![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1933 natuurlijk.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat die vergelijking dus behoorlijk van de pot gerukt is en onbetamelijk bovendien en dat je je daarmee eigenlijk diskwalificeert in een discussie omdat die historische vergelijking veel te zwaar beladen is. Maar mij niet gelaten hoor. Vergelijk maar a volonté in je bubbel. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 2 februari 2022 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De staatspropaganda heeft dermate zijn werk gedaan dat dwangvaxers als quercus, Pandaman, Dadeemelee, parcifal... niet eens beseffen hoe ver ze al van het hellend vlak zijn afgegleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tip: tekst van Gerrit Veldman lezen. https://www.gerritveldman.nl/voor-on...-coronabeleid/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
|
![]() Tiens ja, jij bent blijkbaar de enige die overblijft.
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook hier is de gelijkenis treffend: een De Croo die gevaccineerden voorstelt als "onverantwoordelijke mensen die andere mensen in gevaar brengen". Kortom, de kraan van de haat wordt maximaal opengezet. Als je dan druk genoeg zet op die stroom, krijg je vroeg of laat excessen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "De jaren 30" liepen in dit geval van januari 1933 tot december 1939. Vertel eens wanneer de nazi's exact "sommige joden" begonnen te vermoorden.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
|
![]() Citaat:
Vind je dan ook niet dat die historische vergelijking veel te zwaar beladen is ?
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 2 februari 2022 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, wat dat zijn juist de details, waar je moet van abstraheren. Het zal immers NOOIT MEER gaan om "de joden, Duitsland, de jaren 1930 en repressie" al ware het maar omdat de jaren 1930 voorgoed voorbij zijn he, heel eigenaardige verschijnselen in het ruimte-tijd continuum daargelaten. Als dat de noodzaak is om daarmee mogen te vergelijken, dan zal dat nooit meer gebeuren. Dan heeft dat historisch gegeven dan ook geen enkel nut om herinnerd te worden want dan zijn daar geen lessen uit te trekken. Immers, elke les die we daaruit zouden trekken, zal haar tanden breken op "jamaar het is niet de Joden, het is niet Duitsland, het is niet de jaren 1930 en het is geen repressie". Vergeten dan maar die boel, dat dient tot niks.
Laatst gewijzigd door patrickve : 2 februari 2022 om 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
|
![]() Citaat:
Lol, dat wel. ![]()
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is die gebeurtenis totaal niet zwaar beladen. Het is gewoon een deftige genocide geweest, zoals er vele geweest zijn, waarvan sommige beter gelukt zijn dan andere. Soms is een genocide prima, soms verkeerd. Dus dat aspect is gewoon banaal. Maar waar het VOOR ONS nuttig is, is dat het ons enige recente historische voorbeeld is, en we daar dus meer ervaring mee hebben dan met bijvoorbeeld het uitroeien van indianen of van Katharen of zo. En zoals ik reeds aanhaalde, het uitroeien zelf op zich kan goed of slecht zijn, maar in het algemeen beschouwen we verschijnselen ZOALS het uitroeien van de Joden slecht, omdat het op basis van een ONTMENSELIJKENDE LEUGENCAMPAGNE gebaseerd was dat men hen van OVERHEIDSWEGE GING PESTEN en VILIFIEREN. En dat is nu exact wat men ook aan het doen is met een niet-gevaccineerde 25-jarige. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 februari 2022 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#356 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enorm Amerikaans truckerskonvooi gaat Washington DC bezetten, Witte Huis ‘in paniek’
![]() |
#359 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#360 |
Minister-President
|
![]() Als ge goed hebt gelezen, heb je gezien dat ik sinds dat argument opgeworpen werd, steeds de toevoegen (prelude tot) gebruikt. Voor mij verandert er niks aan de essentie van de discussie. De vgl is een nodeloze hyperbool die totaal niet nuttig is en wijst op een lange-tenen-complex