Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 december 2008, 16:42   #301
gomer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Je bent hier een veroordeelde veelvoudige kindermoordenares en haar moorden aan 't goedpraten en een vader die zijn kinderen daardoor verloor aan 't belasteren, je zegt dat je rationeel bent en dan mag ik dat niet kwaadwillig noemen?

Hoe verteerd door haat kan men zijn?

U bent verteerd door haat. Ik val niet graag in herhaling, maar de verdraaiing van de feiten zijn schokkend.
gomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2008, 16:52   #302
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gomer Bekijk bericht
U bent verteerd door haat. Ik val niet graag in herhaling, maar de verdraaiing van de feiten zijn schokkend.
Ik vind dat jullie veel fantasie hebben: Homo's met vijf kinderen...
Mij lijkt het niet onmogelijk maar eerder onwaarschijnlijk.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2008, 16:59   #303
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dan moet je hier en daar je licht eens opsteken Feremans; of dacht je dat een homo geen kinderen kan verwekken? Persoonlijk ken ik minstens twee homo's die pas na jaren huwelijk zelf ruimte vonden voor hun geaardheid, ondertussen waren er wel kinderen geboren in de huwelijken, zo vreemd is dat helemaal niet.
Filo; rekening houden met feiten zoals ze in de media werden belicht is geen kwaadwilligheid maar gezond verstand; dat zet ik niet uit omdat het over een allochtoon gaat.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2008, 17:00   #304
gomer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
uw rood boekse gaat u geen antwoord geven op de levensvragen. Het is te zielig om op uw gebrek aan levenswijze te reageren.
Oud 22 december 2008, 21:11   #305
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dan moet je hier en daar je licht eens opsteken Feremans; of dacht je dat een homo geen kinderen kan verwekken? Persoonlijk ken ik minstens twee homo's die pas na jaren huwelijk zelf ruimte vonden voor hun geaardheid, ondertussen waren er wel kinderen geboren in de huwelijken, zo vreemd is dat helemaal niet.
Filo; rekening houden met feiten zoals ze in de media werden belicht is geen kwaadwilligheid maar gezond verstand; dat zet ik niet uit omdat het over een allochtoon gaat.
Je verwart "de media" en de lezersbrieven.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2008, 21:51   #306
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Verdraaiing? Wat schokt is de manier waarop sommigen hier iemand verdedigen die koelbloedig die kinderen één voor één vermoorde, gewoon de keel oversneed en daarbij ook nog de vader die zijn kinderen verloor laag aanvallen omwille van zijn afkomst.
Oud 22 december 2008, 22:18   #307
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Wat een absurde discussie. Ik dacht dat we alles gehad hadden, maar dit slaat echt wel alles. Zijn ze echt zo dwaas of zijn ze er gewoon mee aan het lachen?
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2008, 22:39   #308
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Als dit een absurde discussie is : reageer dan niet?
En wie zijn 'we' en 'ze'? Volgens mij is dat nu juist het begin van de ellende; wij tegen zij.
Blijkbaar ook uw vertrekpunt in deze absurde discussie? Kallikles?
Oud 22 december 2008, 22:42   #309
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als dit een absurde discussie is : reageer dan niet?
En wie zijn 'we' en 'ze'? Volgens mij is dat nu juist het begin van de ellende; wij tegen zij.
Blijkbaar ook uw vertrekpunt in deze absurde discussie? Kallikles?
Mag ik even met filosoof praten? Ja? Mag het?

Ok, prettige avond verder, liefste Alice...
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2008, 23:28   #310
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

U mag dat gerust; verwacht u dus dat iedereen zwijgt omdat u met Filo wil praten? Als dat zo persoonlijk is moet u hem maar een mailtje sturen; wanneer u hier post is het mijn goed recht te reageren; waarom u dit negeert is duidelijk. Liefs; Alice
Oud 23 december 2008, 00:31   #311
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U mag dat gerust; verwacht u dus dat iedereen zwijgt omdat u met Filo wil praten? Als dat zo persoonlijk is moet u hem maar een mailtje sturen; wanneer u hier post is het mijn goed recht te reageren; waarom u dit negeert is duidelijk. Liefs; Alice

Jaja, Alice, hij kan jouw hoge niveau van discussiëren (en van anderen) niet volgen.

