![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3361 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() The imaginarium of dr parnassus
De laatste met Heath Ledger (of hoe ge dat hier allemaal uitschrijft). Eerlijk? Ik was een beetje teleurgesteld, maar zeker geen slechte film.
![]() |
#3362 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() gisteren gekeken naar No country for old men
ik denk dat ik de film niet goed begrepen heb... Hoofdpersonage wordt naar het einde toe vermoord, slechterik komt weg, oude politieman zit te vertellen over wat hij gedroomd heeft. Snap het niet ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het gevoel dat mijn DVD stuk was. Die film eindigt gewoon ergens zonder clue of wat dan ook. De sfeer van de film was wel goed, maar het is alsof ze je pint beter bier halverwege uit je handen trekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3364 |
|
![]() Vond hem de eerste keer ook niet goed, nu ik de film voor de tweede keer gezien snap ik hem iets beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond 'm wel goed, maar hij heeft geen einde. Of althans... zo ziet mijn beperkt brein dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3366 |
|
![]() Heb hem maar een keer gezien, vond hem niet zo goed als hij gehyped werd. Het einde is een flauwe anti-climax. Leuk dat de vrouw dapper is, maar laat haar dat doen terwijl het verhaal nog bezig is. Bovendien bevat de rivier-scene zoals wel meer films een instant zwemvest, en dat terwijl dat hier toch niet echt nodig is.
![]() |
![]() |
#3367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er ontbrak jammer wat sex aan anders had ik nu kunnen zeggen: ![]() ![]() Maar verder is de boodschap, misdaad loont zich. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou verwijzen naar The Usual Suspects. Misdaad loont. Maar enkel als je top of the food chain bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3369 | |
|
![]() een film hoeft geen happy end te hebben om een goede film te zijn, maar deze film leek geen "end" tout court te hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#3370 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 Best een goede film, maar ik ben te conservatief om geen einde aan een film te zien. Een open einde zou zelfs nog leuk geweest zijn... maar geen einde. Het lijkt alsof de pelicule plots op was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3372 |
|
![]() (No Country for Old Men sucks)
Wie graag een slecht geacteerde B-horrorfilm wil bekijken, raad ik met plezier Eden Lake aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3373 |
|
![]() Ik vond deze zeker niet slecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Spirit.
Soms wel grappig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3375 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Best price in de Makro
1492: Conquest of Paradise met Gérard Depardieu in de rol van Christoffel Columbus. Release was in 1992 voor de verjaardag vd 500 jaar van Amerika. Was toen met de klas naar de film geweest en sinds dien nooit meer teruggezien. Schitterend! http://www.youtube.com/watch?v=o9W1G3Tn31A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3376 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sherloc holmes.
Ni slecht.
![]() |
#3378 |
Parlementslid
|
![]() Up in the air.
Op het eerste zicht een komedie met Clooney, maar toch een goede film over eenzaamheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vond persoonlijk de sfeer inderdaad heel goed, vooral in het begin,... dude in de woestijn, is wat aan het knallen, ... en vind dan die auto`s, ... dan dat gestoord figuur van een hitman... de scene waar hij die flik wurgt, is gewoon fantastisch, ik heb dat nog nergens zo realistisch in beeld weten brengen, tot de rubber sporen op de vloer toe, geweldig gewoon. dan inderdaad dat einde,... dat hij die mexicaanse crime boss ging mollen dat was van in het begin wel duidelijk. uiteindelijk vind ik het wel eens een goed einde voor een film, eigenlijk was het niet realistisch geweest had de goeie kerel ondanks al zijn slimme trukjes het toch gehaald, ... van die gestoorde beroeps killer. |
|
![]() |
![]() |