![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar nu hebben deze hoofdpijn alsof zij één bak "Brugse zot" hebben uitgedronken ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kende in Limburg een gezin met twee geadopteerde, bruinhuidige kinderen. Ze woonden in het ouderlijke huis van de man. Het huis waarin ook zijn ouders hun leven lang woorden. Hij heeft het daar geen twee jaar meer uitgehouden toen hij moslims als buren kreeg en verhuisde naar een appartement in Beverlo. Ik heb Britse vrienden die onlangs hun huis in Birmingham verkochten en naar Weston Super Mare vertrokken. Het koppel heeft heel hun leven hard gewerkt en is gepensioneerd. Hij draagt een pacemaker sinds hij de veteranenziekte overleefde. Toch verhuisden ze nog ondanks hun leeftijd. In Birmingham was het niet meer leefbaar omdat moslims de buitenwijken overnemen. Ook die waar mijn vrienden een huis hadden. Maar de islam zit er voor niets tussen, hoor!
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoeft niet te raden op welke partij ik de volgende keer zal stemmen. ALS ik ga stemmen zal het voor de Bruine Horde zijn. Voor de partij van fuhrer Dewinter. Nu ben je blij zeker?
![]() |
![]() |
#345 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben ook anti-religieus, maar ik zal uiteraard wel nooit anti-religieuze overheidsmaatregelen steunen. De staat moet seculier zijn. Zowel pro-religieuze als anti-religieuze maatregelen schenden dat seculier karakter. Bent u voorstander van een boerkini-verbod?
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar dient de vergeetput van dit forum trouwens voor.
![]() |
![]() |
#347 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar jou zal ik nooit in die vergeetput werpen hoor knuppeltje, ik lach te graag met je reacties ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga je voorbeeld volgen, en zelfs pandareus erbij gooien. Dat die Belgisch nationalistische haatzooi zich maar met mekaar amuseert.
![]() |
![]() |
#349 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want dan ga jij moeten knikken op leugens van zipper en omgekeerd ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |