fuke is offline  
Oud 4 oktober 2006, 21:38   #305
Totoff
Vreemdeling

Standaard Grootste succes op 0110 te Brussel

Het hoogtepunt van het brusselse concert.
Lange JOJO met " Jef, un petit verre on a soif ", daar ging het publiek werkelijk uit de bol.
Totoff is offline  
Oud 4 oktober 2006, 21:49   #306
Jo Creten
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doggy Bekijk bericht
het ging evengoed tegen egoïsme, voor verdraagzaamheid in het verkeer, tussen mensen in het algemeen enzovoort.
maar dat zal wel een rad zijn, zeker?
of zijn goede bedoelingen dan zodanig verdacht?
Om een of andere reden wantrouwen vele mensen politiekers die vanaf het spreekgestoelte donderpreken houden. Een stijl die getuigt van weinig respect en vooralsnog vooral bij het VB te vinden is. Mensen die van donderpreken houden, zullen altijd een minderheid blijven.
Jo Creten is offline  
Oud 4 oktober 2006, 21:55   #307
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:

de waarheid is zelfs harder dan dit !!

daarvoor moet je geen debiel zijn... enkel "links en democraat"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 4 oktober 2006, 21:56   #308
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Totoff Bekijk bericht
Het hoogtepunt van het brusselse concert.
Lange JOJO met " Jef, un petit verre on a soif ", daar ging het publiek werkelijk uit de bol.
het regenwater smaakte naar niks....
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 4 oktober 2006, 22:03   #309
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Op dit eigenste forum werd vorig jaar door een aantal rechtsen opgeroepen om in Sint-Niklaas wat vreemdelingen te gaan "bekeren" op De Ster...
Ook fraai hé?
omdat ze overal moeten afblijven wat niet van hen is
ancapa is offline  
Oud 5 oktober 2006, 01:05   #310
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
de lotto sponosort ook de hulp voor slachtoffers van landmijnen.
En sinds gisteren blijkt dat de lotto ook zichzelf sponsert.
Maar wat de lotto niet moet doen, is concerten sponseren die tegen een politieke partij gericht zijn.
Bob is offline  
Oud 5 oktober 2006, 01:08   #311
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jo Creten Bekijk bericht
Om een of andere reden wantrouwen vele mensen politiekers die vanaf het spreekgestoelte donderpreken houden. Een stijl die getuigt van weinig respect en vooralsnog vooral bij het VB te vinden is. Mensen die van donderpreken houden, zullen altijd een minderheid blijven.
Maar deze donderpreken krijgen wel wat minder mediabelangstelling (toch zeker als ze van het vb komen) en vooral worden niet gesponserd door semi-overheidsinstellingen.
Bob is offline  
Oud 5 oktober 2006, 01:17   #312
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Hoeveel randdebielen lopen er rond die denken dat ze met de lotto geld gaan verdienen. En vooral hoeveel randdiebelen ontkennen dat de lotto, met zijn 100% politiek benoemd bestuur (waar zeer recent de protegé van VandeLanotte in verdenking gesteld is voor corruptie), geen semi-overheidsinstelling is.
En nog een leuke. Kan het niet laten.
Hoeveel randdebielen ontkennen dat de 16-jarige zwangere dochter van opperblokwatcher Coeman gisteren gemolesteerd is door enkele allochtonen.

Laatst gewijzigd door Bob : 5 oktober 2006 om 01:31.
Bob is offline  
Oud 5 oktober 2006, 09:51   #313
dejohan
Minister-President

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Hoeveel randdebielen lopen er rond die denken dat ze met de lotto geld gaan verdienen. En vooral hoeveel randdiebelen ontkennen dat de lotto, met zijn 100% politiek benoemd bestuur (waar zeer recent de protegé van VandeLanotte in verdenking gesteld is voor corruptie), geen semi-overheidsinstelling is.
En nog een leuke. Kan het niet laten.
Hoeveel randdebielen ontkennen dat de 16-jarige zwangere dochter van opperblokwatcher Coeman gisteren gemolesteerd is door enkele allochtonen.
Ja begin snelsnel over iets anders.
Ik zeg nergens dat de Lotto geen overheidsinstelling is. Ik zeg enkel dat de mensen die denken dat er via de Lotto belastingsgeld naar 0110 gaat randdebielen zijn. Is het nu zo moeilijk te snappen? Er stroomt geen belastingsgeld naar de Lotto want die is meer dan zelfbedruipend, ergo, er stroomt geen belastingsgeld naar 0110. Punt.
dejohan is offline  
Oud 5 oktober 2006, 10:01   #314
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zeg nergens dat de Lotto geen overheidsinstelling is. Ik zeg enkel dat de mensen die denken dat er via de Lotto belastingsgeld naar 0110 gaat randdebielen zijn. Is het nu zo moeilijk te snappen? Er stroomt geen belastingsgeld naar de Lotto want die is meer dan zelfbedruipend, ergo, er stroomt geen belastingsgeld naar 0110. Punt.
Als het een overheidsinstelling is, dan stroom er geld van de belastingbetaler naar toe. Dixi!
Zwarte Spion is offline  
Oud 5 oktober 2006, 11:23   #315
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat van de lotto vind ik wel maar zever, hoor.
het is niet omdat één organisatie gesponsord wordt, dat daaruit voortvloeit dat eender welke andere organisatie daar dan ook recht op heeft.
de lotto sponosort ook de hulp voor slachtoffers van landmijnen.
volgens jouw redenering hebben de producenten van landmijnen dan ook recht op evenveel steun.

en dat vind ik dus onzin.
en het vb hoeft echt niet met �*l de eer van 0110 te gaan lopen, hoor.
het ging evengoed tegen egoïsme, voor verdraagzaamheid in het verkeer, tussen mensen in het algemeen enzovoort.
maar dat zal wel een rad zijn, zeker?
of zijn goede bedoelingen dan zodanig verdacht?
dat u dat stom vind is uw goed recht.
maar een politiek evenement organiseren, vindt ik nu eens stom. En mag volgens mij worden aangeklaagt. het gebeurt eveneens met de centen van degene waartegen het georganiseerd wordt. dat vindt ik nu eens hééél stom!
fernand is offline  
Oud 5 oktober 2006, 11:26   #316
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jo Creten Bekijk bericht
Op twaalfjarige leeftijd was hij al gaan lopen van zijn gezin en later, toen zijn moeder hem kwam bezoeken op een van zijn publieke optredens, zei hij 'mijn familie, mijn broers en zussen, dat zijn deze mensen hier' en voor hem zaten vreemdelingen, gehandicapten, zieken, blinden, beschimpte tollenaars en Samaritanen.

Mij gaat het er niet over of Jezus rechts of links was, mij gaat her erover dat sommige kandidaten van het VB spreken over waarden en over het katholieke geloof, zonder dat ze goed en wel begrijpen welke boodschap van solidariteit en verdraagzaamheid die man Jezus heeft verkondigd.
Ja natuurlijk; maar aan zijn kruis stond toch wel zijn naaste familie. de andere familie had gekozen om hem aan het kruis te nagelen.
dus gaat er maar vanuit dat er maar één Jezus WAS! Of er zitten er nog in get gislain in Gent.
fernand is offline  
Oud 5 oktober 2006, 12:05   #317
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alles draait natuurlijk rond de definitie van belastingsgeld.
Bob is offline  
Oud 5 oktober 2006, 12:49   #318
dejohan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion Bekijk bericht
Als het een overheidsinstelling is, dan stroom er geld van de belastingbetaler naar toe. Dixi!
Niet als het een bedrijf is dat meer dan genoeg winst maakt hé Einstein.
dejohan is offline  
Oud 5 oktober 2006, 15:25   #319
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
.

Laatst gewijzigd door Bob : 5 oktober 2006 om 15:26.
Bob is offline  
Oud 5 oktober 2006, 15:25   #320
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is geen bedrijf. Wel een instelling waarvan de raad van bestuur politiek benoemd is, en dat een monopoliepositie bezit, die ze gratis en voor niets krijgt.
Zo kan men ook de nationale bank een bedrijf noemen, temeer daar dit beursgenoteerd is. Alleen, als de aandeelhouders hun rechtmatig deel opeisen, is het ineens wel een semloverheidsinstelling, dat naar eigen zeggen louter door zijn monopolieposite winsten maakt, en alzo vinden ze het logisch dat deze winsten worden doorgestort naar de staat.
De loterij stort zijn winsten dan niet door naar de staat, maar sponsert er evenementen mee, die het volk moeten brainwashen, tot meerdere eer en glorie van het establisment (zoals daar zijn het brabaconnespotje, het vergane tv-programma sam, het 0110 evenement...).

Laatst gewijzigd door Bob : 5 oktober 2006 om 15:27.
Bob is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be