Echt.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2008, 00:43   #312
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Gaap...
Oud 23 december 2008, 02:16   #313
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Gaap...
slaap zacht, maar kijk eerst of er geen**** onder je bed zit
Oud 23 december 2008, 06:59   #314
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Je vergeet dat bij de arabieren en aanverwante volkeren (magrebijnen ) de homo enkel degene is die de passieve rol op zich neemt. De actieve rol is "mannelijk". Dus volledig te verzoenen met het feit dat die man homo zou kunnen zijn, én een reeks kinderen kan hebben. Jij kent precies niet veel van die mensen hun psychologie, en cultuurtradities, hé ?
barbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2008, 10:03   #315
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Filo ik heb dit reeds eerder gevraagd; gedraag je eens volwassen en laat dat denegrerende toontje maar achterwege.
Als je geen volwassen discussie kunt voeren blijf dan weg; het lijkt je steeds te ontgaan maar velen vinden dit soort reacties irritant en beledigend; ik ook!
Oud 23 december 2008, 10:04   #316
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dat klopt Barbaar; mogelijk zit een Marokkaanse man zich daarom niet als homoseksueel..
Oud 23 december 2008, 13:15   #317
gomer
Banneling

Standaard

Citaat:
Verdraaiing? Wat schokt is de manier waarop sommigen hier iemand verdedigen die koelbloedig die kinderen één voor één vermoorde, gewoon de keel oversneed en daarbij ook nog de vader die zijn kinderen verloor laag aanvallen omwille van zijn afkomst.

Schokkend dat iemand zijn cultuur een vrouw labiel maakt. Deze vrouw is niet gewend aan de islam en zijn discriminatie. Het links zootje roept bij elke misdaad gepleegd door muslims; dat hun jeugd zo slecht was en dat ze achterstand hebben. Voor de linkse slinksen is elke muslim een slachtoffer van onze racistisch maatschappij en dient gepamperd en beschermt te worden. Ik ga vanaf nu al uw posts lezen, al uw reacties die u zal posten ivm misdaden gepleegd door muslims. Eens kijken welke excuses u en de slinkse linksen gaan bovenhalen om hen te verdedigen. Nota bene zeggen wij hier dat ze haar straf heeft verdiend maar dat er meer schuldigen waren. Schuldig verzuim is er eentje van.

Laatst gewijzigd door gomer : 23 december 2008 om 13:16.
Oud 23 december 2008, 13:18   #318
gomer
Banneling

Standaard

Citaat:
Jaja, Alice, hij kan jouw hoge niveau van discussiëren (en van anderen) niet volgen.

Echt.
Dat is duidelijk. Belangrijke levensvragen zoals homos in de islam, begrijp je niet. Homos in het westen met kinderen, begrijp je niet.
Oud 23 december 2008, 14:08   #319
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Schokkend dat iemand zijn cultuur een vrouw labiel maakt. Deze vrouw is niet gewend aan de islam en zijn discriminatie. Het links zootje roept bij elke misdaad gepleegd door muslims; dat hun jeugd zo slecht was en dat ze achterstand hebben. Voor de linkse slinksen is elke muslim een slachtoffer van onze racistisch maatschappij en dient gepamperd en beschermt te worden. Ik ga vanaf nu al uw posts lezen, al uw reacties die u zal posten ivm misdaden gepleegd door muslims. Eens kijken welke excuses u en de slinkse linksen gaan bovenhalen om hen te verdedigen. Nota bene zeggen wij hier dat ze haar straf heeft verdiend maar dat er meer schuldigen waren. Schuldig verzuim is er eentje van.
In jouw ogen moet het altijd de "schuld" van de vreemdeling zijn...

Toch gebeuren er wel eens meer dergelijke moorden, ik zocht een recent voorbeeld:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GVA
26/08 Kapelse moeder had moorden op kinderen gepland
Alles wijst er op dat Chantal Ligot (43) de moorden op zoontje Junior (2) en dochtertje Julie (4) heeft gepland. Ze had haar drie oudere kinderen (uit een vroegere relatie) het huis uitgewerkt. Allicht wilde ze doelbewust haar echtgenoot, de vader van de twee jongsten, treffen.

