![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ooit. Ja hoor!
Maar gezien zelfs de Wijzen uit het Oosten geen behoefte hadden aan het gezelschap van een os en en ezel.... Mijn voeten zijn nog altijd in perfecte staat. Hoe zit het met de jouwe?
|
|
#322 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat je goede raad betreft. Die kan je beter aan het forumschoolmeesterke geven. Die neemt elke gelegenheid te baat om zijn tegenstanders op hun fouten te wijzen bij gebrek aan argumenten. Zo kennen we hem. Behalve jouw fouten. Daar heeft hij blijkbaar geen last van. Al kan het ook zijn natuurlijk dat daar teveel verbeterwerk aan is.
|
|
|
#323 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#324 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Volgens mij draagt u nog steeds een lorgnet. Niet voor niets dat die knijpbril u zo chagrijnig maakt.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 maart 2014 om 20:39. |
|
|
|
|
#325 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#326 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bent u weer daar mislukt schoolmeesterke. Maak maar dat u uw Nederlands beter beheerst in plaats van over de anderen te oordelen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 maart 2014 om 20:42. |
|
|
|
|
#327 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#328 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#329 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#330 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Leer eerst de elementaire regels en kom later eens terug.
|
|
|
|
|
#331 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#332 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#333 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#334 | ||||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote][quote=marie daenen;7078578][quote=Pandareus;7078465]
Citaat:
Ik moet toegeven dat Yves Leterme daar in zijn opportunisme véél te ver is gegaan. Dat interesseert hem geen zak volgens mij. Hij gebruikte het als thema om aan de top te geraken, wat tijdelijk lukte. Citaat:
Toch deze belangrijke nuance : het is vééél te kort door de bocht om te stellen dat Leterme zijn populariteit haalde uit het communautaire. Dat is de geschiedenis geweld aan doen. Paars was totaal versleten, hij heeft zich het aura van nieuwe staatsman op zijn jean-luc dehaene's kunnen aanmeten in in die zeitgeist was dat de ideale mix om in de volksgunst te geraken. Wees realist : geen enkele politicus blijft daarin, ook BDW zal die ijzeren wet op een moment leren onderkennen. Citaat:
Als n-va zo groot is geworden in zo korte tijd is dat door 2 factoren : een talent 'hors catégorie' dat BDW nu eenmaal is, en een dwaze Yves Leterme die zijn machiavellistische plannetje om via een kartel de grootste terug te worden zag ontploffen in zijn eigen gezicht. Wie de lont steekt aan het vat met twee explosieve ingrediënten (klagers naar de mond praten, en een vijandbeeld cultiveren bij een specifieke bevolkingsgroep en dat tot centraal thema verheffen) moet zich niet verwonderen dat bij een breuk van een kartel die klagers + degenen die geloven dat de walen de oorzaak van alle ellende zijn meegaan met de nationalisten, en de oude standenpartij verlaten. Leterme weet dat nu ook, maar vaagt er zijn voeten aan gezien hij hoog en droog zit bij de Oeso. Citaat:
Je moet de geschiedenis nu ook niet te veel verkrachten hee... Citaat:
Overlopen naar wat ? Er is helemaal geen francofoon complot, dat bestaat alleen tussen jouw oren. Jullie zijn een politieke fractie, niet beter of niet slechter dan de andere politieke families. Niemand geeft je het recht om je eigen obediëntie tot staatsgodsdienst uit te roepen. En als je jezelf dat recht toe eigent zul je er moeten mee leren leven dat je op tegenstanders botst. Zoals hier. En die tegenstanders kunnen tellen, zelfs tot honderd. En weten dus dat n-va met zijn indrukwekkende score nog altijd een minderheid is. Citaat:
Trouwens, wat voor een bespottelijke aanname is dat nu weer : de bevolking die 'meer weet'... Zijn dat degenen die Brusselsjournal lezen ? Of Stormfront ? Of Rechts Actueel ? Sorry hoor, maar in je lange tussenkomsten geef je eigenlijk nooit precieze feiten aan die je aanklaagt, altijd algemeenheden en intenties die je bij de andersdenkenden legt. Het is niet omdat je je toespraken lardeert met containerbegrippen, veralgemeningen en je obsessie voor de woorden 'verraad' en 'de waarheid' dat je ook al één steekhoudend argument hebt aangedragen. Citaat:
Doen ? Ik wacht met spanning af. Hier op het forum zijn er wel héél veel met kritiek op de zesde, meestal op deelaspecten, meestal met behoorlijk precieze en punctuele kritiek. Soms zelfs keihard en dat mag, daar is niets mis mee. Maar jij klaagt altijd in algemeenheden, om te maskeren dat je to-taal niet weet waarover het gaat. Je blijft hangen in platitudes. In het begin is dat vermakelijk, er mag al eens gelachen worden en dat mag van mijn part gerust al eens ad hominem zijn. Maar er komt een moment dat het begint te vervelen, dat de inhoudsloosheid van je jeremiades echt begint tegen de borst te stoten en dan moet ik alvast kiezen : ofwel negeer ik het oeverloos gezwam, ofwel vraag ik naar factuele argumenten, en als ik die niet krijg dan ga ik er een potje mee lachen. Je mag zelf invullen in welk stadium we nu gekomen zijn. Citaat:
Ik zit vol spanning te wachten ! Citaat:
Ik heb geen weet van een burgemeester in functie uit de rand die de splitsing bekritiseert. Geen enkele. Als een forumlid hier zou afkomen met een open brief uitgaande van een oude volksunie burgemeester uit vervlogen tijden heeft dat geen impact op de realiteit van vandaag. Citaat:
|
||||||||||
|
|
|
|
#335 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#336 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Synoniemen.net 'verloederaar' verloederaar komt niet voor als trefwoord. verloederaar komt niet voor als synoniem voor andere trefwoorden. Wel zijn er 4 woorden gevonden die weinig letters verschillen van verloederaar: verloederd, verloederen, verloedering, verzekeraar. van Dale. 'verloederaar' Geen resultaat voor 'verloederaar '. Het groene boekje. Gezocht naar 'verloederaar' Deze schrijfwijze werd niet gevonden in de Woordenlijst. En dus schoolmeesterke, weer eens mislukt... De 'verloederaar', dat bent u! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 maart 2014 om 21:08. |
|
|
|
|
|
#337 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik begrijp dit niet. Er ontbreekt een komma en een vraagteken.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
#338 |
|
Minister-President
|
Ik merk dat enkele kwajongens het tijdens mijn afwezigheid al te bont hebben gemaakt. Dat mevrouw Knuppel daarbij zo gewillig is geweest om hen als speelbal te gebruiken is op zich reeds een eer die zij geenszins verdienen, dus enige bijkomende aandacht mijnerzijds ware ruim te veel van het goede.
Wijl wij ons hier opmaken voor de tweede ronde van de gemeenteraadsverkiezingen, wens ik u allen een leuk weekeinde toe. |
|
|
|
|
#339 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|