![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3461 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze gingen me nog iets laten horen. Blijkbaar hadden ze - uiteraard - mijn email adres niet, DUS konden ze me niet doorsturen wat ik moest betalen en wanneer.
Maar die zoomit blijk ik niet te kunnen bewijzen "dat gaat elk jaar steeds opnieuw of AF".... begin er dan maar aan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#3463 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3465 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#3466 |
Banneling
|
![]() Een vreemdeling werd vandaag verbannen, naam ontsnapt me.
Met vernietiging van alle sporen. Had nochtans iets verrassend gepost in 1000 concepten. Onlangs is ook een door mij gebumpte draad in een ander subforum weggecensureerd. 'k Vind het allemaal weinig transparant. Misschien tijd voor mij to move on. Ik start wel een blog of zo. Krijg teveel het gevoel dat ik op andermans terrein aan 't spelen ben. Bij gratie van een onzichtbare god. Laat het jullie pret niet bederven. Toy toy. Laatst gewijzigd door Knipp : 26 februari 2014 om 04:04. |
![]() |
![]() |
#3467 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je wordt daar zo moe van
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#3468 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wie er moest aan twijfelen, Akira is terug.
Ik heb alweer 4 strafpunten gekregen, zogezegd omwille van een persoonlijke aanval. |
![]() |
![]() |
#3469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel heb je er nu al verzameld ?
|
![]() |
![]() |
#3470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allé hij is mild geworden.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#3471 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan ik iemand persoonlijk aanvallen door te praten over turken en tonsilstones?!
|
![]() |
![]() |
#3472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3473 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3474 |
Europees Commissaris
|
![]() despotisme is nooit goed.
|
![]() |
![]() |
#3475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat is nu eigenlijk een persoonlijke aanval ... kwestie van interpretatie. Niet belangrijk. To be or not to be, that's the question.
![]() |
#3476 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zullen we dan nu al afscheid nemen in geval van?
Neem eens een voorbeeld aan mij, ik heb geen strafpunten. (ze zijn allemaal verlopen of ik ben een moderator)
![]() |
![]() |
#3478 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
#3479 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ben jij Akira??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#3480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |