![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ploegen in de forumquiz kan per definitie niet werken.
![]() |
#3362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben productief voor mijn bedrijf (al zeg ik het zelf), en doe alles wat ik moet doen, meestal sneller dan verwacht. En uiteraard ook:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 september 2010 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3363 |
Minister-President
|
![]() interessant.
Waarom moet je jezelf iets wijsmaken als je er op zich geen problemen mee hebt? En, hoe zou je reageren indien je hiërarchie beslist de toegang tot bepaalde websites af te sluiten, om tijdverpillend surfen te vermijden (ik zeg maar wat, facebook, gmail, politics, redactie, etc.)?
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 1 september 2010 om 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() EDIT: al is er toch nog wat tegenkanting. Afwachten ...
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 september 2010 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3365 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar team versus team, in de zin van op 't eind de punten tellen ... lijkt me wel te kunnen werken. Laatst gewijzigd door knipptics : 1 september 2010 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3366 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Op mijn vorig werk moest ik heel vaak de dag bij klanten doorbrengen, en dan had ik uiteraard geen toegang tot pbe ed. Ik heb dat overleefd. Dat ze het hier doen lijkt me echter onwaarschijnlijk.
![]() |
![]() |
#3367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werkt enkel als je niet op vragen van je teammaten mag antwoorden. Lijkt me geen goed idee.
![]() |
#3368 | |
Minister-President
|
![]() ah ok; nog maar eens een interpretatieprobleem...
Citaat:
Bedankt om deze vraag te beantwoorden; ge doet dat heel goed hier. ![]() Quid pro quo, als je iets wil vragen aan mij, je weet waar je moet zijn.
![]() |
![]() |
#3369 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Is alleen een kwestie van punten gegroepeerd tellen op het eind. Zal het in september doen. Je zal zien dat het werkt. ( en anders m'n kop eraf , liever dat jij hem eraf slaat dan het gepeupel ![]() Laatst gewijzigd door knipptics : 1 september 2010 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3370 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Finaal zou het een verzameling aandachtswinkeltjes worden. Feedbackwinkels. Je zou posten bij de 'geisha' waarvan je het meest aandacht verwacht en waar je doorgaans de beste replieken krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3371 |
Minister-President
|
![]() Zeer zeker, al vroeg ik me soms af waarom mensen sommige onnozelheden van mij (of van de andere FVDW's) moesten weten; maar soit, ik heb steeds plichtsbewust geantwoord en dat kan niet van iedereen gezegd worden. ;-p
![]() |
#3372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leuk zou ik het niet vinden, maar daarvoor zou ik niet revolteren.
![]() |
![]() |
#3373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe maar, je zal wel zien of het met teams werkt.
![]() |
#3374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar inderdaad, de éne FVDW is plichtsbewuster dan de andere. Geisha zijn, dat is niet iedereen gegeven!
![]() |
![]() |
#3375 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey Firestone
![]() Aangezien er een paar topics over staan in k&k dacht ik uiteraard direkt aan u ... ![]() Zijn wiskundigen tegenwoordig een beetje luier dan vroeger of doen ze mss minder moeite om een rekensommetje op te lossen ??? 'k Heb hier een boekje liggen en daar staat iets in van : Hij (zij zal ook wel mogen zeker) die de wijsheid heeft berekene het getal , en het getal is 666. Heb jij het al eens kunnen uitrekenen ??? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een ander bedrijf mocht ik wegens de veiligheidsregel niet alléén tot aan het toilet gaan, bijvoorbeeld. Ook daar aanvaardde ik het, omdat het een logische maatregel was gezien wat ze aanmaakten.
![]() |
![]() |
#3378 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Je hebt de vraag niet beantwoord
![]() al de tweede keer vandaag ![]() Laatst gewijzigd door knipptics : 1 september 2010 om 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3379 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Mijn gasten krijgen dagelijks zang en muziekjes. En vanaf vandaag ga ik expliciet op zoek naar dans. Laatst gewijzigd door knipptics : 2 september 2010 om 06:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3380 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aja, zeg, uw laatste betaling heb ik nog niet gekregen hoor....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |