Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 22 januari 2005, 16:57   #321
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Het was dus artsen zonder grenzen ... niet oxfam.
hoe zou je dit citaat interpreteren?

"Nu op dit moment het geld van de vrijgevige en bezorgde Vlaming met hoge golven begint toe te stromen, is het evenwel nuttig dat men zich ook eens de vraag stelt naar waar hun solidariteitsbijdrage naar toe gaat? Voor een gedeelte in ieder geval naar Oxfam en daar zal wellicht het nodige blijven hangen, wees gerust ! "
Oud 22 januari 2005, 17:04   #322
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

Interpreteren? Een loze beschuldiging, want niet gestaafd. Ofwel hebben ze het wel gestaafd en heb jij het niet gequote
Zo, wat heeft dit met de discussie te maken?
lustige lezer is offline  
Oud 22 januari 2005, 19:34   #323
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Interpreteren? Een loze beschuldiging, want niet gestaafd. Ofwel hebben ze het wel gestaafd en heb jij het niet gequote
Zo, wat heeft dit met de discussie te maken?
Stond op de site van een behanger (tanguy veys). Niet zomaar een behanger maar een behanger met een officiele functie. De beschuldiging is er 1 die kan tellen, en werd idd niet gestaafd.
Oud 22 januari 2005, 22:41   #324
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
Stond op de site van een behanger (tanguy veys). Niet zomaar een behanger maar een behanger met een officiele functie. De beschuldiging is er 1 die kan tellen, en werd idd niet gestaafd.
Kan goed zijn, maar wat heeft dat met deze discussie te maken? (Wat was die beschuldiging trouwens?)
lustige lezer is offline  
Oud 23 januari 2005, 00:09   #325
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan goed zijn, maar wat heeft dat met deze discussie te maken? (Wat was die beschuldiging trouwens?)
Ik denk dat Ingenious er mee begonnen was, even aan haar vragen dus. (De relevantie is me echter wel duidelijk.)
Oud 23 januari 2005, 07:13   #326
Jampie
Minister

Standaard

Het VB laat in dit dossier weer zien uit welk opportunistisch hout ze zijn gesneden. Eerst roepen ze op om niet te storten op 12-12 en als blijkt dat 12-12 een groot succes is, dan gaan ze zelf een bijdrage doen. Hallo ???!!
Jampie is offline  
Oud 23 januari 2005, 09:11   #327
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

De tegenstanders van het Vlaams Belang hebben nog steeds niet door dat demonisatie en stigmatisatie vd partij compleet futiel en nutteloos is.
De tsunami affaire heeft het VB weer eens zoveel stemmen opgeleverd, ongevraagd maar wel gratis en voor niks.
Zowel van uit welbegrepen politiek eigenbelang als vanuit democratisch standpunt, zouden de tegenstanders beter het CS opheffen.
Maar mss is men wel bang dat het Belang op een intelligente en efficiënte wijze aan de macht zou kunnen deelnemen.
Oud 23 januari 2005, 10:46   #328
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Feit : het geld wordt ingezameld om slachtoffers te helpen van een verschrikkelijke natuurramp.

Zij die nu geld weigeren ontzeggen eigenlijk deze slachtoffer een deel van de hulp. Dat dit gebeurt vanwege hun eigen ideologische denkwijze in een petieterig klein stukje wereld, Vlaanderen genaamd, doet mij toch bedenken.
Dit zo willen zeggen dat behulpzaam zijn enkel door diegenen gedaan mag worden die een bepaalde iedeologie volgen.

Waarom kan men zijn eigen ego niet opzij zetten en enkel aan de slachtoffers denken ???
Geertje is offline  
Oud 23 januari 2005, 12:37   #329
AVV
Gouverneur

AVV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Weet er iemand het e-mailadres waarmee je contact kan opnemen om je gestortte geld terug te vragen?
Heb vandaag mijn geld terug gevraagd via e-mail naar
[email protected] (schatbewaarder van tsunami 12-12)

Wil er echter duidelijk bij stellen dat ik het dubbele van mijn gift aan een andere organisatie (zoek ik nog uit : tips aub) zal schenken.

MAAR NOOIT OF NOOIT NOG EEN CENT AAN ZULKE ORGANISATIES. NEVER!!
Oud 23 januari 2005, 12:40   #330
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV

Wil er echter duidelijk bij stellen dat ik het dubbele van mijn gift aan een andere organisatie (zoek ik nog uit : tips aub) zal schenken.

Proficiat! Nu hebje de slachtoffers in Azië pas ècht geholpen! Ik hoop dat je trots bent op jezelf...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 23 januari 2005, 12:56   #331
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Wat voor waanzinnige reacties allemaal weer van onze rechtsextremisten. Zum Kotzen!!! Precies of die indonesiër die op 26.12 in één klap zijn huis, zijn vrouw, zijn vijf kinderen en grootouders heeft verloren, gaat kijken waar die gekregen dollars vandaan komen.

Mijn mening over dit? Mij kan het geen barst schelen vanwaar het geld komt. Als het VB de zaak politiek wil uitbuiten is dat haar zaak. Maar met 12.500 gift zijn vele mensen ter plaatse geholpen. Persoonlijk zou ik nooit geen duit aanpakken als ik moest weten dat het van het VB komt, ik krepeer dan nog liever, maar dat is mijn persoonlijke mening. Hier primeert het brede maatschappelijk (mondiaal) belang en dat gaat altijd voor het Eigen Belang.
Oud 23 januari 2005, 13:02   #332
AVV
Gouverneur

AVV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Proficiat! Nu hebje de slachtoffers in Azië pas ècht geholpen! Ik hoop dat je trots bent op jezelf...
Jij trekt dit in het belachelijke, maar inderdaad NU HEB IK DE SLACHOFFERS
BETER GEHOLPEN.

