![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() kom laat ons eerlijk zijn , ne loser gelijk de Freddy durft het gewoon zelf niet te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uitzichtloos vastzitten moet toch zwaar zijn, heel zwaar zelfs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst nog vragen voor eieren te bakken en daarna die vrouw gewoon doodschieten. Een kind van 13 jaar doorzeven. Wat voor een ziek geval zijt ge dan ? Maar ik ben pro doodstraf he, wat mij betreft was m 40 jaar geleden al dood en begraven. Ik zou er zoveel tijd, geduld en geld niet in steken. Doodstraf Freddy, wel hier is een schup begin maar te graven. Dus als de staat zo wreed wil zijn om die mens levenslang op te sluiten (ze kunnen niet anders want die begint gewoon opnieuw en zeg niet ja maar die is 70 jaar. ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Europees Commissaris
|
![]() levend begraven zou moeten mogelijk zijn
![]() |
#349 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik kan mij daar ook in vinden persoonlijk, maar puur economisch gezien had ik die gewoon zijn put zelf laten graven en hem laten vullen door de volgende veroordeelde in de rij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem daarbij is dat je geen einsatzgruppen meer hebt zoals vroeger. De hedendaagse cipiers hebben geen wapens - ze mogen er geen hebben - dus ik veronderstel dat de eerste die wordt doodgeslagen met de schup de cipier is die de schup aan een gevangene geeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu kost deze psychopaat ons heel veel geld. Ik zou er dus ook geen brood meer insteken. Anderzijds, zoals ik ook al schreef, is deze straf veel zwaarder dan de doodstraf. Maar vrijlaten dat mag nooit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ik het volkomen mee eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zetten een traliewerk rond de plaats waar het gat gegraven moet worden. De schup krijgen we wel op de juiste plaats. De gevangene mag alleen graven als de zon op die plaats schijnt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als hij heel lang graaft en t wordt tegen de avond wordt dat een lang smal graf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Skype is wijlen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]()
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eric Geenen, activistische belegger
![]() |
![]() |