![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
| Bekijk resultaten enquête: Is er een grote gelijknis tussen de Islam en het VB? | |||
| Ja, het VB straalt een zekere demagogie uit en kiezers stellen zich geen kritische vragen |
|
50 | 60,24% |
| Neen, het VB is een volledig zuivere partij |
|
33 | 39,76% |
| Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#302 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#303 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#304 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#305 | ||
|
Minister-President
|
Supe®Staaf schreef:
Citaat:
Citaat:
Zie je jouw leugen staan, Superstaaf? Ik wacht nog altijd op een verontschuldiging. |
||
|
|
|
|
#306 | ||||||
|
Minister-President
|
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
#307 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Dat is andermaal géén argument waarom een journalist de afkomst van een crimineel best zou vermelden.
|
|
|
|
#308 |
|
Minister-President
|
Dat is jouw argument waarom een winkeldief zijn nationaliteit in de Streekkrant [size=7]moet[/size] verschijnen?
Zijt ge daar weer met uw leugens en laster, ja? Ik heb dat nooit gezegd. |
|
|
|
|
#309 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#310 | |
|
Minister-President
|
Dit zei ik, Superstaaf:
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#311 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
1. Ik ben soms nieuwsgierig van aard. 2. De Marrokaanse gemeenschap groeit en de importbruidjes blijven toestromen. 3. De AEL schuwt het geweld helemaal niet. |
|
|
|
|
|
#312 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In dit éne zinnetje pretendeer je dat afkomst van die ene hamburgercrimineel niet hoeft vermeld te worden, maar in al je andere postings vind je herkomst of overtuiging o zo belangrijk, relevant, nodig om in het licht geplaatst te worden. Voorts vind je het danig spijtig wanneer afkomst eens niet vermeld wordt, dat je stante pede de blokkrant openslaat, om met een zucht van verlichting te constateren dat het 'weer een vuile bruine goorlap' geweest is die een ruit ingeslagen heeft. Komaan hee. Het wordt echt lachwekkend.
|
|
|
|
#313 | ||||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
We stellen het volgende: - 18jarige Belg steelt een appel in de GB omdat hij honger heeft, maar geen geld omdat zijn beide ouders werkloos zijn. - 18jarige Turk steelt een appel in de GB omdat hij honger heeft, maar geen geld omdat zijn beide ouders werkloos zijn. De vraag: Moeten deze beide daders eenzelfde straf krijgen, ja dan nee? Antwoorden met ja of nee volstaat, uitleg hoeft er zelfs niet bij. Citaat:
Citaat:
Ik ga het trouwens nog een laatste keertje proberen: Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||||
|
|
|
|
#314 | |||
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
#315 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op mijn vraag waarom je zo bang was van importbruidjes antwoordde je: Citaat:
|
|
|
|
#316 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#317 | |||
|
Minister-President
|
Citaat:
En nogmaals: Ik maak onderscheid tussen Volkert Van Der Graaf en de moordenaar van die Marrokaan in Borgerhout omdat deze laatste dader psychische problemen had. |
|||
|
|
|
|
#318 | |||
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
#319 |
|
Europees Commissaris
|
[quote="Dies"][
We stellen het volgende: - 18jarige Belg steelt een appel in de GB omdat hij honger heeft, maar geen geld omdat zijn beide ouders werkloos zijn. - 18jarige Turk steelt een appel in de GB omdat hij honger heeft, maar geen geld omdat zijn beide ouders werkloos zijn. De vraag: Moeten deze beide daders eenzelfde straf krijgen, ja dan nee? Antwoorden met ja of nee volstaat, uitleg hoeft er zelfs niet bij. Neen, die Turk, moet terug naar zijn land van herkomst. Die man is Turk, dan moet hij daar zijn tweede kans krijgen. Een vreemdeling die zich niet aan de wetten van een land houd moet stantepede verwijderd worden. Alle andere landen doen dit. Herinner u de vrouw die opgepakt was met drugs, ze was terdood veroordeelt, maar men heeft haar terug naar eigen land gezonden. Geen enkel land houd misdadigers van vreemde origine op zijn bodem! Of ze zoude gek moeten zijn. |
|
|
|
|
#320 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Zeg maar waarover, en ik doe mee. Citaat:
Defineer dat eens alvorens je dat etiketje op me plakt. Citaat:
Citaat:
Je hebt het weer moeilijk om bij de zaak te blijven. Dies opende speciaal voor jou op Maatschappelijke discussies een topic over integratie, maar daar blijf je wijselijk weg......
|
|