En het is idd ook nog goed voor mijn gemoedsrust.
Ik hoop dat vélen mijn initiatief zullen volgen
De slachtoffers kunnen er alleen maar wel bij varen. En dat is toch ook
de hoofdbekommernis van Oxfam, of niet??

Btw, wat dat met mijn trots te maken heeft, sorry, dat ontgaat mij volledig.
Misschien kan jij me effe helpen??
Oud 23 januari 2005, 13:11   #333
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij trekt dit in het belachelijke, maar inderdaad NU HEB IK DE SLACHOFFERS
BETER GEHOLPEN.

En het is idd ook nog goed voor mijn gemoedsrust.
Ik hoop dat vélen mijn initiatief zullen volgen
De slachtoffers kunnen er alleen maar wel bij varen. En dat is toch ook
de hoofdbekommernis van Oxfam, of niet??

Btw, wat dat met mijn trots te maken heeft, sorry, dat ontgaat mij volledig.
Misschien kan jij me effe helpen??
Die mensen ginder zijn niet geïnteresseerd in de kleutertoestanden die hier bekend staan onder de naam "politiek bedrijven". Waar dat geld vandaan komt en hoe het er gekomen is, is voor hen van geen enkel belang. Het enige wat daar nu van belang is, is dat er hulp komt.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Raf is offline  
Oud 23 januari 2005, 13:12   #334
thePiano

Standaard

Citaat:

Zeg menneke, als je het hart en de moed hebt, waarom ga je niet zelf naar Sumatra om je centen terug uit de handen te trekken van hen die het zo hard nodig hebben?

Bah, zum kotzen!!!
Oud 23 januari 2005, 13:12   #335
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Wat voor waanzinnige reacties allemaal weer van onze rechtsextremisten. Zum Kotzen!!! Precies of die indonesiër die op 26.12 in één klap zijn huis, zijn vrouw, zijn vijf kinderen en grootouders heeft verloren, gaat kijken waar die gekregen dollars vandaan komen.

Mijn mening over dit? Mij kan het geen barst schelen vanwaar het geld komt. Als het VB de zaak politiek wil uitbuiten is dat haar zaak. Maar met 12.500 gift zijn vele mensen ter plaatse geholpen. Persoonlijk zou ik nooit geen duit aanpakken als ik moest weten dat het van het VB komt, ik krepeer dan nog liever, maar dat is mijn persoonlijke mening. Hier primeert het brede maatschappelijk (mondiaal) belang en dat gaat altijd voor het Eigen Belang.
Als BSP'er hoef je niet te kreperen. Er is nog veel gemeenschapsgeld om uw nood te lenigen!

Laatst gewijzigd door Luddo : 23 januari 2005 om 13:12.
Luddo is offline  
Oud 23 januari 2005, 13:15   #336
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
Als BSP'er hoef je niet te kreperen. Er is nog veel gemeenschapsgeld om uw nood te lenigen!
Met die zes miljoen euro overheidsdodatie van het VB kan er inderdaad veel nood gelenigd worden. Daar is die gift van 12.500 euro van het VB aan tsunami 12.12 maar een beschamend offer tegen.

Ps: zeg bejaarde manspersoon die duidelijk de eerste symptonen van amnesia vertoont: de BSP bestaat al een eeuwigheid niet meer.

Laatst gewijzigd door thePiano : 23 januari 2005 om 13:16.
thePiano is offline  
Oud 23 januari 2005, 13:25   #337
AVV
Gouverneur

AVV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeg menneke, als je het hart en de moed hebt, waarom ga je niet zelf naar Sumatra om je centen terug uit de handen te trekken van hen die het zo hard nodig hebben?

Bah, zum kotzen!!!
WAAROM LEES JIJ ALTIJD SELECTIEF, PIANO
ZOWAAR UW HANDELSMERK. Bah, zum kotzen!!!!!
Oud 23 januari 2005, 13:27   #338
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Met die zes miljoen euro overheidsdodatie van het VB kan er inderdaad veel nood gelenigd worden. Daar is die gift van 12.500 euro van het VB aan tsunami 12.12 maar een beschamend offer tegen.

Ps: zeg bejaarde manspersoon die duidelijk de eerste symptonen van amnesia vertoont: de BSP bestaat al een eeuwigheid niet meer.
Sedert haar platbroekerigheid in Vlaamse aangelegenheden en de slaafse onderdanigheid aan de PS noem ik die partij terug de BSP, zoals ze vroeger was.
En wat dat bejaard betreft... Ik zie er nog stukken beter uit dan sommige muziekinstrumenten. Ik mag nog onder de mensen komen!
Oud 23 januari 2005, 13:28   #339
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
Ik denk dat Ingenious er mee begonnen was, even aan haar vragen dus. (De relevantie is me echter wel duidelijk.)
tja, die selectieve blindheid die ik voorspeld had is opgetreden hé. maar kom, ik zal nog eens terugbladeren en mijn post nog eens bovenhalen. ik wacht nog steeds met spanning op een antwoord van JVDB, maar hij heeft ook last van die selectieve blindheid. ik zie hem namelijk enkel reageren in de deze thread op posts die in zijn kraam passen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 23 januari 2005, 13:34   #340
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
tja, die selectieve blindheid die ik voorspeld had is opgetreden hé. maar kom, ik zal nog eens terugbladeren en mijn post nog eens bovenhalen. ik wacht nog steeds met spanning op een antwoord van JVDB, maar hij heeft ook last van die selectieve blindheid. ik zie hem namelijk enkel reageren in de deze thread op posts die in zijn kraam passen.
JvdB?? Naaah, die doet zoiets niet...

Citaat:
Raf is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be