De lokale politie Noord (Kapellen, Stabroek) werd zondagavond rond 23.45u opgeroepen naar de Kapellenboslei 31. Bewoonster Chantal Ligot (43) was van op de eerste verdieping uit het raam van de nieuwbouwvilla gesprongen. Kort nadat de vrouw naar het ziekenhuis was overgebracht, werden in de woning de levenloze lichaampjes gevonden van dochter Julie (4) en zoon Marcel Junior (2). Ze lagen in hun bedje.

Heupbreuk
De eerste vaststellingen wezen meteen in de richting van de moeder als dader. De vrouw liep onder meer een heupbreuk op, maar kon maandagnamiddag in het ziekenhuis al worden verhoord door politie en onderzoeksrechter. Chantal Ligot legde bekentenissen af en vertelde dat ze haar twee jongste kinderen in hun slaap had verstikt met een hoofdkussen. Daarop werd ze aangehouden voor dubbele moord.

Echtelijke problemen
Marcel Van Beeck, vader van de twee kinderen, was niet aanwezig op het moment van de feiten. De man was vroeger huisarts in Hoevenen en Kapellen en heeft nu een praktijk in het Nederlandse Tilburg. Hij woont al enkele maanden niet meer in de Kapellenboslei ten gevolge van echtelijke problemen. Daarin moet vermoedelijk ook de oorzaak van het familiedrama worden gezocht.

"Ze leefden wat teruggetrokken"
Volgens buren - en dat wordt bevestigd in gerechtelijke kringen - moest de politie geregeld tussenbeide komen om de gemoederen bij het echtpaar te bedaren. “Zaterdagavond rond 23u hoorde ik het portier van een auto dichtslaan”, vertelt een buurvrouw. “Toen kwam de politie ook langs. Later hoorde ik dat zij of hij een personenwagen stuk had geslagen. Meer kan ik niet zeggen, want eigenlijk leefden ze wel wat terugtrokken. We hadden nauwelijks tot geen contact met hen.”

Doelbewust
Vader Van Beeck heeft niets met de dubbele moord te maken, maar hij heeft geen onbesproken reputatie. “Zij was naar verluidt al langer depressief.” Chantal Ligot heeft uit een eerdere relatie nog drie oudere kinderen, variërend in leeftijd van 13 tot 20 jaar. Zij bleven ongedeerd, want waren eerder zondagavond door hun moeder het huis uitgewerkt. Dat wijst er op dat de vrouw de moorden allicht had gepland én doelbewust de vader van de twee jongsten wilde treffen.

BRON
Zij rateerde haar zelfmoord natuurlijk ook, maar ze bereikte haar doel:
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...-kindjes.dhtml
Treffende gelijkenis met Lhermitte in Nijvel, hé?
Weeral de schuld van... zeker?

Lhermitte was gewoon een gelegenheid voor een onbeschaamd walgelijk rondje vreemdelingenbashen voor sommige euh, roofdieren hier

Laatst gewijzigd door filosoof : 23 december 2008 om 14:26.
Oud 23 december 2008, 14:31   #320
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Het was gewoon een gelegenheid voor een rondje vreemdelingenbashen voor sommige euh, roofdieren hier
Roofdieren? Toe maar. Eigenlijk is het maar goed dat u het altijd voor die zwakke moslimlammetjes, die nooit iets verkeerd doen, opneemt he?

Maar goed, in die andere draad zei u ook al iets soortgelijks, en toen stelde ik u de volgende vraag waarop ik nog altijd geen antwoord heb gehad:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Citaat:
zo is het helaas. Gewoon een pathetisch en droevig eufemisme voor vreemdelingenhaat.
Dus kritisch staan ten opzichte van een religie die gestoeld is op onderdrukking, ongelijkheid, en geweld jegens andersdenkenden, in casu de islam, staat gelijk aan vreemdelingenhaat volgens u?
Gaat u mij en een aantal anderen dat ook erg benieuwd is nog een antwoord geven, of kunnen we maar meteen gewoon concluderen dat u veel geschreeuw en weinig wol bent, dat u islamofiel bent en dientengevolge geen negatieve zaken over deze religie kunt velen, en dat u verder zo hypocriet als de neten bent?
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be